Citat:
Ursprungligen postat av kukukukusjkin
FB måste vara Sveriges största diskussionsforum och jag får iallafall lite abstinensbesvär utan att få diskutera åtminstone "all time greats" inom ishockey. Men det går som det går. Får se vilka trådar jag får starta.
Även jag gör ett försök, det är för fascinerande för att låta bli. Du verkar ledsen för att du så gärna vill diskutera "all time greats inom ishockey", men upplever att du inte får/kan starta en tråd om det. Det är alltså detta du försökt få fram genom dina trådstarter med "renodlade hockeytrådar" i hockeyforumet?
Då skulle jag föreslå att du istället för att förtvivlat försöka starta nya trådar går in den befintliga tråden som heter:
Bäste hockeyspelaren i historien https://www.flashback.org/t767180
Hela grejen är ju att på FB finns redan trådar om det mesta. Att det skulle saknas trådar om "all time greats" i hockeyforumet är ju så väldsfrånvänt att det inte finns på kartan. Du behöver alltså inte bekymra dig om att starta en ny tråd för att få diskutera detta.
Sedan finns det dessutom trådar om bästa målvakt, bästa svensk genom tiderna etc, etc.
I varje forumdel samlas trådar om det som forumdelen handlar om, t.ex hockey. Då ska trådarna där i sin tur behandla en mycket stor mängd
olika ämnen inom huvudrubriken hockey. Du kan därför inte starta en allmän (eller renodlad) hockeytråd i hockeyforumet. Hockeyforumet är i sig ett "renodlat" hockeyforum och trådarna behandlar
olika aspekter av det ämnet.