2011-11-06, 19:29
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hockexx
Ja, visst fan är den rolig Kör med den relativt ofta även om jag inte haft tid för den på senaste tiden då mina platoon mates endast kör högre tiers i regel. Men ibland får den vara med och sparka ner KT's Panther II's och annat roligt. Men det är en otroligt underskattad tank, särskilt på Ensk/Himmelsdorf.

Nu skall man inte påstå att T-28 är överdrivet bra i tier 6-10 battles, men den är fan inte chanslös och många väljer att lägga fokus på större tanks vilket slutar med att man snirklar runt dom och gör livet surt för dom. Särskilt tyska vagnar som inte tål skott i sidan.

En ensam KT på öppet fält skall känna sig starkt hotad av en T-28 med duktig "förare".

Camo nät monteras på samma vis som annan equipement så som rammer/binocular's och så vidare.
gillade aldrig den tanken, kändes meeeh, och man blev träffad av arty var man än ställde sig

----------------------------------------

fick just top gun, sharp shooter, master gunner och sniper och dödade halva motståndarelaget, tror ni fittorna lyckades vinna? nä nä

10 mot 6 när jag var död, sen slutet 4 mot 2, sen 3 mot 2, sen 2 mot 2, sen 2 mot 1 motståndare och då skrev jag n00bs och lämnade, och visst fan förlorade idioterna, jag kunde fan fått hur mycket exp som hellst där, 5000? 6000 ?men bar för idioterna förlorade fick jag bara 1000

japp, min first win var wasted, bara 800 exp, #¤"#¤"(/#Q/Q/¤/S& %¤/#¤

I wanna kill some ppl
Senast redigerad av Kebabsuger 2011-11-06 kl. 19:48.
Citera
2011-11-06, 19:50
Medlem
DearLeaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hockexx

Camo nät monteras på samma vis som annan equipement så som rammer/binocular's och så vidare.

Ok, men det säger mig tyvärr ingenting då jag alldrig köpt någon annan equipement tidigare. Är det någon som kan beskriva lite mer specifikt hur monteringen går till så vore det guld.

Och även hur jag aktiverar auto-aim/track.
Citera
2011-11-06, 20:05
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DearLeader
Ok, men det säger mig tyvärr ingenting då jag alldrig köpt någon annan equipement tidigare. Är det någon som kan beskriva lite mer specifikt hur monteringen går till så vore det guld.

Och även hur jag aktiverar auto-aim/track.

auto aim är bara att högerklicka på tanken här du har den i siktet

autoaim track finns bara som fusk vad jag vet, och vet inte om det funkar i denna versionen

lägga till cammo ?

tryck på accessory eller vad det heter och välj det från inventory
Senast redigerad av Kebabsuger 2011-11-06 kl. 20:14.
Citera
2011-11-06, 21:28
Medlem
Blev kallad noob idag när jag körde löwe. Varför? Därför att jag stannade vid väderkvarnen i Lakeville och inte kände för att seeeeeeeeeega upp för en kulle till utan tänkte strida därifrån. Jag var då ensam på min flank efter att medspelarna fått på nöten och såg en röd vagn komma körande. Jag sköt den i flanken och det hände inget och sen sköt den tillbaka och slog ut mig.

Tunga vagnarna är inte så kul att köra med, de tar en evighet att köra rakt fram utan hinder.
Citera
2011-11-06, 21:35
Moderator
Arne.Ankas avatar
löwe-förare är allmänt slagpåsar
Citera
2011-11-07, 02:41
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Blev kallad noob idag när jag körde löwe. Varför? Därför att jag stannade vid väderkvarnen i Lakeville och inte kände för att seeeeeeeeeega upp för en kulle till utan tänkte strida därifrån. Jag var då ensam på min flank efter att medspelarna fått på nöten och såg en röd vagn komma körande. Jag sköt den i flanken och det hände inget och sen sköt den tillbaka och slog ut mig.

Tunga vagnarna är inte så kul att köra med, de tar en evighet att köra rakt fram utan hinder.
avundsjuka

deras mamma tillät inte dom 400 spänn att köpa en tank i ett dator spel :P
sedan skall den spelas som en Tiger för sin pappers armor, det är en sniper tank

folk tror det är en Maus :P

btw, varför får T-50 vara med ibland vid max Teir 4 battles

helt sjukt ju

körde min premium tank, och går inte att skada T50 om man inte skjuter han i röven, och hur ofta får man chancen där, skjöt 22 skott 21 studdsa sen var jag död, när jag kör t50+ så får jag matcher med tiger 2 och löwe, inte teir 4

fucking asses som känner spel tillverkaren
Senast redigerad av Kebabsuger 2011-11-07 kl. 02:45.
Citera
2011-11-07, 12:27
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
avundsjuka

sedan skall den spelas som en Tiger för sin pappers armor, det är en sniper tank

helt sjukt ju

körde min premium tank, och går inte att skada T50 om man inte skjuter han i röven, och hur ofta får man chancen där, skjöt 22 skott 21 studdsa sen var jag död, när jag kör t50+ så får jag matcher med tiger 2 och löwe, inte teir 4

In Soviet Russia scout kills you!
Citera
2011-11-07, 12:28
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:

helt sjukt ju

Tja, för att den är Tier4?
Tier4 matcher med en T-50 är skitkul, man är snabbast och smidigast på spelplanen så man kan köra rundor runt nästan alla andra tanks. Lite kompensation för alla Tier8-10 matcher där man knappt kan skada artilleriet.
Citera
2011-11-07, 17:35
Medlem
Citat:
avundsjuka

helt sjukt ju

400? Jag har spenderat 2 x 400 på detta spel. Nästa lön tror jag inte jag skaffar 14500 guld, kanske "bara" 1000 och spenderar på ammo och fler garageportar. Förresten skulle inte min mamma uppskatta att jag slösade pengar i ett spel så här när jag kan använda dem till att köpa mat för

Jag kör ibland lätta vagnar som T50. Det blir ibland "Stanna, stanna, men stanna för i helsike" när man kör som värsta F1 bilen och spanar och helt plötsligt hamnar i dåligt sällskap, typ omringad av 2-3 heavies och man fastnar mot en sten.
Citera
2011-11-07, 18:04
Medlem
hockexxs avatar
Victory!
Battle: Prokhorovka den 7 november 2011 17:53:17
Vehicle: M5 Stuart
Experience received: 2 298 (doubled for the first victory each day)
Credits received: 33 574 (compensation for damage caused by allies: 370)

Så skall det se ut när man använder LT rätt. 0 skott skjutna tills jag blev spottad. :>
Citera
2011-11-07, 18:59
Avslutad
Citat:
avundsjuka

helt sjukt ju

Tier 4 light tanks kommer ofta i hög-tier battles pga att dom klassas som scouter. Tråkigt jag vet.
Citera
2011-11-07, 20:45
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jakky
Tier 4 light tanks kommer ofta i hög-tier battles pga att dom klassas som scouter. Tråkigt jag vet.
har aldrig gått vara top tank med scaut som dessa får mot mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in