Detta, en klassiker och oslagbar sådan. Fast jag slänger i en skiva skinka också…Godast blir det i våffeljärnet tycker jag.
Det ska ju självklart vara skinka för den perfekta kombon! Själv äter jag dock inte fläsk längre så det får bli utan. Testat med både kalkon och kyckling men det blir helt enkelt inte samma sak.
Någon mer som börjat laga varma mackor från 80-talet?
Har börjat göra varma mackor som man åt på 80-talet. Det var stort då i många hem. Nu började jag göra denna klassiker som jag glömt bort helt och det smakar asgott. Bättre än pizza.
Gör ni varma mackor från 80-talet? Vad har ni på? Jag har vanligt rostbröd, tomatsåsblandning, oregano, champinioner, skinka, ost och sen in i ugnen. Klart. Kör även med tonfisk istället för skinka. Supergott.
Gör det ibland men då blir det i smörgåsgrillen med två formbröd, smör, ost, skinka, senap och tomat emellan. Smaskigt! Skall ut och fixa två stycken just nu känner jag.
Ja, jag var på visit hos pensionärsligan för ett tag sedan, givetvis blev det varma mackor.
Annnansring/senap/skinka eller Räkor/majonnäs/skinka var det som gällde, och visst fan har man kört det i ugnen hemma.
Har börjat göra varma mackor som man åt på 80-talet. Det var stort då i många hem. Nu började jag göra denna klassiker som jag glömt bort helt och det smakar asgott. Bättre än pizza.
Gör ni varma mackor från 80-talet? Vad har ni på? Jag har vanligt rostbröd, tomatsåsblandning, oregano, champinioner, skinka, ost och sen in i ugnen. Klart. Kör även med tonfisk istället för skinka. Supergott.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!