Jäklig mycket dryga storstadsbor här
Personligen förstår jag inte varför man ska bo i en så jäkla stor stad för? vad är vitsen med att det är fullt med folk vart du än går? människor du inte känner eller vill lära känna? Vad är vitsen med att gå på olika caféer varje gång? vad är vitsen med att springa ute på krogen? om man nu gör det varför måste det finnas 50 ställen? varför är alla som bor i mindre städer bönder och WT här? Kan någon beskriva WT termen för jag verkar ha missat den betydelsen...
Så vad gör man undrar TS; Jo man gör så här på dagarna jobbar man (WT eller?) När man kommer hem är man oftast ganska trött och hungrig så man fixar sig lite käk sen åker man och tränar eller slöar framför tv:n med sin sambo typ. Jag har personligen inga behov av att vara ute och fjanta på någon krog 5 dagar/veckan. eller dyl. Någon kväll i veckan så går man på hockey/fotboll eller så går man på bio eller besöker någon av de 3-5 fika ställen som finns. Sen börjar man typ om, vet inte hur detta skiljer sig så markant från dem jag känner i sthlm eller Gbg. På helger träffar jag antingen kompisar eller så är jag ute i trädgården eller ligger och ser på film eller vad som helst.
Förstår inte alls varför man är så rädd för att vara lite själv att man måste ha massor av okända människor runt sig hela tiden? Men så är jag väl en mulle då. Men attjag var WT visste jag inte om eller att jag arbetade som bonde. Vad det nu är för fel på det i och för sig??