2010-07-20, 16:30
Medlem
När du träffar din syster på släktmiddag när du är 50 år. Då kommer du att vara glad att ni gick långt men inte hur långt som helst. Vissa saker är uteslutna. Det är inte ett uttryck för syskonkärlek. Men håller ni det på en "lek" nivå. Så kan det gå bra. Titta och känna osv. Kan funka..Tänk på att hon är tjej och kan lätt tappa förtroende för dig om hon senare i livet känner sig utnyttjad på något vis. ok?
2010-07-20, 16:32
Medlem
Ikväll när ni kollar på porrfilmen så kan du ju föreslå att ni runkar av varandra, kanske att du slickar henne på musen också, fan lite petting är ju inte incest

Du får gärna ta lite bilder också, gärna bröst och fittbilder
2010-07-20, 16:34
Medlem
guldkorns avatar
Kommer osökt att tänka på den här tråden:
https://www.flashback.org/t1139804
2010-07-20, 16:51
Medlem
dionaraps avatar
Det låter inte som du och din syrra är vidare noramala, någon utav er...
Men som hon formulerar er "kom igen, vi kan väl kolla lite på porr! Vi är ju syskon!" så tycker jag att det borde vara okej för dig att ställa lite konstigare frågor, hon är din syrra och hon skulle inte göra något konstigt om du frågade henne vad fan hon höll på med.
Det enda som kan hända är att hon tittar konstigt på dig och frågar varför hon skulle försöka göra dig kåt för? Eller så låtsas hon som igenting, eller så tar hon en initiativ och försöker knulla med dig som iofs skulle vara jävligt äckligt, men...
Jag har tagit på mig själv i en situation när jag suttit bredvid mina familjemedlemmar, inte synligt (så vitt jag vet) iallafall men det var absolut INTE någon i min familj som jag tänkte på.
Fråga henne rakt ut! Kanske inte "vill du knulla med mig eller?" utan typ när hon ligger o smeker sig själv kan du ju komma in och säga typ "vad fan håller du på med? det är inte första gången jag hör dig.... ska du hålla på så gör det åtminstone tyst.."
Inte fan vet jag, du kommer nog på något...
Men incest vore inget jag skulle rekommendera
2010-07-20, 16:56
Medlem
ekoapelsins avatar
Att knulla henne i stjärten är inte olagligt
2010-07-20, 17:00
Medlem
Thebabblarns avatar
skriver du noveller till radio P1 dante? . på P1 är det erotiska noveller "ljudbok" natten till lördagar eller söndagar.

jag tror det är så. "danteradio"
2010-07-20, 17:08
Bannlyst
Så farligt är det väl inte, så länge ingen tar skada av det, knulla henne.
2010-07-20, 17:08
Medlem
Broken Tusks avatar
Jag vet att det är svårt för oss andra att sitta och spekulera i om TS trollar eller inte, en del troll lägger ner mer tid än andra, och det är trots allt sommarlov för de flesta unga så man kan aldrig veta.

Jag tycker nog att TS trovärdighet faller lite i replikutbytet mellan honom och systern. Dialogen känns alldeles för porrnovell:ig för att jag ska köpa den.

Nu har jag inga syskon men jag har svårt att tänka mig att jag skulle vilja se min bror eller syster onanera, eller vara nyfiken på att se mer om jag råkade komma på dem.
2010-07-20, 17:10
Medlem
L.A.s avatar
Läs och begrunda, TS: https://www.flashback.org/t1139804
2010-07-20, 17:30
Medlem
wienerfritzls avatar
Både du och din syster verkar ju vara redigt onormala, det bästa vore nog om du besparade samhället besväret av att ha med er att göra och tog livet av dig själv och din syster i ett så kallat utvidgat självmord.
2010-07-20, 17:36
Medlem
smegminators avatar
Spänn på henne riktigt ordentligt så får vi en redig jävla Bertoluccisoppa!
Hoppas du skriver en uppföljare.
2010-07-20, 17:37
Medlem
NotAGirlCalledBrians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danteradio
Det verkar vara väldigt många som tror att allt är ett påhitt från min sida. Möjligtvis skulle det kunna vara så att jag tolkar allting fel och enbart TROR att hon vill visa upp sig, som någon skrivit här i tråden.

