Citat:
Ursprungligen postat av
Ace Ventura
Tier VII är en keeper! Jäkligt kul att spela imo.
Nog är den en keeper alltid, speciellt med den stora bössan.
Har dock lite problem med att få till armorn (den är fullt uppgraderad och jag har tier 8an i garaget)
Fienderna får till pens på ställen där de inte skall få det, trots full hulldown eller sidescraping. (kollat tomato.gg, in game armor kalkylatorn och tanks.gg)
Blir till att försöka lite mer seriöst när det här eventet är över, då de fria tanklinjerna och att så j-a många spelar fuckar upp MM totalt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ace Ventura
Btw - Vad tycker ni om Fantome? Inte riktigt lika pissig som tidigare gratisvagnar utan ganska hygglig ändå, right?
Har inte provat den än, även om den sitter i garaget.
Blir nog att jag kollar efter helgerna och jag börjar närma mig slutet på de två pågående grindsen jag har.