Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-30, 15:03
  #13
Medlem
Ansökte nyss, Hoppas verkligen jag får en nyckel.
Citera
2010-07-30, 15:21
  #14
Medlem
Prawnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akuras
Ansökte nyss, Hoppas verkligen jag får en nyckel.

Använd dig av;

http://www.shatteredcrystal.com/inde...world_of_tanks


tog mig tio minuter, sen spelade jag!
Citera
2010-07-30, 21:05
  #15
Medlem
BilboBus avatar
Vad använder man exp till?

Säg att man redan har research:at allt till en tank, sammlar man bara dam då?


Och hur får man pengar? behöver 80k tills nästa tank tydligen. Kommer ju ta evigheter då man får mellan 2-4k per match + reparationer o ammo
Citera
2010-07-30, 21:19
  #16
Medlem
Prawnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BilboBu
Vad använder man exp till?

Säg att man redan har research:at allt till en tank, sammlar man bara dam då?


Och hur får man pengar? behöver 80k tills nästa tank tydligen. Kommer ju ta evigheter då man får mellan 2-4k per match + reparationer o ammo

Pengar (credits) får du av matcher, ja det tar en evighet :P

Efter du har researchat allt så kan du föra över det till nästa tank om du har researchat ALLT på tanken du för över ifrån.

Det kostar en guld per 100xp att föra över har jag för mig.
__________________
Senast redigerad av Prawni 2010-07-30 kl. 21:22.
Citera
2010-07-30, 21:24
  #17
Medlem
BilboBus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prawni
Pengar (credits) får du av matcher, ja det tar en evighet :P

Efter du har researchat allt så kan du föra över det till nästa tank om du har researchat ALLT på tanken du för över ifrån.

Det kostar en guld per 100xp att föra över har jag för mig.


Går ju även att användas för "speed up crew training" jag tog på det. Eftersom det ryktas om att man får 150 gold per dag och kan köpa premium och då går det tydligen snabbare och få pengar/xp.
Citera
2010-07-30, 21:30
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BilboBu
Går ju även att användas för "speed up crew training" jag tog på det. Eftersom det ryktas om att man får 150 gold per dag och kan köpa premium och då går det tydligen snabbare och få pengar/xp.
Stämmer man får 150gold/per dag. När det väl kommer ut, så kommer man få betala en summa för premium (samma som i Navyfield).
Citera
2010-07-30, 21:43
  #19
Medlem
BilboBus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasse8888
Stämmer man får 150gold/per dag. När det väl kommer ut, så kommer man få betala en summa för premium (samma som i Navyfield).


Vad fyller crew members för funktion? Kan jag kasta in dom i vilken tank som helst osv. Skulle uppskattas enormt om någon kunde förklara.
Citera
2010-07-30, 22:17
  #20
Medlem
Fulhunds avatar
Vad kör ni runt i för tanks då? Själv kör jag runt i en Leopard och en Hummel för variation. Ruskigt kul spel!
Citera
2010-07-30, 22:20
  #21
Medlem
Fulhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BilboBu
Vad fyller crew members för funktion? Kan jag kasta in dom i vilken tank som helst osv. Skulle uppskattas enormt om någon kunde förklara.


I och med att ditt tank crew blir mer skickliga förbättras deras förmågor, du laddar snabbare, siktar snabbare/bättre etc.

Om du plockar ur besättningen ur en tank och sätter den i en annan kommer de få en nedsatt förmåga jämfört med deras vanliga skill eftersom de inte är vana vid den nya tanken. Hoppas detta får dig att förstå det lite bättre!


Spara istället ditt guld och lägg det på ett premium account (250guld/dag ca), då får du dubbelt så mycket exp och pengar för varje battle.
__________________
Senast redigerad av Fulhund 2010-07-30 kl. 22:24.
Citera
2010-07-30, 22:24
  #22
Medlem
BilboBus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fulhund
I och med att ditt tank crew blir mer skickliga förbättras deras förmågor, du laddar snabbare, siktar snabbare/bättre etc.

Om du plockar ur besättningen ur en tank och sätter den i en annan kommer de få en nedsatt förmåga jämfört med deras vanliga skill eftersom de inte är vana vid den nya tanken. Hoppas detta får dig att förstå det lite bättre!


Är det permanent eller går det och träna bort? Använde den överblivna XPn för och träna från dom dåliga tanksen som man fick i början. Inte så smart?
Citera
2010-07-30, 22:47
  #23
Moderator
Arne.Ankas avatar
Tips för nybörjare?
Vad ska man tänka på för att öka chansen att träffa fienden?
Citera
2010-07-30, 23:20
  #24
Medlem
Prawnis avatar
Man kan gömma sig i buskar, backa in bakom skydd när du laddar om.
Stå inte på samma ställe hela tiden, då ökar chansen att artilleri ser dig och träffar dig.
Om du högerklickar på en fiende när du siktar på han så sätter du på autosiktet, då kommer kanonen följa efter fiendens rörelse.
__________________
Senast redigerad av Prawni 2010-07-30 kl. 23:28.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback