Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-21, 12:54
  #1
Medlem
Hej!
Jag köpte ett par skor ( http://www.brandos.se/ben-sherman/fo...2813-vit/a7406 ) som jag diggar som fan. Problemet är att färgen flagnade jättelätt på dessa skor och de ser slitna ut bara en månad efter köp. Kan man köpa någon speciell färg så man kan måla skorna vita igen?
Citera
2010-07-21, 12:57
  #2
Medlem
ABBORREs avatar
Bästa är ju vanlig vattenfärg.
Då kan du byta färg alla dagar i veckan.
Citera
2010-07-21, 13:42
  #3
Medlem
Argones avatar
Skokräm?

Sjukt fula skor dock.
Citera
2010-07-21, 13:45
  #4
Medlem
bajskorven3s avatar
Köp nya. Dom var skitfula, usch.
Citera
2010-07-21, 14:38
  #5
Medlem
Vill du få tillbaka den vita färgen så rekommenderar jag att du använder klor-rengöring där du vill att det ska vara vitt och endast jätte lite. Brukar använda det på mina hel vita sneakers och dem blir knall vita. Dessutom tyckte jag att skorna var riktigt fula och absolut inte värda priset.
Citera
2010-07-21, 20:10
  #6
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel-einar
Vill du få tillbaka den vita färgen så rekommenderar jag att du använder klor-rengöring där du vill att det ska vara vitt och endast jätte lite. Brukar använda det på mina hel vita sneakers och dem blir knall vita. Dessutom tyckte jag att skorna var riktigt fula och absolut inte värda priset.

Äsh ska du få dom vita igen är det bara att ta en tandborste och tvål/ diskmedel sen impregnera dom.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback