2010-07-21, 15:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
verkar inte som vi kan hjälpa dig.. krypton tänkte jag föreslå men du säger att du inte känner av det? Det kan inte stämma, ett helt paket måste du känt av så pass bra att du spytt.. Annars kan du ju alltid prova benzo?
mvh

Ja benso har jag småknaprat lite. Verkar ju ganska snällt.
Det var kratomextrakt, 10g från SN. Körde som sagt ner hela och vet inte ens om det var placebo det lilla jag kände..
Citera
2010-07-21, 15:20
Medlem
thugzmansions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hxq
Lyckats halla på Imovane och det var milt och skönt, blev inte alls galen som man sägs bli på andra hallucinogener. Finns det inget liknande?

Imovane e nästan som benzo. Benzo är det bästa för dig tro mig !!
Citera
2010-07-21, 15:53
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hxq
Ja benso har jag småknaprat lite. Verkar ju ganska snällt.
Det var kratomextrakt, 10g från SN. Körde som sagt ner hela och vet inte ens om det var placebo det lilla jag kände..
Okej, men det är stor skillnad på krypton och kratom ska du veta prova en dos på 0,7g krypton så ska du se att du får en skön effekt Annars är benzo + röka en vinnare
Citera
2010-07-21, 16:10
Medlem
Krim1s avatar
Som sagt, det enda som passar dig är förmodligen benso.

Subutex eller subuxone är riktigt goa opiater också, och sitter i riktigt länge.
Billigt som fan, om man inte är torsk. Får mycket för pengarna s.a.s.

Känns inget av de alternativen bra bör du nog ge fan i droger.
Citera
2010-07-21, 16:56
Medlem
Lavris avatar
PCP + benso och du kommer ha skoj
Citera
2010-07-21, 17:25
Medlem
kamouflagekorvs avatar
En gränsdos på 4-ho-met skulle jag rekommendera om du vill ha något hallicugent.
Citera
2010-07-21, 17:50
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Okej, men det är stor skillnad på krypton och kratom ska du veta prova en dos på 0,7g krypton så ska du se att du får en skön effekt Annars är benzo + röka en vinnare

Jag kände inte av Krypton alls, tog 0.5 åt gången med någon timme emellan. Accepterade att det inte funkade på alla och la ner det. Kände inte av något, ingen klåda, ingen "opiatmage" som man hört talas om eller något.
Citera
2010-07-21, 17:58
Medlem
Pez-DJs avatar
Låg dos toppisar, typ 30st lite mer ev.
Mkt eufori och lite hallisar om du har tur, starka färger och sådär.
Citera
2010-07-21, 18:36
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sölve
HBW-frön. Finns hos Smartbar bla.
ta in HBW-frön dom är 95% dåliga testade 5 st som man ska göra. fick kramper och det hände inget förutom att ja blev sju-helvete seg
Citera
2010-07-21, 18:40
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuplie22
Jag kände inte av Krypton alls, tog 0.5 åt gången med någon timme emellan. Accepterade att det inte funkade på alla och la ner det. Kände inte av något, ingen klåda, ingen "opiatmage" som man hört talas om eller något.
har du testat att ta de med folk som är nyktra (från droger) men fulla (på alkohol)?. det gjorde jag iof var de Kratom. och jag mådde underbart Jag Bombade och snortade^^ (inte gott men vill man få ett rus så ska man göra så gott de går^^) iof så tog jag 1-5 ggr i timmen i 3 timmar^^
Citera
2010-07-21, 19:10
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
har du testat att ta de med folk som är nyktra (från droger) men fulla (på alkohol)?. det gjorde jag iof var de Kratom. och jag mådde underbart Jag Bombade och snortade^^ (inte gott men vill man få ett rus så ska man göra så gott de går^^) iof så tog jag 1-5 ggr i timmen i 3 timmar^^

Snorta kratom? Och nä tror jag inte hade fått ett rus om jag hade druckit, hade bara gjort det svårare att känna av det om något antar jag.
Citera
2010-07-21, 19:32
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuplie22
bara att höja doseringen jag känner av 0,7 men inte under sen brukar ja fylla på med 1g för ultimat effekt. har dock bara tagit kanske 7-8 gånger.. på mig funkar det iaf fint som sagt, bättre effekt än tex kodein enligt mig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in