Citat:
Ursprungligen postat av GoodToHaveAmid
Ytterligare ett antal timmar har lagts på det här nu. Spelade på fyllan inatt och jag tror faktiskt inte att det gick varken bättre eller sämre än vanligt. Jag står nu inför valet med en Pzkpfw III ausf a och en Pzkpfw III Luchs. Jag har fortfarande inte bestämt mig..
Om du väljer Panzer III Ausf. A så kan du fortsätta mot medium/heavy tanks beroende på vad du föredrar. Om du väljer Panzer II Luchs så fastnar du i light tanks trädet (finns bara en tank efter Luchs och det är Leopard).
Men light tank trädet är också roligt, men tänk efter på vad du vill ha. Panzer III Ausf. A suger kuk förövrigt.