Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-17, 19:32
  #23545
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Tappar hakan när man i Amx 1375 kammar hem pris efter pris, 16 vinster i rad o allt från kvilliga medlemmar till massiva creditinkomster..Wot ler återigen mot en

Ibland ler spelgudarna åt en... Gjorde det precis för mig i Elc Even 90, i en IX-match på Redshire. Såg ut som att vi skulle förlora hårt men jag personligen lyckades vända det, efter att ha ensam åkt och fimpat båda deras SPGs och en spotter (krävdes totalt 3 magasin, Elc'en har ju bara 3 bulor/mag) så hade de en VK.45.02B med ca 250hp kvar och en T28 Prot med 480hp kvar i deras lag som stod i capen, medans vi hade en bot-T29 som sov i spawn och något enstaka TD-skrälle med typ 5hp kvar som inte vågade göra något.

Så kastade mig in bakifrån i capen på de båda - räknade med att förlora eftersom 2 penetrerande skott för VKn och 3 penetrerande skott krävdes för T28 Proten. Satsade på VKn först - och missar första skottet. Nu var det garanterat kört. Men nej - ammorackar VKn på ett skott så den sprängs - och ammorack-spränger Proten också! Helt otroligt! Blev en fin M - Ace Tanker för den
Citera
2018-03-17, 20:55
  #23546
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Ibland ler spelgudarna åt en... Gjorde det precis för mig i Elc Even 90, i en IX-match på Redshire. Såg ut som att vi skulle förlora hårt men jag personligen lyckades vända det, efter att ha ensam åkt och fimpat båda deras SPGs och en spotter (krävdes totalt 3 magasin, Elc'en har ju bara 3 bulor/mag) så hade de en VK.45.02B med ca 250hp kvar och en T28 Prot med 480hp kvar i deras lag som stod i capen, medans vi hade en bot-T29 som sov i spawn och något enstaka TD-skrälle med typ 5hp kvar som inte vågade göra något.

Så kastade mig in bakifrån i capen på de båda - räknade med att förlora eftersom 2 penetrerande skott för VKn och 3 penetrerande skott krävdes för T28 Proten. Satsade på VKn först - och missar första skottet. Nu var det garanterat kört. Men nej - ammorackar VKn på ett skott så den sprängs - och ammorack-spränger Proten också! Helt otroligt! Blev en fin M - Ace Tanker för den
Just detta, när man får till dessa ögonblick så det riktigt pirrar i magen på en. Då är WOT i sitt esse o jag bara total älskar spelet. Kört nu en vecka i min amx o klättrar mot tier 8. Känner mig som en busig pojk i en leksaksaffär som ska få handla snart..

Lyckades med bravuren ikväll o få min första marksmen ring på pipan. Bara där växte man 10 cm i kostymen ju
Citera
2018-03-18, 22:01
  #23547
Medlem
trallexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Så kastade mig in bakifrån i capen på de båda - räknade med att förlora eftersom 2 penetrerande skott för VKn och 3 penetrerande skott krävdes för T28 Proten. Satsade på VKn först - och missar första skottet. Nu var det garanterat kört. Men nej - ammorackar VKn på ett skott så den sprängs - och ammorack-spränger Proten också! Helt otroligt! Blev en fin M - Ace Tanker för den
Sånt där är värt att skicka att lägga upp så andra kan se! Eller skicka till någon youtube kändis.
Citera
2018-03-19, 15:27
  #23548
Medlem
xyklopfs avatar
Supertestservern - video : nya kartan Guilin :

https://www.youtube.com/watch?v=NcF1YYhW7dU


Supertestservern - ändringar på kartan Kharkov :

https://thedailybounce.net/2018/03/1...arkov-changes/


Saker ni måste göra INNAN patch 1.0 kommer nu på onsdag :

https://thedailybounce.net/2018/03/1...re-the-update/


Möjligheten att köpa unika premiumvagnar för bonds är inte aktuell (just nu) enligt WG :

https://thedailybounce.net/2018/03/1...ds-not-really/


Har för övrigt skaffat några nya vagnar på sistone : O-ho, Sherman Firefly och Hummel. Samtliga har hittills varit roliga att spela med. Hummeln har jag haft upplåst i flera år, men först nu jag köper loss den.
Citera
2018-03-20, 18:03
  #23549
Medlem
Ace Venturas avatar
1.0 - 9GB download? Orka....
Citera
2018-03-20, 19:01
  #23550
Medlem
Skelets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
1.0 - 9GB download? Orka....

Jo vet hur det känns, måste rådgöra mina demoner om jag ska ladda ner eller inte.
Citera
2018-03-20, 21:17
  #23551
Medlem
270215s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
1.0 - 9GB download? Orka....

Det där är nått som Blizzard t.ex. har lärt sig med stora patchar som massa folk ska ladda ner sammtidigt, delar upp den i mindre bitar och pytsar ut den över en månad eller så före patch dag.
Citera
2018-03-20, 23:26
  #23552
Medlem
coq_noirs avatar
WG erbjuder preload option som jag andvänt. https://worldoftanks.eu/en/news/gene...-pre-download/
Citera
2018-03-20, 23:50
  #23553
Medlem
xyklopfs avatar
Quickybaby tar en titt på Somua SM - kommande Fransk tier VIII premium autoloader HT :

https://www.youtube.com/watch?v=1GrD1BE0zLM
Citera
2018-03-21, 12:52
  #23554
Medlem
franges avatar
Jahaaaaa.... Och så har uppdaterat skiten, sitter mer eller mindre med popcorn i munnen och lyriskt startar spelet, loggar in - men kommer nätt och jämnt till garaget och menyn om "Grafikinställningarna har ställts för att ge optimal bildkvalitet blablabla" och sen går det inte att göra ett skit, ens röra musen - och så kraschar skiten. Har startat om 5 ggr med samma resultat

Går det bättre för någon av er andra?
Citera
2018-03-21, 13:26
  #23555
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Jahaaaaa.... Och så har uppdaterat skiten, sitter mer eller mindre med popcorn i munnen och lyriskt startar spelet, loggar in - men kommer nätt och jämnt till garaget och menyn om "Grafikinställningarna har ställts för att ge optimal bildkvalitet blablabla" och sen går det inte att göra ett skit, ens röra musen - och så kraschar skiten. Har startat om 5 ggr med samma resultat

Går det bättre för någon av er andra?
Jadå, inloggad sen 8 i morse o spelar. Testa sänka grafiken, tror din burk kanske inte pallar? Dock grymt besviken, disney look över hela spelet o bara massa jävla höga berg till ingen nytta alls
Citera
2018-03-21, 14:13
  #23556
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Jadå, inloggad sen 8 i morse o spelar. Testa sänka grafiken, tror din burk kanske inte pallar? Dock grymt besviken, disney look över hela spelet o bara massa jävla höga berg till ingen nytta alls

Ofaan. Mja, jag kommer inte ens så långt att det går, kan logga in och så stannar det halvvägs in i garaget, får upp menyerna men själva garaget med vagnar och allt kommer inte upp. Något felmeddelande kommer men går inte att få upp och läsa själva meddelandet ens.

Har 4gb ram och ett Geforce 660ti 2gb kort så datorn är ju inte direkt super - men när jag testade WGs "grafik-prov-grejen" som gick att ladda ner för nån månad sen - så gick det perfekt med... Ja, low och medium upplösning fick typ "superbra" och långt över vad som behövdes - men när jag skulle testa Ultra så kraschade programmet gång på gång.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback