• 1
  • 2
2010-07-19, 01:36
Bannlyst
Så frågan är, hur kunde det bli så fel på den där ön egentligen?

Har vart i London och Manchester ett antal gånger samt mött en del brittiska tjejer när jag var i Spanien och kanske 1/10 KANSKE man kunde knulla.

Det var så illa ibland att man tänkte "åh fyfan finns såna där på land också".

Det enda som jag hört att det kan bero på är att vikingarna åkte dit rätt ofta och snodde alla heta brudar.
Men det är förstås inte det enda som det kan bero på.

Vad kan det mer bero på?
Citera
2010-07-19, 01:38
Medlem
rootswallers avatar
Dna?
Citera
2010-07-19, 01:40
Medlem
Gokusais avatar
Haha vad är det för uttryck "ser ut som en påse skridskor"
Citera
2010-07-19, 01:51
Bannlyst
Smaken är ju som baken.
Brittiska tjejer kan ofta vara en aning överviktiga och lite bleka. Vad beror det på då? Tja, kanske b la för att det finns en annan matkultur där borta som inte alltid är så hälsosam för folk som inte rör på sig särskilt mycket, de får i sig en hel del kalorier där borta på öarna. Att de är bleka beror mycket att vädret inte är det bästa, det regnar ofta och det är svårt att få pigment på kroppen. Ser man inga andra som är bruna som lär man inte anstränga sig för att bli särskilt brun heller tror jag så jag kan tänka mig det är därför ingen tycks använda solarierna.
Ska säga dig att det också finns många väldigt många vackra kvinnor från Storbritannien också, dem får man inte glömma heller men samtidigt kan jag nog hålla med om att det finns en stor del som inte kanske är särskilt tilltalande för många här.

Var det ett ordenligt svar?
Citera
2010-07-19, 01:56
Medlem
adddicts avatar
Ja för lite sol och för mycket Fish n' chips resulterar till ett oattraktivt utseende.
Citera
2010-07-19, 01:58
Medlem
ja dem ser i alla fall inte så bra ut men vissa e helt ok, dock tycker jag om tjejerna mentalitet där, tycker någon tjej du är gullig kan det vara TJEJEN som kommer fram till dig och inte bara killen som går fram till tjejen som överallt i resten av världen.
Citera
2010-07-19, 02:15
Medlem
Min-Mammas avatar
Får vi inte se några bilder i den hära tråden? Jag kanske vill runka.
Citera
2010-07-19, 02:18
Medlem
Finns ju tom något som heter "Engelska sjukan" som orsakas av för lite D-vitamin (pga för lite sol?) Rätta mig om jag har fel.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Rakit
Citera
2010-07-19, 02:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriumet
Smaken är ju som baken.
Brittiska tjejer kan ofta vara en aning överviktiga och lite bleka. Vad beror det på då? Tja, kanske b la för att det finns en annan matkultur där borta som inte alltid är så hälsosam för folk som inte rör på sig särskilt mycket, de får i sig en hel del kalorier där borta på öarna. Att de är bleka beror mycket att vädret inte är det bästa, det regnar ofta och det är svårt att få pigment på kroppen. Ser man inga andra som är bruna som lär man inte anstränga sig för att bli särskilt brun heller tror jag så jag kan tänka mig det är därför ingen tycks använda solarierna.
Ska säga dig att det också finns många väldigt många vackra kvinnor från Storbritannien också, dem får man inte glömma heller men samtidigt kan jag nog hålla med om att det finns en stor del som inte kanske är särskilt tilltalande för många här.

Var det ett ordenligt svar?
Japp det var ett bra svar
Citera
2010-07-19, 02:25
Medlem
Magnet83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjellkaramell
Så frågan är, hur kunde det bli så fel på den där ön egentligen?

Har vart i London och Manchester ett antal gånger samt mött en del brittiska tjejer när jag var i Spanien och kanske 1/10 KANSKE man kunde knulla.

Det var så illa ibland att man tänkte "åh fyfan finns såna där på land också".

Det enda som jag hört att det kan bero på är att vikingarna åkte dit rätt ofta och snodde alla heta brudar.
Men det är förstås inte det enda som det kan bero på.

Vad kan det mer bero på?
Låter som en trovärdig teori. En annan sak är nog att de i stort sett aldrig använder sig av FB:s sökfunktion: https://www.flashback.org/t759416

Sedan är knappast Storbrittanien värst i klassen. Långt i från. Negrer och MÖ-folk slår britterna med hästlängder i fulhet.
Citera
2010-07-19, 02:25
Moderator
Allaballawallas avatar
Det kan bero på att killarna i UK också ser ut som den berömda påsen och om man blandar kvinnor och män med det utseendet, så ska man vara glad att avkomman inte ser ut som en nerspydd påse oknutna skridskor... Dålig genbank helt enkelt.

Att brittiska brudar verkar få panik så fort de hör talas om tandläkare, gör ju inte att de skaffar tandställning heller, vilket ytterligare spär på deras minst sagt tragiska uppsyn.
Citera
2010-07-19, 02:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Magnet83
Låter som en trovärdig teori. En annan sak är nog att de i stort sett aldrig använder sig av FB:s sökfunktion: https://www.flashback.org/t759416

Sedan är knappast Storbrittanien värst i klassen. Långt i från. Negrer och MÖ-folk slår britterna med hästlängder i fulhet.
ahhhhh fan visste inte
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in