2010-08-02, 20:00
Moderator
Arne.Ankas avatar
Vem är kattenjanson och bajskorven?
Citera
2010-08-02, 22:11
Medlem
Integral3ns avatar
Någon som har tips på var man kan få tag i betanycklar?
Citera
2010-08-02, 22:32
Medlem
Prawnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Integral3n
Någon som har tips på var man kan få tag i betanycklar?

Kolla på de tidigare sidorna. Finns två länkar där.
Citera
2010-08-03, 00:59
Moderator
Arne.Ankas avatar
I vilka situationer funkar alternativa ammunitioner(he, heat, apcr mm) bäst?
Vad är viktigast, att man kan penetrera fienden riktigt djupt eller riktigt kraftfullt(damage)?
Citera
2010-08-04, 14:19
Medlem
731s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
I vilka situationer funkar alternativa ammunitioner(he, heat, apcr mm) bäst?
Vad är viktigast, att man kan penetrera fienden riktigt djupt eller riktigt kraftfullt(damage)?

om du verkligen vill skada din fiende ordentligt sa maste du ha tillräckligt med penetration for att ta dig igenom hans armor. om din fiende till exempel har en front armor pa 50mm med 30 graders lutning, antar jag att du kanske skulle behöva runt 60-70 penetration for att vara saker pa att penetrera med ett horisontellt skott rakt framifrån. ifall du bara har 50mm penetration kanske du fortfarande kan skjuta igenom hans armor pa sidan som ar 45mm och 0 grader. Att ha mycket mer penetration an vad din fiende har armor hjälper alltsa inte. nar du har tillräckligt med penetration sa bor du maxa damage for att gora sa mycket skada som mojligt.

Även om man inte penetrerar sa kan man gora lite skada och ofta forstora utrustning som motorn, ammo eller banden pa fienden, som nar man använder en kraftig HE. KV2 har en riktigt kul 152mm HE kanon som gor 900 damage och ar extrem effektiv pa att irretera folk i Tigers och liknande genom att sla ut all deras utrustning ganska snabbt trots att man kanske bara gor 5% skada per traff.
Citera
2010-08-08, 03:42
Moderator
Arne.Ankas avatar
Hej bullen jag har ett problem, jag gillar att penetrera andra både djupt och hårt men hamnar ofta i situationer där jag ofta blir penetrerad bakifrån och som man känns det lite olustigt att bli penetrerad av andra män så vad ska jag göra för att undvika att bli brutalt penetrerad?
Tack å hej, leverpastej

Kör TD och har en djävulsk ovana att kasta mig rätt in i eldstrider istället för att tålmodigt stå 400meter bort och skjuta

Hur många har sett en maus i spelet?
Citera
2010-08-08, 03:43
Moderator
Arne.Ankas avatar
Hej bullen jag har ett problem, jag gillar att penetrera andra både djupt och hårt men hamnar ofta i situationer där jag själv blir penetrerad bakifrån och som man känns det lite olustigt att bli penetrerad av andra män så vad ska jag göra för att undvika att bli brutalt penetrerad?
Tack å hej, leverpastej

Kör TD och har en djävulsk ovana att kasta mig rätt in i eldstrider istället för att tålmodigt stå 400meter bort och skjuta

Citera
2010-08-08, 03:45
Medlem
Prawnis avatar
Citat:

Jag såg en häromdagen. Han stod och snipade halva teamet bakom en sten.
http://img413.imageshack.us/img413/9833/shot011w.jpg

//Prawni
Citera
2010-08-08, 03:57
Moderator
Arne.Ankas avatar
Då finns det minst 2 spelare med maus, såg en igår och den verkade fasligt klumpig och långsam.
Citera
2010-08-08, 15:14
Medlem
Dehär premium som folk snackar om, var köper man det?
Citera
2010-08-08, 15:17
Moderator
Arne.Ankas avatar
Nånstans finns en statistiksida med en knapp "premium", kommer inte ihåg var sidan finns men den är inte så svår att hitta.
Citera
2010-08-08, 16:45
Medlem
Citat:
Hej bullen jag har ett problem, jag gillar att penetrera andra både djupt och hårt men hamnar ofta i situationer där jag själv blir penetrerad bakifrån och som man känns det lite olustigt att bli penetrerad av andra män så vad ska jag göra för att undvika att bli brutalt penetrerad?

Det gjorde min dag! Tack som fan för det

Fyfan vad detta spelet verkar nice, har läst lite men inte greppat alls att det var MMO och att man kan uppgradera, älskar sånt när man får kämpa för nya upgrades osv.

det blir till och tankas direkt verkligen! Fyfan vad den där Maus.en såg brutal ut, jävligt sneaky att gömma en sån stor sak bakom en sten

/A.P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in