Det verkar vara väldigt många som tror att allt är ett påhitt från min sida. Möjligtvis skulle det kunna vara så att jag tolkar allting fel och enbart TROR att hon vill visa upp sig, som någon skrivit här i tråden. 
Men ärligt alltså, är jag så ruskigt knäpp? Jag kan väl knappast vara ensam om att kika lite på syrran? När jag läser en del av era inlägg så är det klart att jag skäms lite och funderar på om jag är lite snedvriden. Men å andra sidan vet jag ju att jag inte kommer att göra något med henne. Trots det så är det ändå upphetsande att se henne njuta och smeka sig själv.
Imorse/förmiddags hände ytterligare en grej:
Jag står i duschen och tvättar håret när Helena plötsligt kommer in i badrummet. Vi har en duschvägg av klarglas så givetvis vände jag mig direkt om för att inte skylta med ballen för henne. Hon skrattar till och säger nåt i stil med,  
-Nu kom jag på dig, vad gör du i duschen. 
-Jag duschar, vad tror du, säger jag, lite med tanke på att slå ifrån mig det här efter inläggen från igår. Helena börjar skämta med mig och undrar om jag är blyg, om jag skäms för min storlek osv. 
-Eller kan det vara så att du har stånd? För varför skulle du annars dölja den, vi är ju syskon? säger hon. Jag vet inte vad jag ska svara, hon är ju ändå rätt rak. 
-Klart jag inte har stånd säger jag (men börjar faktiskt få lite halvbånge). Jag vände mig av reflex säger jag och ställer mig sen "normalt" i duschen och fortsätter så oberört jag kan att duscha.
-Ja, den där behöver du ju inte skämmas över säger hon, den kan säkert bli riktigt ståtlig... Sen vänder hon och försvinner ut. 
När jag duschat klart och står och torkar mig kommer hon plötsligt in igen, jag använder då handduken för att dölja att jag börjar få lite mer än en halvbånge. Helena har bara behå och trosor på sig, men dom försvinner snart av henne samtidigt som hon säger att nu är det hennes tur att duscha. Gör det du säger jag och försvinner iväg till mitt rum, ännu kåtare.
-Låt mig duscha ifred nu hör jag henne ropa, jag kanske också är lite blyg. Vafan menar hon? Vadå blyg? Hon har ju precis efter att ha stirrat på mig naken klätt av sig själv helt näck mitt framför mig! Jag ropar tillbaks nåt i stil med, Jaja, du får allt vara ifred. Men givetvis, jag hade blivit lite upphetsad och hade nu ett ordentligt praktstånd, så jag smyger tillbaks till badrummet och spanar på henne då hon duschar. Tyvärr immar glaset igen en del, men jag ser ändå hur hon tvålar in sin kropp. Hon håller även på ganska mycket mellan benen, men jag vet inte, hon kanske bara tvättade sig. Jag tittar ett tag för att sedan smyga tillbaka.
Efter ett tag verkar hon vara klar, jag hör inte duschen längre. Rätt vad det är slänger hon upp dörren till mitt rum och klampar in. 
-Du har väl inte smygkikat på mig när jag duschade va?, säger hon och ler.
-Närå, givetvis inte, säger jag, varför skulle jag göra det, du är ju min syster.
Jag får inget riktigt svar på det utan hon börjar prata om annat.
Sen stack hon iväg till nån polare. Det sista hon sa innan hon drog var:
-Kanske vore nice med en schysst film ikväll?
Vafan, hon ger sig liksom inte riktigt. Och jag kan inte hjälpa det. Jag blir jävla kåt av hur hon håller på. Jag kommer INTE att försöka göra nåt, men faktiskt funderar jag ändå på att tolka hennes sista fråga som om hon vill se på porrfilm igen. Kanske man skulle testa en porris ikväll, blir sjukt upphetsad av att se henne smeka sig själv, även fast det är under en filt. Vi får se, hon kanske inte menade porrfilm och jag tänker inte själv dra upp det utan tänker låtsas att hon menade en vanlig film. Antar att jag bestämmer mig då för hur jag ska göra....