Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-29, 01:10
  #1
Medlem
Efter min Dbol 30/40 kommer jag att köra en PCT på Nolva. PCTn är en månad lång.

Hur lång tid in på PCTn måste det gått innan min egenproduktion kommit igång till den grad att jag återigen bygger (om än lite lite lite)?
Efter hur lång tid kommer jag ur det katabola tillståndet?
Citera
2010-07-29, 09:17
  #2
Medlem
Helt inviduellt, men det borde gå relativt snabbt
Citera
2010-07-29, 11:31
  #3
Medlem
Starscream666s avatar
Individuellt, beror på vilka prepp du kört, doser och hur lång kurtiden är osv.

En vanlig testokur 500mg borde din testoproduktion vara helt återställt efter några veckor med en bra pct.
Citera
2010-07-29, 13:56
  #4
Medlem
BengtZzs avatar
Du är alltid anabol och du är alltid katabol.

Det är svårt att förlora muskler så länge du tränar. Om du är nedstängd spelar mindre roll (ja det är svårt att öka) men fortsätt bara träna så står du i alla fall still.
Citera
2010-07-29, 15:05
  #5
Medlem
FromHells avatar
Tekniskt sett så börjar du bli katabol när ditt prepp börjar gå ner i nivåer.
Citera
2010-07-29, 16:22
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Du är alltid anabol och du är alltid katabol.

Det är svårt att förlora muskler så länge du tränar. Om du är nedstängd spelar mindre roll (ja det är svårt att öka) men fortsätt bara träna så står du i alla fall still.


Det tillstånd jag åsyftar är ju alltså det tillstånd då jag är med anabol än katabol.


Så under min PCT så kommer jag inte tappa särskilt mycket muskler, inte ens under den första veckan, förutsatt att jag sköter träning, kost och sömn exemplariskt?
Only vätska
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback