2025-12-19, 10:04
  #26413
Avslutad
Hela spelet känns som papper. Och man laddar as långsamt.
Citera
2025-12-19, 18:04
  #26414
Medlem
2x4femtums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Windhund är en kampanjbelöning. Kör igenom uppdragen där så uppenbarar den sig i ditt garage till slut.

Hur exakt startar man detta mission?
Citera
2025-12-19, 19:47
  #26415
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2x4femtum
Hur exakt startar man detta mission?
I garaget uppe till vänster finns det en meny som heter "kampanjer". Klicka på den och sen den på Winthundbilden på den högra (upplysta) kampanjen. Där kommer du in till dina uppdrag. Det är en ny uppdelning den här gången (igen) men det får du väl läsa dig till (det är bara att hålla musen över respektive rubrik så ser du vilka tanks som kan göra vilka uppdrag).

Edit: Nytt för den här gången är att du kan tjäna framstegspoäng även genom att klara de dagliga uppdragen (dom som finns till höger i garaget). Vissa av dessa har framstegspoäng som belöning. Det innebär i teorin att du kan få Winthund utan att klara av några kampanjuppdrag öht. Men jag vill inte ens fundera på hur lång tid det skulle ta....
__________________
Senast redigerad av Ace Ventura 2025-12-19 kl. 19:52.
Citera
2025-12-19, 22:32
  #26416
Medlem
2x4femtums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
I garaget uppe till vänster finns det en meny som heter "kampanjer". Klicka på den och sen den på Winthundbilden på den högra (upplysta) kampanjen. Där kommer du in till dina uppdrag. Det är en ny uppdelning den här gången (igen) men det får du väl läsa dig till (det är bara att hålla musen över respektive rubrik så ser du vilka tanks som kan göra vilka uppdrag).

Edit: Nytt för den här gången är att du kan tjäna framstegspoäng även genom att klara de dagliga uppdragen (dom som finns till höger i garaget). Vissa av dessa har framstegspoäng som belöning. Det innebär i teorin att du kan få Winthund utan att klara av några kampanjuppdrag öht. Men jag vill inte ens fundera på hur lång tid det skulle ta....

Aha därför jag inte hittar den sitter och tittar på missions.

Kan väl bli tradigt fixa den själv, såg denna : https://www.youtube.com/watch?v=YdMCoe1W0gA
Citera
2025-12-20, 02:55
  #26417
Medlem
2x4femtums avatar
Kan man se aktiva mission inne i spelet?
Citera
2025-12-20, 19:14
  #26418
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2x4femtum
Kan man se aktiva mission inne i spelet?

Tror default är "N". Annars kan man nog bestämma det själv i keyboard-settings.
Citera
2025-12-21, 12:34
  #26419
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2x4femtum
Kan man se aktiva mission inne i spelet?


Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Tror default är "N". Annars kan man nog bestämma det själv i keyboard-settings.

Det är väl bara "personal missions" du kan se via "N" knappen?
Citera
2025-12-21, 14:23
  #26420
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amiron
Det är väl bara "personal missions" du kan se via "N" knappen?
Nu är jag lite lost? Var det inte det frågan avsåg?

Tror inte man kan se något annat? Men det kanske finns moddar för sånt?
Citera
2025-12-25, 10:46
  #26421
Medlem
2x4femtums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amiron
Det är väl bara "personal missions" du kan se via "N" knappen?


Tack hitta knappen den var bredvid "m" på tgbordet :P Och den visar faktiskt vgkampanjen.

Nu mest upptagen döda arty med en light, faen så roligt.
Citera
2025-12-25, 12:39
  #26422
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2x4femtum
Tack hitta knappen den var bredvid "m" på tgbordet :P Och den visar faktiskt vgkampanjen.

Nu mest upptagen döda arty med en light, faen så roligt.

Håller på att grinda M-II-Y linjen, och det går sådär, även om tier 7 vagnen är kul att spela med jämför med snigeln T29
Citera
2025-12-25, 16:06
  #26423
Medlem
xyklopfs avatar
Bonuscode : CIRCOFF2025

Ger 10 stycken Circonflexes crew skins.

https://thearmoredpatrol.com/2025/12/25/wot-circoff-streamer-bonus-code/
Citera
2025-12-25, 22:32
  #26424
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf
Bonuscode : CIRCOFF2025
Ger 10 stycken Circonflexes crew skins.
https://thearmoredpatrol.com/2025/12/25/wot-circoff-streamer-bonus-code/
Tack - men det känns lite som att fylla på clownbussen med 10 Circonflexs i samma vagn!

Citat:
Ursprungligen postat av Amiron
Håller på att grinda M-II-Y linjen, och det går sådär, även om tier 7 vagnen är kul att spela med jämför med snigeln T29
Tier VII är en keeper! Jäkligt kul att spela imo.
----------

Ny XI i garaget sedan någon vecka tillbaka. KR-1 - Så jävla värt det! Sjukt skön att spela. IS-7 på steroider som sagt. Rekommenderas.

Nästa blir nog Hacker. Har snart 200k xp på M48 och jag är nog beredd att lägga 100-125k fria xp på att få slippa grinda den vidare. Vi får se hur det ser ut när 5x är över. Ok, M48 kan vara riktigt nice att spela ibland men det krävs alltid 4-5 totala fails innan man får till den där matchen som man är stolt över. Jobbigt, och tar tid. Spelar den max en gång per dag pga att jag blir så satans uppretad på hur det (oftast) går....
__________________
Senast redigerad av Ace Ventura 2025-12-25 kl. 22:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in