2014-10-19, 18:13
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Min specifikation.

Operating system: Windows XP / Vista / 7 / 8
Processor: 2.2 GHz supporting SSE2
RAM: 1.5 GB for Windows XP, 2 GB for Windows Vista / 7
Video Card: GeForce 6800 / ATI X1800 with 256 MB RAM & compatible with DirectX9.0c
Sound: Compatible with DirectX9.0c
Hard drive space: 16 GB
Internet Speed: 256 Kbps

hur kan du spela WoT på det ? du måste har värre specs än de flesta polacker ju och dom gnäller på alla ändringar som gör grafiken snyggare
visst WoT är inte krävande, men tror inte du kan köra på max och improved med dom specsen
Citera
2014-10-19, 18:18
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Plockade in 46k krediter med crusader sp idag efter en skaplig match, gjorde bara 3ggr mer skada än näst bäste i laget :/ ensköt 3 vagnar fick fler "medaljer" än jag kan räkna till och ace mastery badge, drygt 3500xp tro't fan men ingen gnällde om hack, fusk eller op spg men fick ett dussin "ns"

Kan va djävligt kul med många spg också, tänk dig 27st på kartan, snabba körde td eller scout medans långsamma låg en bit bakom och sköt prick

jo men arty drar oftast in pengar om man inte blir dödad direkt och jag får high caliber typ var varannan gång med fv304
Citera
2014-10-19, 18:19
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cardiac
Jag gillar dina tankåsikter bara så du vet, tankhistoria kan vi lämna därhän.
S-51 var kul att spela, lyckades med 56% solo. Att använda en tier9 kanon på tier5 tanks kan bara vara roligt.
FV304 har jag för tillfället 77% efter 50 battles. Nerfen träffade inte den överhuvudtaget.
För övrigt älskar jag min LefhB2, som egenhändigt kan slå ut en hel offensiv. Vill ni spela en OP arty, så är det den ni vill ha.

men det är bara för du vet innerst inne att tyskarna var bäst
https://www.youtube.com/watch?v=SmXEly5_u38#t=877
Citera
2014-10-20, 00:49
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger

hur kan du spela WoT på det ? du måste har värre specs än de flesta polacker ju och dom gnäller på alla ändringar som gör grafiken snyggare
visst WoT är inte krävande, men tror inte du kan köra på max och improved med dom specsen
Det är minimum specifikationen wg anger för spelet, förövrigt maxar jag 127fps med intel i5 2500k och amd 7950 3GB.
Citera
2014-10-20, 03:19
Moderator
Arne.Ankas avatar
The Public Test server is live now!
http://worldoftanks.com/en/news/pc-browser/17/94-public-test/
Citera
2014-10-20, 13:12
Medlem
Citat:
Hade en skaplig match med VK4502B och blev kallad lagets noob, nån tyckte jag spelade fel (5350 skada blockerad av pansaret )

3896 skada
757 assisterad skada
6756 wn8

9 vagnar skadade
8 vagnar dödade

2398 xp / 3596 med premiumkonto och dagens dubbel

Testade övre och undre plåtarnas pansar igår kväll på en VK4502B, körde Object 263 och sköt inte igenom med guld ammo med 330 pen, fronten var vinklad mot mig och jag gissade på att jag skulle pena med guld ammo men icke! (skulle siktat på tornlucka och kulsprutelucka istället)

VK4502B är en grym vagn
Citera
2014-10-20, 17:11
Medlem
xyklopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExMachina
VK4502B är en grym vagn

Mindre än 20000 exp. kvar att grinda, så har jag den i garaget. Längtar som bara den att få köra den .
Citera
2014-10-20, 21:23
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf
Mindre än 20000 exp. kvar att grinda, så har jag den i garaget. Längtar som bara den att få köra den .

Tja, jag mördade E-75or innan den buffades och nu är den bara galen framifrån.
Dålig sidarmour och slö som attan, vilket gör att E-75 fortfarande är en genomgående bättre tank.
Citera
2014-10-20, 21:38
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExMachina
Testade övre och undre plåtarnas pansar igår kväll på en VK4502B, körde Object 263 och sköt inte igenom med guld ammo med 330 pen, fronten var vinklad mot mig och jag gissade på att jag skulle pena med guld ammo men icke! (skulle siktat på tornlucka och kulsprutelucka istället)
Igår stog jag öga mot öga med E75 och han satte flera skott i nedre plåten utan att komma igenom medans jag satte varje skott tills han sprängdes i luften, inte uppskattat när jag skrev i chatten "learn to aim" hade han siktat på veka punkter hade han haft en chans men det är rysspansar till tusen.

Kan studsa skott från E3, E4, E5, våfflan, foch 155, obj263 med flera samtidigt som vagnen knullas sönder totalt av nån tier7-8 vagn som kanske inte ens har 180mm penetration, is med 175mm pen är fenomenal...
Senast redigerad av Arne.Anka 2014-10-20 kl. 21:41.
Citera
2014-10-20, 22:20
Medlem
xyklopfs avatar
Dålig spelsession just nu. AFK´s, troll, MM och RNG på sämsta humör. I senaste matchen (med VK4502A) dränkte sig lagets båda arty´s, utan att ha skjutit ett skott. De försökte inte ens hjälpa laget.
Fyra andra spelare i tier 9 och 10 vagnar - 0 skada, 23-70 exp . Man undrar om de just har köpt ett konto eller..?

Trollet var en E-75 som i en tidigare match ikväll tyckte det var roligare att knuffas o.dyl. istället för att spela spelet. Att man inte får skjuta på sådana...bara att gilla läget och rapportera till WG.
Citera
2014-10-21, 00:30
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cardiac
Tja, jag mördade E-75or innan den buffades och nu är den bara galen framifrån.
Dålig sidarmour och slö som attan, vilket gör att E-75 fortfarande är en genomgående bättre tank.
har den verkligen så dålig sidearmor ?
vet vad den har på pappret men har inte pennat en sådan när den sidescrapat

funderar på att köpa den igen, men blir säkert ninja nerfad i bästa patch
Citera
2014-10-21, 00:36
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf
Dålig spelsession just nu. AFK´s, troll, MM och RNG på sämsta humör. I senaste matchen (med VK4502A) dränkte sig lagets båda arty´s, utan att ha skjutit ett skott. De försökte inte ens hjälpa laget.
Fyra andra spelare i tier 9 och 10 vagnar - 0 skada, 23-70 exp . Man undrar om de just har köpt ett konto eller..?

Trollet var en E-75 som i en tidigare match ikväll tyckte det var roligare att knuffas o.dyl. istället för att spela spelet. Att man inte får skjuta på sådana...bara att gilla läget och rapportera till WG.

som i morse för mig, jag i Leffe, tier 5, 6 match, mina lagkamrater bara dör och dör och dör, ser dom slockna en och en till vänster, som tur var så har Leffe 8sec reload utan BIA så jag börjar oneshotta någon vilken får dom andra motståndarna som pushar att pausa så jag hinner oneshotta en t67 till
nu börjar dom back och jag fortsätter panga på till sist lyckas jag få laget att vinna, bara jag och en kv1 kvar i mitt lag, jag gjorde 2000 i skada, närmast mig i skada var en t67 med 550 i skada

asså det kändes som en match som skulle förlorats, men RNG gudarna hjälpte mig så jag kunde vända på skiten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in