2010-07-19, 12:10
Medlem
Jag undrar helt enkelt om det finns något område i Europa eller Nordamerika som fortfarande är etniskt homogent, med endast vita människor, och ändå uppfyller två krav som jag har:

1. Det ska inte vara någon liten landsortskommun ute i ingenstans, sådana finns det ju överallt, men där vill jag inte bo. Så helst någon större stad.

2. Det ska alltså vara ett helt samhälle, med stadskärna och förorter, dvs inte bara ett bostadsområde. För visst i Stockholm kan man väl flytta till Danderyd, Lidingö eller kanske Täby men där blir man ju ändå beroende av att åka in till stan.

Så var kan man i teorin hitta detta område? i sverige är det nog ganska kört, men Canada kanske? någonstans i USA? eller hur är det i till exempel Schweiz?
Citera
2010-07-19, 12:13
Medlem
DRPOEs avatar
Island. Uselt väder och kargt, men det har sin skönhet.

Man är dessutom nationalister och till skillnad från sverige och många andra länder i europa, så värnar man om kultur och ursprung.
Citera
2010-07-19, 12:14
Medlem
Blocket.ses avatar
Malmö
Citera
2010-07-19, 12:49
Medlem
Securions avatar
Ukraina? Polen? Större delen (nord-västra?) av Ryssland? Finland? Tjeckien? Estland? Lettland? Litauen?

Har varit i samtliga av dessa länder och bara sett ett fåtal mörka människor. (Inte en enda i Ukraina)
Citera
2010-07-19, 12:49
Medlem
RonaldoUtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gustoo
Jag undrar helt enkelt om det finns något område i Europa eller Nordamerika som fortfarande är etniskt homogent, med endast vita människor, och ändå uppfyller två krav som jag har:

1. Det ska inte vara någon liten landsortskommun ute i ingenstans, sådana finns det ju överallt, men där vill jag inte bo. Så helst någon större stad.

2. Det ska alltså vara ett helt samhälle, med stadskärna och förorter, dvs inte bara ett bostadsområde. För visst i Stockholm kan man väl flytta till Danderyd, Lidingö eller kanske Täby men där blir man ju ändå beroende av att åka in till stan.

Så var kan man i teorin hitta detta område? i sverige är det nog ganska kört, men Canada kanske? någonstans i USA? eller hur är det i till exempel Schweiz?
Vill du enbart slippa araber och negrer eller vill du enbart leva med "vita"?
Finns väl gott om platser där du slipper araber och negrer.

Grekland, Grekiska delen av Cypern, Monaco, Finland. Några platser jag direkt kom på.
Citera
2010-07-19, 13:12
Medlem
Aldess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gustoo

Montenegro, Albanien,Kosovo,Makedonien, och Kroatien är väl mer eller mindre de länder som det inte finns negrer och araber i .
Citera
2010-07-19, 13:15
Medlem
Blodigmuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aldes
Montenegro, Albanien,Kosovo,Makedonien, och Kroatien är väl mer eller mindre de länder som det inte finns negrer och araber i .
Albanien.. haha
Citera
2010-07-19, 13:33
Medlem
johanness avatar
glöm schweiz.

grönland är nog något för dig, hyfsat renodlat etniskt. fast där stöter du ju på problemet om att det rör sig om en icke-vit ursprungsbefolkning, och det tycker du kanske är frånstötande.
Citera
2010-07-19, 14:24
Medlem
G2rs avatar
Vellinge de har noll tolerans mot invandrare
Citera
2010-07-19, 14:34
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Securion
Ukraina? Polen? Större delen (nord-västra?) av Ryssland? Finland? Tjeckien? Estland? Lettland? Litauen?

Har varit i samtliga av dessa länder och bara sett ett fåtal mörka människor. (Inte en enda i Ukraina)

JAg såg amssor av svarta i Kiev när jag var där.
Citera
2010-07-19, 17:18
Medlem
petardylovers avatar
Japan, kina, island, bulgarien ( dom gillar inte svart där).
Citera
2010-07-19, 17:27
Medlem
Det finns hundratusentals orter/städer/byar i Afrika och Mellanöstern som är etniskt homogena. Multikultur drabbar endast vita nationer tyvärr. Det kanske finns nån by i Ukraina eller på Island som inte drabbats än.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in