2010-08-01, 19:07
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prawni
Hoppas du förstår
Då fick jag en förklaring på vad free xp är
Citera
2010-08-01, 21:50
Medlem
I början tyckte jag det va ganska billigt att köpa nya tanks, nu har jag nött hela dagen + växlat in ca 200 guld och har kommit upp i typ 100k totalt....

Känns som att pengarna man får för att vinna är väldigt puttiga jämfört med det dagliga guldet, ingen större mening att spela egentligen ifall man inte behöver exp.

Ingen idé att använda den nya tanken heller som jag köpte för över 70000 eftersom light vs medium/heavy inte är speciellt lyckat.

Något bättre hade dom ju kunnat planera saker och ting...
Citera
2010-08-01, 22:34
Medlem
731s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smagg
I början tyckte jag det va ganska billigt att köpa nya tanks, nu har jag nött hela dagen + växlat in ca 200 guld och har kommit upp i typ 100k totalt....

Känns som att pengarna man får för att vinna är väldigt puttiga jämfört med det dagliga guldet, ingen större mening att spela egentligen ifall man inte behöver exp.

Ingen idé att använda den nya tanken heller som jag köpte för över 70000 eftersom light vs medium/heavy inte är speciellt lyckat.

Något bättre hade dom ju kunnat planera saker och ting...

jo, jag hoppas att de skapar en till kategori mellan recruit och standard dar man kan lira. eller sa later de tier 3 tanks att spela med loltraktorerna i recruit gruppen.
Citera
2010-08-01, 23:14
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 731
jo, jag hoppas att de skapar en till kategori mellan recruit och standard dar man kan lira.
+1 för stort steg mellan recruit och standard
Citera
2010-08-02, 00:56
Medlem
Nån som vet vilken tid guldet kommer in förresten?
Citera
2010-08-02, 01:01
Medlem
Prawnis avatar
Kör ett game efter klockan 2 på natten.
Citera
2010-08-02, 03:12
Medlem
Nu börjar jag lessna litegrann.

Har efter mycket möda och besvär äntligen fått råd med en medium tank, T-28 samt en kanon till den och tänker att nu jävlar ska jag väl kunna göra något.

Känns i princip som att köra light tanken, alla mina skott dingar och själv dör jag på en träff eller två, helt jävla värdelöst.

Måste man förresten köpa en tank för att kunna forska eller går det på nåt vis att göra det ändå?
Har ingen lust att spela tusentals matcher med light tanks alternativt vänta på guld för att få råd med en heavy.
Citera
2010-08-02, 12:19
Medlem
Prawnis avatar
Citat:
Nu börjar jag lessna litegrann.

Har efter mycket möda och besvär äntligen fått råd med en medium tank, T-28 samt en kanon till den och tänker att nu jävlar ska jag väl kunna göra något.

Känns i princip som att köra light tanken, alla mina skott dingar och själv dör jag på en träff eller två, helt jävla värdelöst.

Måste man förresten köpa en tank för att kunna forska eller går det på nåt vis att göra det ändå?
Har ingen lust att spela tusentals matcher med light tanks alternativt vänta på guld för att få råd med en heavy.

För att researcha och köpa nya tanks så måste du köpa dem i rätt ordning tyvärr.
Citera
2010-08-02, 13:25
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Känns i princip som att köra light tanken, alla mina skott dingar...
Jo det är djävligt irriterande, kör en TD(marder) och minst 9/10 skott är verkningslösa.
Citera
2010-08-02, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Jo det är djävligt irriterande, kör en TD(marder) och minst 9/10 skott är verkningslösa.

Håller med man hör nästan bara "bounce out" när dom väl sitter så blir det ingen skada.

Herts, är inte mycke bättre. Ingen speed men med Stug3 så kan man bita ifrån, bättre fart och bättre rotation.
Citera
2010-08-02, 15:32
Medlem
kebobbs avatar
hehe sköt 7 skott på en heavy tank med min lätta, 0% damage
bytte till artilleri och uppgraderade till 122 mm kanon, bara 4-6% damage per träff och blev dessutom rammad till döds

får hoppas dom fixar detta till nästa patch
Citera
2010-08-02, 15:34
Medlem
Prawnis avatar
250k till min VK3601(H)
Sakta men säkert så närmar jag mig...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto