Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-26, 18:19
  #1
Avstängd
En kille som har preppat i 20 år sade till mig idag att inom ett spann av 2 till 6 månader efter kuren så är man tillbaka på ruta ett innan man började preppa. Kan detta verkligen stämma? Min vän som körde en vanlig testo 500mg kur behöll allt och det har gått över ett år sedan hans kur. Blev ju allt orolig nu när han som har såpass mycket erfarenhet säger såhär. Han är 40+ år som sade detta på gymmet.

Vad ska jag tro?
Citera
2010-07-26, 18:32
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fraganarallt
En kille som har preppat i 20 år sade till mig idag att inom ett spann av 2 till 6 månader efter kuren så är man tillbaka på ruta ett innan man började preppa. Kan detta verkligen stämma? Min vän som körde en vanlig testo 500mg kur behöll allt och det har gått över ett år sedan hans kur. Blev ju allt orolig nu när han som har såpass mycket erfarenhet säger såhär. Han är 40+ år som sade detta på gymmet.

Vad ska jag tro?

Ja om det skulle va så tvivlar jag starkt på att så många skulle bruka med tanke på biverkningar och så, tror han försökte få bort dina tankar från dom banorna bara
Citera
2010-07-26, 18:35
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fraganarallt
En kille som har preppat i 20 år sade till mig idag att inom ett spann av 2 till 6 månader efter kuren så är man tillbaka på ruta ett innan man började preppa. Kan detta verkligen stämma? Min vän som körde en vanlig testo 500mg kur behöll allt och det har gått över ett år sedan hans kur. Blev ju allt orolig nu när han som har såpass mycket erfarenhet säger såhär. Han är 40+ år som sade detta på gymmet.

Vad ska jag tro?

Är du över din genetiska gräns så ja då förlorar du ALLT så fort du slutar trycka,använd lite sunt förnuft för fasen,är du inte så snabbar aas bara på den biten och inget annat - men behålla något utöver sitt genetiska max är struntprat.
Citera
2010-07-26, 18:40
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ordna
Är du över din genetiska gräns så ja då förlorar du ALLT så fort du slutar trycka,använd lite sunt förnuft för fasen,är du inte så snabbar aas bara på den biten och inget annat - men behålla något utöver sitt genetiska max är struntprat.

Ja jag är inte över mitt genetiska max så då borde det vara lugnt?
Citera
2010-07-26, 19:58
  #5
Medlem
LillaLabans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fraganarallt
Ja jag är inte över mitt genetiska max så då borde det vara lugnt?
Självklart, förutsatt att du fortsätter träna och tillför din kropp den näring den behöver för att upprätthålla befintlig muskelmassa.
Citera
2010-07-26, 20:07
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fraganarallt
En kille som har preppat i 20 år sade till mig idag att inom ett spann av 2 till 6 månader efter kuren så är man tillbaka på ruta ett innan man började preppa. Kan detta verkligen stämma? Min vän som körde en vanlig testo 500mg kur behöll allt och det har gått över ett år sedan hans kur. Blev ju allt orolig nu när han som har såpass mycket erfarenhet säger såhär. Han är 40+ år som sade detta på gymmet.

Vad ska jag tro?
Om du nu visste att din polare behöll allt/det mesta från sin kur så hade du ju svaret redan där!
Citera
2010-07-26, 20:35
  #7
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fraganarallt
En kille som har preppat i 20 år sade till mig idag att inom ett spann av 2 till 6 månader efter kuren så är man tillbaka på ruta ett innan man började preppa. Kan detta verkligen stämma? Min vän som körde en vanlig testo 500mg kur behöll allt och det har gått över ett år sedan hans kur. Blev ju allt orolig nu när han som har såpass mycket erfarenhet säger såhär. Han är 40+ år som sade detta på gymmet.

Vad ska jag tro?


Ja tycker du ska fråga snubben om han röker crack innan han tränar Dummaste skit ja hört i hela mitt liv.. troligvtis grundar han det på att han inte klarar bygga personligen oavsett om han tar nåt eller ej..
Mina polare som preppat minst 20-30 kurer och som fått barn o som lagt av nu borde ju se ut som nollor nu då.. d gör dom inte.. dom e monster ännu, dock inte samma tryck o volym.. men lita på att dom e sttooooora

Mvh
Citera
2010-07-26, 20:39
  #8
Avstängd
Ok, för jag har en vecka kvar av min PCT och behållt det mesta, så man blev ju nojjig när en sån nisse säger detta.

Men då är jag lugn igen då
Citera
2010-07-26, 21:26
  #9
Medlem
stopmeifucans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fraganarallt
Ok, för jag har en vecka kvar av min PCT och behållt det mesta, så man blev ju nojjig när en sån nisse säger detta.

Men då är jag lugn igen då
Ehh även om de skulle stämma, då är det bara att trycka igen.
Du kanske missförstod vad han sa, han kanske menade om man lägger av gymandet i 6månader så förlorar man massa som man har byggt på en hel kur(jag vet inte heller hur man kan göra en sån mätning)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback