Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-08-01, 20:46
  #1
Medlem
naganof2s avatar
Hej!

Min flickvän är nu gravid, det medför att hon inte har vart så sugen på varken sex eller något annat nu på slutet.
Det i sig har ju såklart medfört att man får ta saken i egna händer så att säga.

Jag har känt att jag har gått runt och vart lite små irriterad/sur i flera veckor, och pang!
Så kom jag på att det är ju så klart för att jag inte har haft sex eller annat sexuellt umgänge med min tjej på länge.
För att runka är helt klart inte samma sak som att få dopa kuken i riktigt kött de vet vi alla.

Så min fråga till er som har regelbundet sex är,
Känner ni igen er? Hur länge går ni utan sex innan det börjar? beskriv hur ni reagerar.

Oskulder och folk som inte har regelbundet sex har inget att göra i denna tråd.

Mvh Nag
Citera
2010-08-01, 20:54
  #2
Medlem
Varför har inte oskulder och personer som inte har regelbundet sex något att göra här?

Menar du att det är som ett beroende? Precis som att man inte märker någon skillnad om man inte haft sex?
Citera
2010-08-01, 20:57
  #3
Medlem
naganof2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suinabru
Varför har inte oskulder och personer som inte har regelbundet sex något att göra här?

Menar du att det är som ett beroende? Precis som att man inte märker någon skillnad om man inte haft sex?


Ja jag tänker att folk som inte har regelbundet sex inte direkt förlorar något och där med inte känner likadant.
Då dom kanske inte direkt känner att deras dåliga humör beror just på sex bristen.
Men visst jag har fel så om folk som inte har regelbunden känner sig på dåligt humör och tror att det kan bero på sex brist, för all del dela med er.
Citera
2010-08-01, 21:17
  #4
Medlem
Jag har samma problem. Går det ett par veckor utan något sex med min flickvän, så blir jag otrevligt lättretlig och på dåligt humör. Sen efter lite trevligheter så är allt som bortblåst. Jag tror att minst en gång i veckan håller irritationerna borta och är sunt i ett längre förhållande.
Citera
2010-08-01, 21:20
  #5
Medlem
Snabbmakaroners avatar
Jag känner igen mig totalt. Det sjuka är att kroppen vänjer sig. Min flickvän var gravid och vår son är nu 3 månader, så jag har inte haft "riktigt sex" på lite över 5 månader. Med riktigt sex menar jag med passion och intresse. Det vi har haft har varit för att vi/hon måste.

Ett par blowjobs och en och en annan handjob men inget mer.

Jag blir väldigt bitter och sur. Jag runkar och runkar men det släcker liksom inte törsten.

Men "det blir bättre med tiden". Det försöker jag väll intala mig själv.
Citera
2010-08-01, 21:40
  #6
Medlem
naganof2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbmakaroner
Jag känner igen mig totalt. Det sjuka är att kroppen vänjer sig. Min flickvän var gravid och vår son är nu 3 månader, så jag har inte haft "riktigt sex" på lite över 5 månader. Med riktigt sex menar jag med passion och intresse. Det vi har haft har varit för att vi/hon måste.

Ett par blowjobs och en och en annan handjob men inget mer.

Jag blir väldigt bitter och sur. Jag runkar och runkar men det släcker liksom inte törsten.

Men "det blir bättre med tiden". Det försöker jag väll intala mig själv.

nej jag känner samma jag får knappt upp den när jag ska runka för det känn så ointressant.

Men det va ju skönt att höra att det blir bättre med tiden, även om jag gärna inte vill att det ska hålla i sig.
Citera
2010-08-01, 22:26
  #7
Medlem
mumses avatar
Helt utan sex kan jag vara i säkert några veckor, fast man märker ju att man blir mer och mer besatt av tanken på att "komma till skott"

Det värsta tycker jag ändå inte är att vara helt utan, utan det värsta är nog alla de gånger vi verkligen fått till det och man är mitt uppe i akten när någon av knoddarna vaknar till och kommer tassandes för att krypa ner i bingen...Väldigt roligt när man är som kåtast och sambon insmord i silikon att behöva avbryta allt

då kan man verkligen surna till...
Citera
2010-08-02, 00:47
  #8
Medlem
carrooouws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naganof2
Hej!

Min flickvän är nu gravid, det medför att hon inte har vart så sugen på varken sex eller något annat nu på slutet.
Det i sig har ju såklart medfört att man får ta saken i egna händer så att säga.

