Citat:
Ursprungligen postat av
varmluftsballong
Har fastnat som andra i detta spel. Jag har inte tänkt att lägga en enda krona på detta spel. Dock undrar jag om någon vet hur många speltimmar jag bör räkna med att lägga för att få ihop ett någerlunda stabilt garage? Jag vill ha the best of the best.
De senaste två veckorna har jag lagt i snitt 1 h/dag.
Låter som du ska bli en tier 3-6 spelare, relativt lätt att spela med vinst, kräver inte så mycket "grind" för att komma dit, kan ha djävligt kul i dom tieren och det finns en många olika distinkta vagnar att välja mellan.
Du bör spela med minst 1 spg så att du lär dig hur dom fungerar, hur dom skjuter, träffar och såvidare, FV304 är tier6 engelsk och den är riktigt rolig att köra.
Citat:
Ursprungligen postat av
VaBank
Hmm undrar vilken man ska tigga om att få tillbaka då..
Franska tier3 td, riktigt rolig och lite op kanon.
Citat:
Ursprungligen postat av
WhenAllLightDies
Kalla någon för bot - får du ett skott i arslet, då är det ingen bot
Ohhh
Citat:
Var väl mer vanligt med "afk" - botar tills inte alltför länge sen, tycker inte det finns några afk längre, ytterst sällan iaf, förr var det minst två per match konstant...så frågan är om bots är mer vanliga nu eller om det är mindre afk..?
Afk bottar är väldigt enkla att detektera, räcker att lägga ihop färddistansen för 10 kartor och vips.
Citat:
Ursprungligen postat av
xyklopf
Blev lite besviken på Charkov faktiskt.
+1, skulle va så djävla bra men meh, samma skrot o korn som innan.
Citat:
Ursprungligen postat av
SithXM
Hur lång tid från att du begärde din Tank tillbaka till att du fick den åter ?
Det tog inte många timmar för mig, skicka in en biljett, fick standardsvar med lite info som jag skulle svara på om jag ville ha tillbaka vagnen sen tog de kanske nån timme, rent supportmässigt är wg na rätt snabba.