Citat:
Ursprungligen postat av
xyklopf
Dålig spelsession just nu. AFK´s, troll, MM och RNG på sämsta humör. I senaste matchen (med VK4502A) dränkte sig lagets båda arty´s, utan att ha skjutit ett skott. De försökte inte ens hjälpa laget.
Fyra andra spelare i tier 9 och 10 vagnar - 0 skada, 23-70 exp

. Man undrar om de just har köpt ett konto eller..?
Trollet var en E-75 som i en tidigare match ikväll tyckte det var roligare att knuffas o.dyl. istället för att spela spelet. Att man inte får skjuta på sådana...bara att gilla läget och rapportera till WG.
som i morse för mig, jag i Leffe, tier 5, 6 match, mina lagkamrater bara dör och dör och dör, ser dom slockna en och en till vänster, som tur var så har Leffe 8sec reload utan BIA så jag börjar oneshotta någon vilken får dom andra motståndarna som pushar att pausa så jag hinner oneshotta en t67 till
nu börjar dom back och jag fortsätter panga på till sist lyckas jag få laget att vinna, bara jag och en kv1 kvar i mitt lag, jag gjorde 2000 i skada, närmast mig i skada var en t67 med 550 i skada
asså det kändes som en match som skulle förlorats, men RNG gudarna hjälpte mig så jag kunde vända på skiten