2014-08-26, 11:56
  #17401
Medlem
swebarbs avatar
Roligast är dom idioter som efter game skickar dig pms om det ena och andra.. förstår inte hur folk orkar hålla på så.. alla är så tuffa där.
Citera
2014-08-26, 14:48
  #17402
Medlem
different_trips avatar
Jaha, då har man köpt Lorraine 40t. Känns inte som en dröm om vi säger så, även om accelerationen är helt otrolig.

Hur lirar ni den? Som en Tiger eller? Svårt att ambusha med något som är större än en Maus.

Förresten - kan man få tillbaka ett "deletat" crew. Var dum nog att sparka dem efter att jag sålde 13 90, men kom på att jag kunde speccat om, hade 2 skills på gubbarna liksom...
Citera
2014-08-26, 15:00
  #17403
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Problemet är att de väntade för länge med första artyt. Det finns inte så många linjer kvar som inte redan varit Top of the Tree.

Ja, de borde spridit ut dem mer, nu kommer allt på en gång liksom och det känns bara fel.

Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Jaha, då har man köpt Lorraine 40t. Känns inte som en dröm om vi säger så, även om accelerationen är helt otrolig.

Hur lirar ni den? Som en Tiger eller? Svårt att ambusha med något som är större än en Maus.

Förresten - kan man få tillbaka ett "deletat" crew. Var dum nog att sparka dem efter att jag sålde 13 90, men kom på att jag kunde speccat om, hade 2 skills på gubbarna liksom...

Äger inte lorren än men den spelas ju som andra aggressiva autoloaders, dvs. du låter motståndarna skjuta på dina medspelare, sen när de gjort lite skada på varandra flyger du fram på flanken och avslutar jobbet. Att bara köra rakt fram och byta skott med heavys är totalt meningslöst. Du har varken pansar eller tillräckligt med alpha för att det ska gå och ta ihjäl en tank på ett säkert sätt, du lär förlora 2/3 av ditt liv på den taktiken dessutom.
Citera
2014-08-26, 20:42
  #17404
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Förresten - kan man få tillbaka ett "deletat" crew. Var dum nog att sparka dem efter att jag sålde 13 90, men kom på att jag kunde speccat om, hade 2 skills på gubbarna liksom...

Tror att det fortfarande är omöjligt. WG har sagt att de ska fixa så att det går att göra, men det verkar sitta längst ner på någons TODO lista.
Citera
2014-08-26, 20:58
  #17405
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Hur lirar ni den? Som en Tiger eller? Svårt att ambusha med något som är större än en Maus.
Jag spelade min som "sell tank"...den funkade inte för mig, sålde den efter ~120 matcher wr på 47.6%
Citera
2014-08-27, 05:51
  #17406
Medlem
E8 kan vara det sämsta skit jag någonsin spelat sedan churchill grindsen. Måste man skita guld för att penetrera target med den eller?
Citera
2014-08-27, 06:17
  #17407
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SleepyDoo
E8 kan vara det sämsta skit jag någonsin spelat sedan churchill grindsen. Måste man skita guld för att penetrera target med den eller?
Easy8 är en flankare så du ska gå på sidor och arsle om du kan, på youtube kan du hitta guider som kanske har lite tips.
Citera
2014-08-27, 06:33
  #17408
Medlem
Grishnacs avatar
Jag är lite förundrad över en sak, det är många härinne som verkar bli attackerade i chatten och kallade både det ena och det andra - jag har bara blivit påhoppad en gång och då av en skitnödig svensk tonåring....annars är det ingen som ordleks över att jag är noob eller något alls faktiskt, trots att mina siffror säkerligen är mycket sämre än de flestas härinne.

Vad beror detta på? Är det för att jag själv inte gastar i chatten kanske?
Citera
2014-08-27, 06:39
  #17409
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grishnac
Vad beror detta på? Är det för att jag själv inte gastar i chatten kanske?
När jag blir attackerad brukar följande ha skett, inte skrivit alls i chatten, skämtat o skojat med fienderna eller när jag säger till nån att ta de lugnt för jag va på väg eller blev skadad.
Citera
2014-08-27, 06:45
  #17410
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grishnac
Jag är lite förundrad över en sak, det är många härinne som verkar bli attackerade i chatten och kallade både det ena och det andra - jag har bara blivit påhoppad en gång och då av en skitnödig svensk tonåring....annars är det ingen som ordleks över att jag är noob eller något alls faktiskt, trots att mina siffror säkerligen är mycket sämre än de flestas härinne.

Vad beror detta på? Är det för att jag själv inte gastar i chatten kanske?

Detta händer för mig sällan oxå, men det händer

Beror oftast på alla andra dött på den flanken jag är på och jag dör oxå pga övermäktig styrka....då är man oftast en n00b...eller för aggressiv eller obetänksam spotting....samt givetvis oneshotad by arty.

Annars är det lugnt.

Däremot har jag blivit väldigt duktig på att coacha andra då jag är död, komma med kreativa tips, typ "OMG u fukking n00b! Back to BASE u idiot mongol sob!!!" Det känner jag alltid är uppskattat och med spelarna tar åt sig feedbacken och tackar allra ödmjukast för mina expert-tips
Citera
2014-08-27, 09:44
  #17411
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Fan Ace, kör ni afrika nu? Kom till AP-5

Orka byta igen... Vi får se.
Och jo, vi är i Afrika och håller land/länder där. Fast just nu tror jag vi har bytt till eventkartan? Vet faktiskt inte?

Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Jaha, då har man köpt Lorraine 40t. Känns inte som en dröm om vi säger så, även om accelerationen är helt otrolig.
Tyckte nog att den var helt ok när man väl kom in i det. Körde den som en 50 100 typ och det funkade bra. Men visst, det är ju inte en av de tuffare medsen i tier IX.

Citat:
Ursprungligen postat av Grishnac
Jag är lite förundrad över en sak, det är många härinne som verkar bli attackerade i chatten och kallade både det ena och det andra - jag har bara blivit påhoppad en gång och då av en skitnödig svensk tonåring....annars är det ingen som ordleks över att jag är noob eller något alls faktiskt, trots att mina siffror säkerligen är mycket sämre än de flestas härinne.

Jag har faktiskt bara blivit påhoppad några enstaka gånger men oftast har jag då också haft pinsamma katastrofbattles, som man har ibland. Annars är det ytterst sällsynt. Kanske får något spott å spé när jag dammar på med guldbulor ibland men det skiter jag högaktningsfullt i.
__________________
Senast redigerad av Ace Ventura 2014-08-27 kl. 10:15.
Citera
2014-08-27, 09:53
  #17412
Medlem
Grishnacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura

Jag har faktiskt bara blivit påhoppad några enstaka gånger men oftast har jag då också haft pinsamma katastrofbattles, som man har ibland. Annars är det ytterst sällsynt. Kanske får något spott å spé när jag dammar på med guldbulor ibland men det skiter jag i högaktningsfullt i.


Jag har förstås fått del i almänna utspel där folk klagar på att hela laget är noobs, men direkt mot mig händer det nästan aldrig.
Inte för att jag alltid är så bra, tvärtom - jag har en hel del spel där jag från ingenstans blir oneshottad av en arty och blir så förbannad att jag vill slänga ut dator och hela skiten genom fönstret. Men jag börjar ALDRIG gapa i chatten om det, mest för att jag är så arg att jag inte kan koncentrera mig på att skriva....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in