Citat:
Ursprungligen postat av
Salorm
Fan Ace, kör ni afrika nu? Kom till AP-5

Orka byta igen...

Vi får se.
Och jo, vi är i Afrika och håller land/länder där. Fast just nu tror jag vi har bytt till eventkartan? Vet faktiskt inte?
Citat:
Ursprungligen postat av
different_trip
Jaha, då har man köpt Lorraine 40t. Känns inte som en dröm om vi säger så, även om accelerationen är helt otrolig.
Tyckte nog att den var helt ok när man väl kom in i det. Körde den som en 50 100 typ och det funkade bra. Men visst, det är ju inte en av de tuffare medsen i tier IX.
Citat:
Ursprungligen postat av
Grishnac
Jag är lite förundrad över en sak, det är många härinne som verkar bli attackerade i chatten och kallade både det ena och det andra - jag har bara blivit påhoppad en gång och då av en skitnödig svensk tonåring....annars är det ingen som ordleks över att jag är noob eller något alls faktiskt, trots att mina siffror säkerligen är mycket sämre än de flestas härinne.
Jag har faktiskt bara blivit påhoppad några enstaka gånger men oftast har jag då också haft pinsamma katastrofbattles, som man har ibland. Annars är det ytterst sällsynt. Kanske får något spott å spé när jag dammar på med guldbulor ibland men det skiter jag högaktningsfullt i.