2011-05-23, 18:56
Medlem
schteeeeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Måste fråga. Känner man lika mycket för den när man så att säga köper den i stället för att slavar fram den?
Nej, det gör man inte. Men det är fortfarande roligt att köra den. Har inget intresse alls av att slava för en tank för tillfället men jag vill ändå ha en rolig tank att köra. Därav Löwen. Jobbade mig upp till Maus, Jagdtiger och lite andra T5/T6-tanks i betan, hade omkring 3000 strider där, så jag vet åtminstone hur det är att grinda.
Citat:
Ursprungligen postat av bax88
Jag måste bara flika in att ja hatar folk som kör Lööwe och KV-5.

Fan, ingen av dom kan ju spela.
Vad roligt att du har mött varenda ägare till Löwe och KV-5, riktigt härligt att höra ett så pass välgrundat uttalande Min personliga erfarenhet är att det är likadan spridning av dåliga/mediokra/bra/överjävliga förare som till alla andra vagnar i spelet, men det är ju bara jag. Kan det vara så att du har förutfattade meningar om att folk som köper premiumvagnar är för dåliga för att spela sig upp till en vanlig vagn i samma tier?
Citera
2011-05-23, 19:37
Medlem
kittyman1996s avatar
hur får man guld utan att köpa
Citera
2011-05-23, 19:45
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kittyman1996
hur får man guld utan att köpa
Slickar ryssröv...eller vinner nån av tävlingarna de har ibland.
Citera
2011-05-23, 22:46
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Håller på att ladda hem spelet nu! Fråga: vilken sorts tank/spelsätt är det som får folk att lacka och börja skriva svordomar i chatten? Skadeglädjen brukar ju vara den sanna glädjen online, så jag skulle vilja ha min gameplan redo innan jag kör igång.
Citera
2011-05-23, 23:06
Medlem
fuskas avatar
Vad fan har hänt med laddningstiderna nu då? kommer 1 min försenat in i varje match, förut i dag var det 30 sec för tidigt.
Bleh
Citera
2011-05-23, 23:10
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laszlo Kovacs
vilken sorts tank/spelsätt är det som får folk att lacka och börja skriva svordomar i chatten?
Antingen "oneshotta" eller köpa en rejält snabb tank och kör i cirklar runt fienden.

Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Vad fan har hänt med laddningstiderna nu då? kommer 1 min försenat in i varje match, förut i dag var det 30 sec för tidigt.
Bleh
Din dator är det, utorrent och antivirusprogram kan strula till de rejält.
Citera
2011-05-23, 23:37
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Antingen "oneshotta" eller köpa en rejält snabb tank och kör i cirklar runt fienden.

Din dator är det, utorrent och antivirusprogram kan strula till de rejält.

Tjejen hade utorrent igång
Citera
2011-05-23, 23:48
Moderator
Arne.Ankas avatar
hahaha been there done that, blir lätt så när man laddar porr
Citera
2011-05-24, 03:04
Medlem
bax88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schteeeek
Kan det vara så att du har förutfattade meningar om att folk som köper premiumvagnar är för dåliga för att spela sig upp till en vanlig vagn i samma tier?

Ungefär ja

Men >50% av dom som lirar Lööwe och KV-5 som jag har lirat med/mött har ju inte greppat att man ska lira som ett lag, dom kör bara matcherna för cashen. Dom skiter i hur det går och spelar därefter, det är ganska frustrerande ibland..

Men visst finns det dom som kan framföra dessa fordons också.

Citat:
Ursprungligen postat av Laszlo Kovacs
Håller på att ladda hem spelet nu! Fråga: vilken sorts tank/spelsätt är det som får folk att lacka och börja skriva svordomar i chatten? Skadeglädjen brukar ju vara den sanna glädjen online, så jag skulle vilja ha min gameplan redo innan jag kör igång.

Artilleri helt klart, finns inge mer irriterande än när man tror man är säker så BOOM så dör man eller så har man kvar 10% i hp och en massa moduler är skadade, eller om man har tur så missar arty och du blir trackad när du retirerar och vips så blir du nedkämpad av nån motståndare.

Vill du vara en painintheass för medspelarna, då är det bara att spela som en riksnoob.
Senast redigerad av bax88 2011-05-24 kl. 03:11.
Citera
2011-05-24, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nebel
Har äntligen lyckats grinda upp tillräckligt med exp för att kunna köpa Tiger II.

Men nu är det pengarna som tryter. Så kommer ha mycket överflödig experience på min Tiger I innan jag samlat ihop tillräckligt med cash för att köpa tvåan.

Finns det något sätt att överföra experience mellan olika vagnar?
Free experience finns ju men tänker på den andra. Kommer ju ha typ 20k som bara försvinner:/.

Sen vilken kanon rekommenderas på tiger II ?

Kanske blev lite slarvigt skrivet, hoppas ni förstår iaf

Tyvärr kommer du att gråta så länge du har 8,8 kanonen, jag har själv grindat ihop till den första 10,5 kanonen och även snart den andra. Då börjar vi snacka skada och precision!

Har själv börjat lira lite soft i det tyska TD trädet, Hetzer är sjukt grym när man blir matchad mot jämnlika vagnar!
Citera
2011-05-24, 07:58
Medlem
bax88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightShifter
Har själv börjat lira lite soft i det tyska TD trädet, Hetzer är sjukt grym när man blir matchad mot jämnlika vagnar!

Sen blir det bara värre..
Citera
2011-05-24, 08:51
Medlem
kokort2s avatar
Började igår, ingen har nämnt USAträdet som jag har köpt en till traktor på. Är de verkligen värdelösa?

Tror nog jag ordnar lebensraum med de tyska pållarna istället...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in