Men ärligt alltså, är jag så ruskigt knäpp? Jag kan väl knappast vara ensam om att kika lite på syrran? När jag läser en del av era inlägg så är det klart att jag skäms lite och funderar på om jag är lite snedvriden. Men å andra sidan vet jag ju att jag inte kommer att göra något med henne. Trots det så är det ändå upphetsande att se henne njuta och smeka sig själv.

Imorse/förmiddags hände ytterligare en grej:

Jag står i duschen och tvättar håret när Helena plötsligt kommer in i badrummet. Vi har en duschvägg av klarglas så givetvis vände jag mig direkt om för att inte skylta med ballen för henne. Hon skrattar till och säger nåt i stil med,

-Nu kom jag på dig, vad gör du i duschen.

-Jag duschar, vad tror du, säger jag, lite med tanke på att slå ifrån mig det här efter inläggen från igår. Helena börjar skämta med mig och undrar om jag är blyg, om jag skäms för min storlek osv.

-Eller kan det vara så att du har stånd? För varför skulle du annars dölja den, vi är ju syskon? säger hon. Jag vet inte vad jag ska svara, hon är ju ändå rätt rak.

-Klart jag inte har stånd säger jag (men börjar faktiskt få lite halvbånge). Jag vände mig av reflex säger jag och ställer mig sen "normalt" i duschen och fortsätter så oberört jag kan att duscha.

-Ja, den där behöver du ju inte skämmas över säger hon, den kan säkert bli riktigt ståtlig... Sen vänder hon och försvinner ut.

När jag duschat klart och står och torkar mig kommer hon plötsligt in igen, jag använder då handduken för att dölja att jag börjar få lite mer än en halvbånge. Helena har bara behå och trosor på sig, men dom försvinner snart av henne samtidigt som hon säger att nu är det hennes tur att duscha. Gör det du säger jag och försvinner iväg till mitt rum, ännu kåtare.

-Låt mig duscha ifred nu hör jag henne ropa, jag kanske också är lite blyg. Vafan menar hon? Vadå blyg? Hon har ju precis efter att ha stirrat på mig naken klätt av sig själv helt näck mitt framför mig! Jag ropar tillbaks nåt i stil med, Jaja, du får allt vara ifred. Men givetvis, jag hade blivit lite upphetsad och hade nu ett ordentligt praktstånd, så jag smyger tillbaks till badrummet och spanar på henne då hon duschar. Tyvärr immar glaset igen en del, men jag ser ändå hur hon tvålar in sin kropp. Hon håller även på ganska mycket mellan benen, men jag vet inte, hon kanske bara tvättade sig. Jag tittar ett tag för att sedan smyga tillbaka.

Efter ett tag verkar hon vara klar, jag hör inte duschen längre. Rätt vad det är slänger hon upp dörren till mitt rum och klampar in.

-Du har väl inte smygkikat på mig när jag duschade va?, säger hon och ler.

-Närå, givetvis inte, säger jag, varför skulle jag göra det, du är ju min syster.

Jag får inget riktigt svar på det utan hon börjar prata om annat.

Sen stack hon iväg till nån polare. Det sista hon sa innan hon drog var:

-Kanske vore nice med en schysst film ikväll?

Vafan, hon ger sig liksom inte riktigt. Och jag kan inte hjälpa det. Jag blir jävla kåt av hur hon håller på. Jag kommer INTE att försöka göra nåt, men faktiskt funderar jag ändå på att tolka hennes sista fråga som om hon vill se på porrfilm igen. Kanske man skulle testa en porris ikväll, blir sjukt upphetsad av att se henne smeka sig själv, även fast det är under en filt. Vi får se, hon kanske inte menade porrfilm och jag tänker inte själv dra upp det utan tänker låtsas att hon menade en vanlig film. Antar att jag bestämmer mig då för hur jag ska göra....

Vafan???
När jag bodde hemma låste jag alltid dörren efter mig när jag var i badrummet. Till och med när jag bara skulle snyta mig eller borsta tänderna låste jag av ren instinkt. Gör inte folk så nuförtiden?
Att hon helt ogenerat klär av sig naken framför dig är något annat jag blir förbluffad över. Jag tror inte jag har sett min lillasyster naken sen hon var typ tre (hon är sjutton nu). Har hon gjort det förut?
Men som många redan sagt låter det som att hon (omedvetet eller medvetet) vill testa om du är kåt på henne snarare än att hon vill att du ska sätta på henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in