Flashback bygger pepparkakshus!
2010-07-19, 18:30
Medlem
Aldess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosken-Pekka
Det finns hundratusentals orter/städer/byar i Afrika och Mellanöstern som är etniskt homogena. Multikultur drabbar endast vita nationer tyvärr. Det kanske finns nån by i Ukraina eller på Island som inte drabbats än.

what goes around comes around.

Engång i tiden tvingade vi på andra raser våran kultur och berikade dem. Det är väl inte mer än rätt att dem berikar oss?
Citera
2010-07-19, 18:46
Medlem
morkfromorks avatar
Singapore, Japan, korea = mycket lite negrer.
Citera
2010-07-19, 18:46
Medlem
balkanboyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gustoo
Jag undrar helt enkelt om det finns något område i Europa eller Nordamerika som fortfarande är etniskt homogent, med endast vita människor, och ändå uppfyller två krav som jag har:

1. Det ska inte vara någon liten landsortskommun ute i ingenstans, sådana finns det ju överallt, men där vill jag inte bo. Så helst någon större stad.

2. Det ska alltså vara ett helt samhälle, med stadskärna och förorter, dvs inte bara ett bostadsområde. För visst i Stockholm kan man väl flytta till Danderyd, Lidingö eller kanske Täby men där blir man ju ändå beroende av att åka in till stan.

Så var kan man i teorin hitta detta område? i sverige är det nog ganska kört, men Canada kanske? någonstans i USA? eller hur är det i till exempel Schweiz?
Månen!?!
Citera
2010-07-19, 18:51
Bannlyst
Dröm vidare!
Citera
2010-07-19, 19:10
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aldes
what goes around comes around.

Engång i tiden tvingade vi på andra raser våran kultur och berikade dem. Det är väl inte mer än rätt att dem berikar oss?

Så du förespråkar arvssynd?

Om min farfars far dödades av din farfars far,
har jag då rätt att hämnas på dig för det brottet?
Citera
2010-07-19, 19:29
Medlem
Leif Ds avatar
Polen, Tjeckien, Ungern, Slovakien (har dock sämre mat än dom andra), Lettland, Estland, Ukraina (där finns dock en del muslimer av historiska skäl, dom håller dock låg profil).
I sverige ska du bosätta dig i områden med mycket politker, särskilt socialdemokrater. Där är det vitt som ett lakan.
USA och kanada vet jag lite om, men skulle tippa på att alla skidorterna är bra val på grund av det höga prisläget.
Citera
2010-07-19, 19:41
Medlem
Vålnadens avatar
Skottland är jävligt vitt fortfarande.
Citera
2010-07-19, 19:49
Medlem
Peanutss avatar
Nagonstans dar det ar dyrt att bo = knappt nagra invandrare.
Citera
2010-07-19, 19:53
Medlem
Orter i Sverige finns det väl gott om. Bäst är väl att bo i en liten småstad som är relativt nära en större stad där allt finns som man kan tänkas behöva. Dalarna har väl fortfarande mest svenskar men dom hatar ju alla utifrån inklusive svenskar från andra orter.
Citera
2010-07-19, 20:22
Medlem
Skidort i alperna fungerar bra för mig...

Under ett helt år kan jag räkna de negrer jag ser på handens fingrar, och i år har jag kanske sett 100 spökplumpar allt som allt (då bara turister här 1-2 veckor sen är det borta igen).

Dels är skidåkning en överklasssport så man slipper packet, dels är det ju en mindre by, så den enda invandringen är jugoslaver (som gör alla skitjobben, vilket är helt ok).
Citera
2010-07-19, 20:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kad1
Skidort i alperna fungerar bra för mig...

Under ett helt år kan jag räkna de negrer jag ser på handens fingrar, och i år har jag kanske sett 100 spökplumpar allt som allt (då bara turister här 1-2 veckor sen är det borta igen).

Dels är skidåkning en överklasssport så man slipper packet, dels är det ju en mindre by, så den enda invandringen är jugoslaver (som gör alla skitjobben, vilket är helt ok).
Befolkningen där kanske inte vill att du bor där! det kanske du inte har tänkt på
Citera
2010-07-19, 20:30
Medlem
Färöarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här