• 1
  • 2
2010-07-29, 21:04
Bannlyst
Om jag vill diskutera hockeylegender och/eller hockeyspelare i all allmänhet så har jag inte hittat någon lämplig tråd? Både hockeytråden legendtråden blev ju kastade/spärrade.
Senast redigerad av kukukukusjkin 2010-07-29 kl. 21:21.
Citera
2010-07-29, 21:08
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukukukusjkin
Om jag vill diskutera hockeylegender och/eller hockeyspelare i all allmänhet så har jag inte hittat någon lämplig tråd? Tråden "legendtråden" var ju tydligen inte bra.
Men starta en sån tråd då, där vi kan diskutera Lill-strimma m.fl, skulle nog vara uppskattat..
Citera
2010-07-29, 21:16
Bannlyst
Skapade "Legendtråden men den blev kastad/spärrad av moderatorn.
Citera
2010-07-29, 21:37
Medlem
b0gfettos avatar
Och svaret du fick när du frågade via PM från moderatorn som slängde tråden var?
Citera
2010-07-29, 21:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Och svaret du fick när du frågade via PM från moderatorn som slängde tråden var?

Skickade ett PM till SweTech och skrev att jag gör tydligen för mycket fel men jag borde väl skriva till honom varför han tog bort mina trådar. Jag har dock klantat mig tidigare kanske lite för mycket här på FB så jag vet inte vad antagligen han känner för mig.
Citera
2010-07-29, 22:47
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Skickade ett PM till SweTech och skrev att jag gör tydligen för mycket fel men jag borde väl skriva till honom varför han tog bort mina trådar. Jag har dock klantat mig tidigare kanske lite för mycket här på FB så jag vet inte vad antagligen han känner för mig.

Jag menade om den specifika tråden nu nämner här. Du kan inte ens läsa klistrade trådar här i Flashback så jag förstår om h*n är less på dig.

Jag kan svara snäll och tipsa om andra punkten i detta inlägg iaf: https://www.flashback.org/t976044

Jag vet att det är svårt att hitta, men det verlar dom som bestämmer ha svårt att ta till sig.
Senast redigerad av b0gfetto 2010-07-29 kl. 22:49.
Citera
2010-07-29, 23:38
Bannlyst
Skulle kunna fråga vad SweTech menar när han ratar mina trådar.
Citera
2010-07-29, 23:40
Medlem
SweTechs avatar
Citat:

Det var då helvete vad synd du ska tycka om dig själv..

Du skapar en tråd som du kallar för hockeytråden... I hockeyforumet!
I denna tråden vill du diskutera hockey rent allmänt.. Igen, i hockeyforumet!

När den tråden slängs så skapar du en precis likadan tråd fast döper den till något flum om legendarer och igen är trådstarten rena skämtet där du inte presenterar någon sorts frågeställning eller diskussionsunderlag.

Mitt råd till dig är att titta och läsa i forumet, lär dig sättet att kommunicera på från dom andra skribenterna som slipper få sina trådar slängda och sina inlägg raderade för totalt OT. Ifall du iaktar dessa så lär du dig och din vistelse på forumet blir bättre både för dig och dina medanvändare i forumet.

I övrigt så gäller som sagt PM diskussioner när du vill ifrågasätta våra beslut.
Citera
2010-07-29, 23:41
Medlem
SweTechs avatar
Citat:

Jag har inte raderat dina trådar, jag har slängt dom i papperskorgen för dom var totalt värdelösa.
Citera
2010-07-29, 23:43
Medlem
Orzions avatar
Citat:

Du ser inget konstigt med att ha en allmän tråd om ishockey i just ishockey forumet vad tror du forumet är till för?
Citera
2010-07-29, 23:48
Bannlyst
Tyckte att jag använde mig av tillräckligt disskussionsunderlag i "legendtrådarna". Kan absolut inte fatta att dom skulle vara värdelösa. Saker kan kanske vara jävligt komplicerade. Jag är väl inte bättre mycket bättre på att skriva här än det jag har gjort.
Senast redigerad av kukukukusjkin 2010-07-29 kl. 23:52.
Citera
2010-07-29, 23:58
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Tyckte att jag använde mig av tillräckligt disskussionsunderlag i "legendtrådarna". Kan absolut inte fatta att dom skulle vara värdelösa. Saker kan kanske vara jävligt komplicerade.

Hockeytråden..
Citat:
Det finns faktiskt ingen helt renodlad hockeytråd på flashback. Tycker det verkligen det är dags att det skapas en där man kan diskutera allt om hockey och allt som är associerat till hockey.
Här vill du alltså skapa en renodlad hockeytråd... I HOCKEYFORUMET!!

Citat:
Tycker att det här är ett passande namn på en tråd om hockeylegender, vare sig det är spelare, tränare, eller vilka legender som helst inom ishockeyn. Tycker det är bra med en riktigt omfattande hockeytråd om så mycket som möjligt inom sporten.

Här finns det inget diskussionsunderlag eller någon frågeställning.. och igen vill du skapa en "omfattande" hockeytråd... i hockeyforumet..

Citat:
Känns som jag behöver prata om honom, iallafall med B-Dawk.

Bossy spelade med stora smärtor ofta. Bossy hade en kronisk ryggskada som han tyvärr iallafall hade även för ca 5 år sen. Han var dessutom en mycket bra defensiv spelare och hade fantastisk +/- statistik. 3:e bästa grundserie poängsnittet i historien. Ledde sitt Islanders till 4 mästerskap i rad och ytterligare en final. Var ALLTID den främsta målskytten i laget, var dessutom en mycket bra playmaker ofta, 3 gånger 17 mål i slutspelet. Tycker nog i princip att han var en megasuperstjärna. Hade dock största möjliga konkurrens med Gretzky och Lemieux när han höll på.

Här börjar du ju iallafall närma dig lite.. Du har specificerad vem du vill diskutera men vad är det om Bossy du vill snacka om? Ska vi andra säga ifall vi tycker han var en megasuperstjärna eller ska vi diskutera vad det var som gjorde honom så bra? Du presenterar inga egna åsikter, inga frågeställningar och igen inte en susning till ledning för oss andra när det gäller vilka diskussioner du vill ha i tråden.

Som sagt.. Skärp dig, läs på forumet och skaffa dig en uppfattning om hur det fungerar för din nuvarande strategi kommer inte att fungera.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in