2012-10-09, 11:20
Medlem
Forzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Ska finnas mods som ändrar hur spg ser kartan, tar bort buskar när man kör sniper och sånt.

Har för mig att jag läst någonstans att allt viktigt sker på servern så man kan använda vilka mods som helst.

SPG-modden fungerar dessutom inte. Visst man kan zooma längre ut och se mer av kartan, men man får inte mer info från servern så man ser inte fler tanks eller tracers än normalt.

Ta bort buskar i sniperläge finns det väl en ruta för i options eller?
Citera
2012-10-09, 12:16
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forzo
Har för mig att jag läst någonstans att allt viktigt sker på servern så man kan använda vilka mods som helst.

SPG-modden fungerar dessutom inte. Visst man kan zooma längre ut och se mer av kartan, men man får inte mer info från servern så man ser inte fler tanks eller tracers än normalt.

Ta bort buskar i sniperläge finns det väl en ruta för i options eller?

yes och japp.

Enda fusket som har blivit känt var en ändring i nån fil som gjorde att tracers blev röda och var kvar längre.
Citera
2012-10-09, 16:54
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Har han slutat? Hahaha

japp, heltid på world of warplanes nu
Citera
2012-10-09, 16:59
Medlem
Så hur väsentlig är skillnaden från Patch 8? HAr strategier helt ändrats som följd och folk plötsligt börjat försöka sig på lite flankningar eller är det samma tittut och snipra som förr?
Citera
2012-10-09, 18:25
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
japp, heltid på world of warplanes nu

Usch stackarn vilket ner köp. WOwop kommer floppa.
Citera
2012-10-09, 19:03
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 20/20
Så hur väsentlig är skillnaden från Patch 8? HAr strategier helt ändrats som följd och folk plötsligt börjat försöka sig på lite flankningar eller är det samma tittut och snipra som förr?
Diverse idioter kör ihjäl sig själva när de hoppar ned för kullar, kör ned i sjöar etcetera men generellt så tycker jag det är roligare nu när man nte begränsas på samma sätt var man kör men samtidigt krävs det mer närvaro och skicklighet att köra.
Citera
2012-10-10, 10:41
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
tror overlord stack från forumet för vi skall sluta fråga om att buffa e100 hela tiden ;p

någon som vet om buff är planerad? overlord sade ju innan han slutade att de skulle se på resultaten....

Den buffades väl i sista patchen, mer hp, ändrad normalisering på skotten osv. Har faktiskt sett fler E-100 post patch 8.0.
Citera
2012-10-10, 19:52
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cardiac
Den buffades väl i sista patchen, mer hp, ändrad normalisering på skotten osv. Har faktiskt sett fler E-100 post patch 8.0.
menade annan buff
Citera
2012-10-12, 10:28
Medlem
Cardiacs avatar
http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/162585-81-patch-notes/

Gissar att ni sett detta.
Gold shells för credits
Sker detta kommer min M40/43 bara skjuta premium.
Citera
2012-10-12, 13:12
Medlem
XpS06s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cardiac
http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/162585-81-patch-notes/

Gissar att ni sett detta.
Gold shells för credits
Sker detta kommer min M40/43 bara skjuta premium.

Ojojoj så värdelöst...

Kommer ju bli kaos och de som kommer att gynnas av detta är de dåliga spelarna som ej lärt sig att använda vinklar och inte siktar på weakspots. nu kan de ju skjuta vart fan som helst (nästan) och penna utan problem

*Autoaim, gasa runt som en gorilla på amfetamin och damptrycka på vänster musknapp*

Kul...
Citera
2012-10-12, 13:53
Medlem
thechosenones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XpS06
Ojojoj så värdelöst...

Kommer ju bli kaos och de som kommer att gynnas av detta är de dåliga spelarna som ej lärt sig att använda vinklar och inte siktar på weakspots. nu kan de ju skjuta vart fan som helst (nästan) och penna utan problem

*Autoaim, gasa runt som en gorilla på amfetamin och damptrycka på vänster musknapp*

Kul...

Dåliga spelare kommer inte att kunna hålla sig med premiumammunition med tanke på priset, medel/bra spelare kanske kommer använda det men bör inte förändra så mycket och toppspelarna skulle penetrerat dig ändå.
Citera
2012-10-12, 14:28
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thechosenone
Dåliga spelare kommer inte att kunna hålla sig med premiumammunition med tanke på priset, medel/bra spelare kanske kommer använda det men bör inte förändra så mycket och toppspelarna skulle penetrerat dig ändå.

Visst ett skott 4800 till E-100 men den gör ändå mellan 550 och 1000 skada vart du än träffar.
På arty kommer det lätt att vara värt att bara köra guld. 6400 per instakilled tank i GW tiger. Helt klart värt det och tänk på alla tårar i chatten muhaha!
Löwe är nog värt det med ifs bara 100+ mer penn men den skiter ju pengar och dmg=creds = Winwin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in