• 1
  • 2
2010-07-20, 07:23
Bannlyst
Jag skulle gärna vilja ta något annat än alkohol eller cannabis... men jag verkar inte hitta någonting intressant. Tar Zoloft 75mg och Strattera 40mg.

Lustgas orkar jag inte hålla på med, så kort rus och man måste ta pauser emellanåt osv. Vill ta något och sen vara påverkad någon/några timmar, inte en minut i kvarten.

Hallucinogener vågar jag inte ta med risken för psykos. Har väldigt dåligt psyke och b.la paranoia och det ökar väl risken ordentligt?

Centralstimulata... att leka med nervsystemet är väl inget att rekommendera för mig som jämt är stressad och dessutom tar strattera som b.la minskar impulser och höjer koncentrationen?

MDMA, LSD, och annat som kan ge serotonergt syndrom kan jag inte ens tänka tanken på att ta, speciellt inte under tiden jag tar SSRI. Är jag överdrivet orolig?

Det enda som verkar ofarligt förutom att det skulle vara beroendeframkallande skulle vara opiater eller benso... har aldrig hört talas om att man skulle kunna få psykos eller serotonergt syndrom eller något annat livshotande av det? Benso skrivs ju ut till en hel del och opiater används som bedövning, vilket får det att framstå som iallafall inte livsfarligt.

Så, förutom att jag söker drog-rekommendation så undrar jag också om serotonergt syndrom bara är tillfälligt under trippen, eller att det sitter i under en längre tid på samma sätt som en psykos? Och finns det fler livshotande/extremt obehagliga stadier än psykos och serotonergt syndrom?

Ursäktar om det är rörigt i texten, suttit och försökt skriva i över en timme men jag är så otroligt trött just nu >.<
Senast redigerad av hxq 2010-07-20 kl. 07:26.
Citera
2010-07-20, 08:27
Bannlyst
Även ganska orolig för HPPD (:
Citera
2010-07-20, 08:38
Medlem
moondawns avatar
Har du dåligt psyke ska du ge fan i att knarka.
Finns inga droger som passar dig då.
Citera
2010-07-20, 09:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moondawn
Har du dåligt psyke ska du ge fan i att knarka.
Finns inga droger som passar dig då.

Alkohol och cannabis är inga problem alls... vill gärna ha någon hallucinogen i stil med dessa. Lyckats halla på Imovane och det var milt och skönt, blev inte alls galen som man sägs bli på andra hallucinogener. Finns det inget liknande?
Citera
2010-07-20, 09:16
Medlem
Ducken11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hxq
Alkohol och cannabis är inga problem alls... vill gärna ha någon hallucinogen i stil med dessa. Lyckats halla på Imovane och det var milt och skönt, blev inte alls galen som man sägs bli på andra hallucinogener. Finns det inget liknande?

Nej, typ inte. Spice kanske?

Om du vill ha en relativt mild chilldrog så kan jag rekommendera tramadol
Det är jättemysigt.
Citera
2010-07-20, 09:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ducken11
Nej, typ inte. Spice kanske?

Om du vill ha en relativt mild chilldrog så kan jag rekommendera tramadol
Det är jättemysigt.

Spice har jag testat, men det är ju inte säkert att det är ofarligt (varierar ju innehåll hela tiden).

"Tramadol ska heller inte kombineras med läkemedel som påverkar serotonin (till exempel Cipramil och Fontex) eftersom det ökar risken för serotonergt syndrom."

Haha, vill du mörda mig?
Citera
2010-07-20, 09:33
Bannlyst
Krypton kanske? Dock innehåller det mest troligt O-desmetyltramadol, och tramadol och SSRI-mediciner är ju inte det bästa ihop. Fast jag äter Sertralin och det har aldrig varit några problem tillsammans med Krypton.
Citera
2010-07-20, 09:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sölve
Krypton kanske? Dock innehåller det mest troligt O-desmetyltramadol, och tramadol och SSRI-mediciner är ju inte det bästa ihop. Fast jag äter Sertralin och det har aldrig varit några problem tillsammans med Krypton.

Krypton har jag testat, slängde ner hela påsen och gjorde té på, det lilla jag kände kunde jag inte urskilja om det var placebo eller inte =/

Aja slängt i mig en imovane nu. Börjar se saker i ögonfrån. Finns det inget snäppet starkare men inte så starkt som LSD/svamp? =/
Citera
2010-07-20, 10:11
Medlem
Gera_1s avatar
Citat:
Spice har jag testat, men det är ju inte säkert att det är ofarligt (varierar ju innehåll hela tiden).

"Tramadol ska heller inte kombineras med läkemedel som påverkar serotonin (till exempel Cipramil och Fontex) eftersom det ökar risken för serotonergt syndrom."

Haha, vill du mörda mig?
säg en drog som är ofarligt
Citera
2010-07-20, 10:27
Bannlyst
Citat:
Krypton har jag testat, slängde ner hela påsen och gjorde té på, det lilla jag kände kunde jag inte urskilja om det var placebo eller inte =/

Aja slängt i mig en imovane nu. Börjar se saker i ögonfrån. Finns det inget snäppet starkare men inte så starkt som LSD/svamp? =/

HBW-frön. Finns hos Smartbar bla.
Citera
2010-07-20, 10:44
Medlem
Som jag fattar det vill du knarka utan att riskera hälsan. Då ska du inte knarka, du verkar ju nästan nojja om allt som kan tänkas ske.
Citera
2010-07-20, 11:35
Medlem
Psychoramas avatar
verkar inte som vi kan hjälpa dig.. krypton tänkte jag föreslå men du säger att du inte känner av det? Det kan inte stämma, ett helt paket måste du känt av så pass bra att du spytt.. Annars kan du ju alltid prova benzo?
mvh
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in