Jag har känt att jag har gått runt och vart lite små irriterad/sur i flera veckor, och pang!
Så kom jag på att det är ju så klart för att jag inte har haft sex eller annat sexuellt umgänge med min tjej på länge.
För att runka är helt klart inte samma sak som att få dopa kuken i riktigt kött de vet vi alla.

Så min fråga till er som har regelbundet sex är,
Känner ni igen er? Hur länge går ni utan sex innan det börjar? beskriv hur ni reagerar.

Oskulder och folk som inte har regelbundet sex har inget att göra i denna tråd.

Mvh Nag


HAHA! Det här med sex kan nog vara som ett beroende, jag blir sur/lättirriterad om jag inte fått sex på typ 1,5 dag, precis som om jag inte rökt. Dock så är det som med att sluta röka, det kanske är värst den första månaden, sedan vänjer man sig av med det.
Citera
2010-08-02, 09:11
  #9
Medlem
Muckans avatar
Nej jag blir inte pa daligt humor om ajg inte far sex. Jag blir dock pa extremt daligt humor om ajg inte far narhet. jag har markt att jag blir valdigt mycket aggressivare i mit satt(dock ej rent fysiskt) nar jag inte har hanglat med en tjej pa ett tag. Som sagt, det maste inte vara sex utan bara narhet och beroring.

Troligtvis ar jag sa passivt aggresiv hela tiden, men endorfinrusherna som man far lattar upp stammningen ett tag. Men sen behover man snart sin nasta fix.

Sen maste ajg tillagga att om jag maste sa fungerar jag som vilken annan manniska som helst. Sa folk som inte ska marka min aggressivitet gor heller inte det.
Citera
2010-08-02, 11:09
  #10
Medlem
gggannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muckan
Nej jag blir inte pa daligt humor om ajg inte far sex. Jag blir dock pa extremt daligt humor om ajg inte far narhet. jag har markt att jag blir valdigt mycket aggressivare i mit satt(dock ej rent fysiskt) nar jag inte har hanglat med en tjej pa ett tag. Som sagt, det maste inte vara sex utan bara narhet och beroring.

Troligtvis ar jag sa passivt aggresiv hela tiden, men endorfinrusherna som man far lattar upp stammningen ett tag. Men sen behover man snart sin nasta fix.

Sen maste ajg tillagga att om jag maste sa fungerar jag som vilken annan manniska som helst. Sa folk som inte ska marka min aggressivitet gor heller inte det.

Jag känner faktiskt exakt likadant. Jag tycker inte att sex är det absolut viktigaste i världen, även om jag tycker väldigt mycket om det, men däremot blir jag skitsur om jag inte fått krama eller pussa på någon på ett tag. Brukar väl inte vara något större problem eftersom jag kramas väldigt mycket med folk jag känner, men det har ju hänt att man blivit sur när ingen har rört vid en på ett tag och är man sur och grinig så blir ju ingen direkt sugen på att mysa med en heller så det blir en ond cirkel det där.
Citera
2010-08-02, 15:36
  #11
Medlem
jojobantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ggganna
Jag känner faktiskt exakt likadant. Jag tycker inte att sex är det absolut viktigaste i världen, även om jag tycker väldigt mycket om det, men däremot blir jag skitsur om jag inte fått krama eller pussa på någon på ett tag. Brukar väl inte vara något större problem eftersom jag kramas väldigt mycket med folk jag känner, men det har ju hänt att man blivit sur när ingen har rört vid en på ett tag och är man sur och grinig så blir ju ingen direkt sugen på att mysa med en heller så det blir en ond cirkel det där.

dito

skitjobbigt, uppför mig som en 5-åring ibland när det inte blivit ngt på ett tag. Det tråkigaste var när jag verkligen la ner mig för att överösa med love från min sida utan att få tillbaka. Då blev det fel. Hon blev pressad . Så vafan gjorde jag och vad var lösningen. Jo det fick gå ca 6 år och våra båda barn fick växa upp, då kom hennes lust tillbaka och barnen är inte i fokus hela tiden. Naturligt och vanligt förekommande.
Citera
2010-08-04, 07:08
  #12
Medlem
invisuss avatar
Hur är det riktigt om man hamnar i samma sits som TS är man okänslig att man tar upp att man saknar sexet om man har en gravid flickvän? Alltid tyckt att dethär med ärlighet är så knepeligt...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback