Citat:
Ursprungligen postat av kukukukusjkin
Tyckte att jag använde mig av tillräckligt disskussionsunderlag i "legendtrådarna". Kan absolut inte fatta att dom skulle vara värdelösa. Saker kan kanske vara jävligt komplicerade.
Hockeytråden..
Citat:
Det finns faktiskt ingen helt renodlad hockeytråd på flashback. Tycker det verkligen det är dags att det skapas en där man kan diskutera allt om hockey och allt som är associerat till hockey.
Här vill du alltså skapa en renodlad hockeytråd... I HOCKEYFORUMET!!
Citat:
Tycker att det här är ett passande namn på en tråd om hockeylegender, vare sig det är spelare, tränare, eller vilka legender som helst inom ishockeyn. Tycker det är bra med en riktigt omfattande hockeytråd om så mycket som möjligt inom sporten.
Här finns det inget diskussionsunderlag eller någon frågeställning.. och igen vill du skapa en "omfattande" hockeytråd... i hockeyforumet..
Citat:
Känns som jag behöver prata om honom, iallafall med B-Dawk.
Bossy spelade med stora smärtor ofta. Bossy hade en kronisk ryggskada som han tyvärr iallafall hade även för ca 5 år sen. Han var dessutom en mycket bra defensiv spelare och hade fantastisk +/- statistik. 3:e bästa grundserie poängsnittet i historien. Ledde sitt Islanders till 4 mästerskap i rad och ytterligare en final. Var ALLTID den främsta målskytten i laget, var dessutom en mycket bra playmaker ofta, 3 gånger 17 mål i slutspelet. Tycker nog i princip att han var en megasuperstjärna. Hade dock största möjliga konkurrens med Gretzky och Lemieux när han höll på.
Här börjar du ju iallafall närma dig lite.. Du har specificerad vem du vill diskutera men vad är det om Bossy du vill snacka om? Ska vi andra säga ifall vi tycker han var en megasuperstjärna eller ska vi diskutera vad det var som gjorde honom så bra? Du presenterar inga egna åsikter, inga frågeställningar och igen inte en susning till ledning för oss andra när det gäller vilka diskussioner du vill ha i tråden.
Som sagt.. Skärp dig, läs på forumet och skaffa dig en uppfattning om hur det fungerar för din nuvarande strategi kommer inte att fungera.