2010-07-20, 00:00
Medlem
HerrMoros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tina...
Om du inte trollar så frys alla tankar där och sätt på dig hörlurar och dra till någon polare på dagarna.. What ever.. Ni är båda så unga. .Om något skulle hända skulle ni verkligen kunna må skit för resten av livet och det skulle kunna påverka resten av era liv för att ni typ känner er äckliga o smutsiga..

Lås dörren om dig när du är på ditt rum och påpeka att du inte vill se henne naken..
Som sagt, frys....

Men det låter sjukt troll-likt tycker jag också..
Vafan! Lev ut sexualiteten säger jag. Det är ju bara ösa så länge hon inte blir på smällen.
2010-07-20, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bel-Air-Prince
Fråga henne om hon mår bra "jag hörde hur du lät" när hon ligger och tar på sigsjälv på kvällen.
Om du har riktiga balls kan du fråga om hon behöver hjälp när du "råkar" komma på henne nästa gång.
Om hon reagerar negativt spelar du bort det som ett skämt.
Hahaha fan vad jag garva på tanken om hur bort skämtandet skulle sett ut.
Om det är troll varning? most definitely men det skiter jag i för att det var underhållande läsning, blev lite tänt själv faktiskt. Kan bero på att jag inte har en syrra och verkligen inte kan relatera ett piss.
men vafan kötta hårt i say! har du en oskyldig bild på henne också så skulle det vara kalas
2010-07-20, 00:01
Medlem
lacunas avatar
Skillnaden mellan fantasi och verklighet är enorm, man kan nog fantisera om en del sjuka saker som man aldrig skulle njuta av i verkliga livet.

Om det är på riktigt och inte ett dåligt skämt så borde du tänka över fördelar och nackdelar med att leva ut denna fantasi, om det går åt helvete så kan du i värsta fall se fram emot polisanmälan, familj och släkt som hatar dig och ett liv fyllt av skam. Ditt val.
2010-07-20, 00:02
Medlem
Sickboys avatar
Sätt på henne. Närma henne och ge små inviter och gå vidare därifrån. Eller fråga henne rakt ut om hon vill ha sex med dig och om det är därför hon struttar runt halvnaken samt glor på porr med dig.
Det är inget konstigt om man inte göra det till något konstigt. Lyssna inte på moralister som tycker det är "oetiskt" eller "omoraliskt".
Enda som kanske är omoraliskt är att hon är under 18. Men skit samma, 2 människor ska få ha sex sålänge dom båda är införstådda med det.
Jag har själv erfarenhet av intim syskonrelation, med en äldre syster (visserligen halvyster men ändå).
2010-07-20, 00:04
Medlem
Pallevantes avatar
Om det är på riktigt och ni båda vill tycker jag nog ni kan göra det. Jag har själv en syster och skulle aldrig få för mig att tänka på det här sättet, men om nån annan blir glad av incestuöst beteende så får dom väl göra det. Ser inte problemet.
2010-07-20, 00:09
Medlem
Givetvis fattar jag att det inte går att ha sex med henne. Även fast det nu för tiden är något jag fantiserar om.

Jag inser att det är helt galet detta och jag hoppas att det slutar när våra föräldrar kommer hem.

Vet inte riktigt om jag behöver ta upp detta med henne, slutar hon med detta om en vecka så är ju allt lugnt. Men gör hon inte det kanske jag skulle påpeka nåt i alla fall.

Blir ingen mer porrfilm ihop med henne, det kanske är dumt. Inte för att jag skulle göra nåt, givetvis, aldrig.

Sex med syrran får stanna vid en fantasi, men frågan är om jag ska lösa situationen eller bara låta det vara?
2010-07-20, 00:11
Medlem
Hur säker är du på att hon smygtittade på dig då du runkade? Eller är det bara du som smygtittar på henne? Jag tror att du fantiserar om att hon vill bli sedd, bara för att ursäkta hur du beter dig.
2010-07-20, 00:12
Medlem
HailToTheKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bel-Air-Prince
Istället för att dölja bongen borde du följa hennes exempel.
alternativt
Fråga henne om hon mår bra "jag hörde hur du lät" när hon ligger och tar på sigsjälv på kvällen.
Om du har riktiga balls kan du fråga om hon behöver hjälp när du "råkar" komma på henne nästa gång.
Om hon reagerar negativt spelar du bort det som ett skämt.

Tycker också att det är såhär TS borde göra. Jag menar, varför inte? Man ska inte vara nån jävla moralkärring. Visa lite smått att du är intresserad och får du möjligheten så do it!
2010-07-20, 00:29
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacuna
Har jag inte minsta tvivel om, men å andra sidan har hon aldrig gjort någon konkret, det finns ju faktiskt en möjlighet att allt skett enbart i TS huvud.

Lägger man ihop alla bitar så förefaller detta osannolikt. Tjejen blir oerhört tänd av att pusha gränser och experimentera, så tolkar jag det. Typiskt ungflickebeteende...
2010-07-20, 00:37
Medlem
H.E.L.s avatar
Hade det inte varit för "syrra" hade det varit en nice och uppkåtande grej. Nu blev det bara äckligt.
I alla fall för normala människor...
Eller de som själva har en syster.
2010-07-20, 00:37
Medlem
Nexus-6s avatar
Din syrra börjar upptäcka en ny värld och är nyfiken. Du är tonåring och blir kåt om så en fluga sätter sig i skrevet på dig.

Allt du skriver om att du tror att din syster gjort/tänker är din tolkning utifrån att du är en kåt tonåring. Det finns förhoppningsvis ingen alls substans i det... skulle det vara så att din syster på något sätt gör det som du tror att hon gör är det utifrån att hon är en sexuellt uppvaknande kvinna.

1. Hon är din syster
2. Hon är din SYSTER

Som någon sa åk till en kompis, undvik din syster nu när ni är ensamma hemma. Skapa en tydlig gräns. Markera att det inte är oki att visa upp sig. Som en kille här sa... fan du visar ju hela paketet. Vill du att din syster gör så mot andra personer i din omgivning?
2010-07-20, 00:39
Medlem
Korvmackas avatar
Din helsyster, halvsyster eller bara plastsyster ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in