Citat:
Ursprungligen postat av
Sheild-up
Jag vill spela mig upp i spelet, att lägga riktiga pengar på en tank blir ju lite fusk. Tanken är väl ändå att man samtidigt skall bli en bättre spelare. Min åsikt. Bara för att man har värsting till tank vill det inte säga att du kan behärska den eller spela rätt.
Tycker det är svårt att veta om man skall gå vidare på den man kan låsa upp, som att säga eller om man bara skall rikta sig in på ett träd och till tank man vill ha. Några råd på detta?
Du kan ju alltid köpa tillbaka gamla vagnar igen om du sålt dem, och ser du till att skrapa ihop krediter/silver så behöver du ju inte sälja en tank du gillar för att gå vidare på nästa.
Dessutom kan det vara lite roligare att gå ner och spela i lägre tiers än vad man är van vid, för ofta så finns det många klantiga newbies där som man kan spela röven av totalt med sealclubbing
Citat:
Ursprungligen postat av
Sheild-up
Jag har siktat in mig på T32. Eller det är fel val?
Den funkar bra, samtliga i topp VII-X är bra och relativt lättspelade vagnar (T29, T32, M103, T110e5).
Dock är T32an helt djävla horribel med stock 90mm kanonen och tornet - så den kan vara rätt seg att spela med tills man fått den någorlunda uppgraderad.