2015-02-05, 13:21
  #19225
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Jag hatar E5 nuförtiden. Den funkar inte som jag vill och satt och funderade om den där jävla tornluckan på taket alltid suttit där för den lyser fan i neonfärger när jag kör och tillomed snedskjutande polacker med adhd och epilepsi träffar det där jävla tornet hela tiden, fastän jag anser att jag rör mig hela tiden.

Räcker väl med att backa bara 10-talet sidor här i tråden så var det någon här som bara ääääälskade sin E5a!?

Det kommer ju en accuracy nerf i nästa patch. Hoppas att den kommer att balansera bort många av "lyckträffarna".
Citera
2015-02-05, 13:27
  #19226
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Räcker väl med att backa bara 10-talet sidor här i tråden så var det någon här som bara ääääälskade sin E5a!?

Det kommer ju en accuracy nerf i nästa patch. Hoppas att den kommer att balansera bort många av "lyckträffarna".

Jag vet inte om det har att göra med att jag så sällan kör heavies nuförtiden eller vad det är? Den känns ihålig mot en E100 och som en burk tomater mot IS7. Jag vet fan inte vad jag gör för fel längre.
Citera
2015-02-05, 16:20
  #19227
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grishnac
I viss terräng lär den göra det ja. Kanske inte i ett träsk, men hur ofta får du upp ELC i 80 i spelet?
nerför backe ? :P
Citera
2015-02-05, 16:59
  #19228
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura

.../

T29 är BOSS(!) i sin tier! Det finns få andra VIIor som tar ut en duktig T29 förare. Och fullt utrustad (plus en del guldbulor) har du inga problem att slåss med tier IXor heller för den delen. Den är jäkligt skoj fortfarande imo.
/.....


Vänta nu, varför står T29 där det skall stå KV-3?

Jag har inte kört T29 alls tror jag, men jag beskriver min KV-3 på samma sätt som du beskriver T29-
Tror det faktiskt är min favvo vagn, ett monster som kan bära eller förlora en match
Citera
2015-02-05, 21:13
  #19229
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
Vänta nu, varför står T29 där det skall stå KV-3?

T29 är bättre än KV-3, så om du har lätt att bära matcher i KV-3:an så kommer du älska T29. T29 fungerar bra i tier 9 matcher om man spelar lite försiktigt. Det gör inte KV-3.
Citera
2015-02-05, 21:40
  #19230
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
T29 är bättre än KV-3, så om du har lätt att bära matcher i KV-3:an så kommer du älska T29. T29 fungerar bra i tier 9 matcher om man spelar lite försiktigt. Det gör inte KV-3.

möjligt, men tveksamt. Eftersom t29 kanske ev klarar sig bättre i tier 9 matcher, vilket jag betvivlar då den inte svår i någon annan vagn, men jag tror på ditt ord men kommer itne att köpa den
har alldeles för mång låg tiers redan nu, bara de roliga kvar så att säga, och tiden räcker inte att dela ut kärlek till alla redan som det är.
Citera
2015-02-05, 22:40
  #19231
Medlem
två dumma frågor:
Har vi fått en period av många BOT's igen?
Gör verkligen Wargaming nåt åt de som rapporteras för saker? Verkar mest vara ett system för att slippa negativ feedback, en fantasifunktion. känner ni någon som någon gång straffats utöver automatfunktionen?
Citera
2015-02-05, 22:53
  #19232
Medlem
Angående den mest värdelösa tier VII mediumen av dem alla, Cometen.
rammer, stabilizer, vents är det alla säger om den men borde man inte, som på alla mediums(imho) använda optics istället?
Citera
2015-02-05, 22:53
  #19233
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
T29 är bättre än KV-3, så om du har lätt att bära matcher i KV-3:an så kommer du älska T29. T29 fungerar bra i tier 9 matcher om man spelar lite försiktigt. Det gör inte KV-3.
Vet inte, har fått mycket stryk av Kv-'an nu på slutet, blev inte den buffad?
Citera
2015-02-05, 23:10
  #19234
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeTZeR
Angående den mest värdelösa tier VII mediumen av dem alla, Cometen.
rammer, stabilizer, vents är det alla säger om den men borde man inte, som på alla mediums(imho) använda optics istället?
Nej, jag tycker inte det. Du kör ju inte cometen på det sättet. ventilation, stabilizer och bättr suspension skulle jag rekomendera
Citera
2015-02-05, 23:36
  #19235
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scheele
två dumma frågor:
Har vi fått en period av många BOT's igen?
Gör verkligen Wargaming nåt åt de som rapporteras för saker? Verkar mest vara ett system för att slippa negativ feedback, en fantasifunktion. känner ni någon som någon gång straffats utöver automatfunktionen?

Nu när jag har kört dom där jävla 8-bits vagnarna har jag råkat ut för guldsäljare, det är nog bland de första gångerna jag märker såna som spammar någon jävla hemsida man ska gå in på.
Citera
2015-02-05, 23:51
  #19236
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scheele
två dumma frågor:
Har vi fått en period av många BOT's igen?
Gör verkligen Wargaming nåt åt de som rapporteras för saker? Verkar mest vara ett system för att slippa negativ feedback, en fantasifunktion. känner ni någon som någon gång straffats utöver automatfunktionen?


Reagerade också på det för två dagar sen. Idag var det inga konstigheter dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in