Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-25, 16:14
  #1
Medlem
Jag har bestämt mig för att börja Entreprenörsprogrammet på John Bauer i Norrköping, tror jag. Dem hade några lediga platser kvar.

Det som får mig att tveka är för att jag kollat runt i lite olika forum och bara hittat en massa negativa åsikter om skolan/skolorna, att det ska vara slappt, dåliga lärare osv.
Men de flesta trådarna var från 2007-2008 så det kanske har ändrats till det bättre nu?

Jag tänkte iaf höra om det är nån som gått på John Bauer i Norrköping eller på annan ort och tycker det är en bra skola? Om lärarna är bra, hur stämningen är på skolan, vilken studietakt dem kör, om det är en tuff skola osv.

Vill veta allt!

Tack på förhand!
Citera
2010-07-25, 16:47
  #2
Medlem
Gick Johnbauer i Karlstad och jag tror inte det är så stor skillnad (i stort sett) som någon annan skola. Finns både positiva och negativa sidor, lärarna skiftar ju också men det är ju inte så att just JB anställer dåliga lärare . Jag är nöjd med mina år på johnbauer, jag läste IT/Natur.
Citera
2010-07-25, 17:53
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oscar-H
Jag har bestämt mig för att börja Entreprenörsprogrammet på John Bauer i Norrköping, tror jag. Dem hade några lediga platser kvar.

Det som får mig att tveka är för att jag kollat runt i lite olika forum och bara hittat en massa negativa åsikter om skolan/skolorna, att det ska vara slappt, dåliga lärare osv.
Men de flesta trådarna var från 2007-2008 så det kanske har ändrats till det bättre nu?

Jag tänkte iaf höra om det är nån som gått på John Bauer i Norrköping eller på annan ort och tycker det är en bra skola? Om lärarna är bra, hur stämningen är på skolan, vilken studietakt dem kör, om det är en tuff skola osv.

Vill veta allt!

Tack på förhand!

Jag kan säga dig... Börja på John Bauer! Absolut en av de bättre skolorna du kan gå på dock så studerar jag Entreprenörskap på John Bauer i Västerås, men dessa år har varit de bästa åren på väldigt länge!

Första året kommer du digga sen andra året så är det UF som gäller!
Citera
2010-08-09, 19:27
  #4
Medlem
Jag går på JB Norrköping och en slappare skola får du leta efter. Så är du ute efter en seriös utbildning bör du nog leta efter andra skolor.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback