Dom måste verkligen göra nått åt Maus nästa patch, det är liksom ingen ide o spela. Om man har riktigt tur och får spela en bana som är trång kanske man kan göra lite damage, annars är det helt katastrof. Nu förstår jag varför man aldrig ser några som spelar den.
Är det en bana som är lite öppen, innan man ens hunnit kommit till striden, ja då har man fått en smäll i sidan eller så har arty fått in en smäll och man blir trackad= GAME OVER
På statsen så ser den hyfsad ut, men gud vilket jävla skit att spela med.
"Men du kan inte spela", "du kan inte vinklarna", "du spelar den fel" Fuck off med den skiten, Maus är verkligen värdelös.
Om dom tog bort weakpoint lower plate, lite bättre bössa, ja då kanske man vill spela den. Som det är nu, spelar hellre tier 8 vagn mot tier 10.
Någon som känner igen sig?