2010-12-06, 16:55
Medlem
Fulhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
De tanksen har papperstunn pansar.

Kör redan med en ISU-152 och är jätte nöjd, länken jag skickade är en prototyp med mycket tjockare pansar!
Citera
2010-12-06, 20:48
Medlem
teflonpannan69s avatar
Skaffa en M4 Sherman, drar in pengar och xp som en hallick.
Citera
2010-12-08, 03:49
Medlem
är det bättre att köra på en t-44-hållet lr IS hållet?
Citera
2010-12-08, 12:47
Medlem
Traktorkraschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dibb
är det bättre att köra på en t-44-hållet lr IS hållet?
Jag har en T-44 som kan plocka flera av dom större tanksen utan hjälp från någon annan i laget.
Det är nog inte omöjligt att plocka dom allra störrsta heller för den delen men det gäller att ha tur när man åker runt motståndar tanken för att lura honom. Men det är framförallt roligare att köra en liten o snabb vagn då det gäller att tänka o planera sin attack.
Kör man en stor heavy så behöver man bara rikta fronten mot motståndaren och den med kraftigast kanon och mest HP vinner.
Citera
2010-12-08, 12:59
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traktorkrasch
Kör man en stor heavy så behöver man bara rikta fronten mot motståndaren och den med kraftigast kanon och mest HP vinner.
Vilket är lite tråkigt, hamna en gång i en match, ensam kvar mot motståndarlagets 5st tier 5/6 vagnar.
De sköt och sköt och sköt sen börja en av dom fråga var jag hade laddat ned fusk för att få oförstörbar pv de lyckades inte ens skjuta bort 1% av min hälsa medans jag slog ut dom med 1 skott per vagn, rätt tråkigt.
Körde en välutrustad påkostad is4 med S-70 kanonen som är tillräckligt kraftfull för att kunna slå ut en Is4 genom "frontal armor" med mycket tur.
Senast redigerad av Arne.Anka 2010-12-08 kl. 13:02.
Citera
2010-12-08, 20:17
Medlem
haha låter ju mer kul med en is-4 xD haha man vill ju döda så många som möjligt :P fast såg att t-44 var rätt mkt snabbare, ah kör nog på is-spåret först
Citera
2010-12-08, 20:22
Moderator
Arne.Ankas avatar
Kruxet är att möter jag en skicklig spelare med en snabb tank får jag problem, bl.a tar det så enormt lång tid för mig att ladda kanonen och att försöka träffa ett snabbgående mål som cirklar en är inte lätt.
Is4 är också en väldigt långsam pv så den är vansinnigt tråkig att köra, kan ALDRIG köra ut ur en fight.
Citera
2010-12-08, 21:37
Medlem
slemmigsnigels avatar
Hade tidigare en IS-4 och sedan IS-7. 4:an tjänar man massa credits på och 7:an går man back med.IS-4 är klart att föredra! Det trista med ryssarna är precisionen på kanonerna.

Kör nu en Königstiger och en Hummel, gillar båda starkt.

Får se om man orkar ratta något annat efter softwipe. Jagdtiger eller T30 kanske.
Citera
2010-12-08, 21:43
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slemmigsnigel
Det trista med ryssarna är precisionen på kanonerna.
Med förbättrat sikte tycker jag is4 är rätt träffsäker, speciellt om man kör på slätt underlag, har stillastående slått ut pansarvagnar på över 600meters avstånd.
Citera
2010-12-09, 00:38
Medlem
Citat:
Kruxet är att möter jag en skicklig spelare med en snabb tank får jag problem, bl.a tar det så enormt lång tid för mig att ladda kanonen och att försöka träffa ett snabbgående mål som cirklar en är inte lätt.
Is4 är också en väldigt långsam pv så den är vansinnigt tråkig att köra, kan ALDRIG köra ut ur en fight.

jag brukar campa så xP

men vad är det som kommer hända vid en softwipe? kommer man som beta få något plus när spelet släpps?
Citera
2010-12-09, 02:19
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dibb
men vad är det som kommer hända vid en softwipe?
Det är tal om att en softwipe ska göras under december månad, om det görs på samma sätt som i somras betyder det att alla pansarvagnar och utrustning säljs av.
All research nollställs men man får behålla den XP man samlat ihop, det gjorde att jag kunde forska fram is3 på en dag och is4 på en vecka samtidigt som jag forska fram en tiger och ett par dagar senare en kungstiger.
Citera
2010-12-09, 17:18
Medlem
Citat:
Det är tal om att en softwipe ska göras under december månad, om det görs på samma sätt som i somras betyder det att alla pansarvagnar och utrustning säljs av.
All research nollställs men man får behålla den XP man samlat ihop, det gjorde att jag kunde forska fram is3 på en dag och is4 på en vecka samtidigt som jag forska fram en tiger och ett par dagar senare en kungstiger.

det låter ju positivt? fast varför gör dom så? vet du när softwipen ska göras?
Senast redigerad av dibb 2010-12-09 kl. 18:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in