Citat:
Ursprungligen postat av
xyklopf
Tack - men det känns lite som att fylla på clownbussen med 10 Circonflexs i samma vagn!
Citat:
Ursprungligen postat av
Amiron
Håller på att grinda M-II-Y linjen, och det går sådär, även om tier 7 vagnen är kul att spela med jämför med snigeln T29
Tier VII är en keeper! Jäkligt kul att spela imo.
----------
Ny XI i garaget sedan någon vecka tillbaka. KR-1 - Så jävla värt det! Sjukt skön att spela. IS-7 på steroider som sagt. Rekommenderas.
Nästa blir nog Hacker. Har snart 200k xp på M48 och jag är nog beredd att lägga 100-125k fria xp på att få slippa grinda den vidare. Vi får se hur det ser ut när 5x är över. Ok, M48 kan vara riktigt nice att spela ibland men det krävs alltid 4-5 totala fails innan man får till den där matchen som man är stolt över. Jobbigt, och tar tid. Spelar den max en gång per dag pga att jag blir så satans uppretad på hur det (oftast) går....