2010-07-18, 13:57
Medlem
Mujahids avatar
Tidigare så kunde man knappast kalla mig för rasist. Jag var sekulär och drog mitt strå till stacken.
Men efter att ha hängt här på FB ett tag så har jag utvecklat fram en rasism mot just svenskar.
Och västerfolk i överlag. Er s.k kritik mot massinvandring(i själva verket dold rasism) har försatt mig i den här sitautionen. Er fientlighet är kontraproduktiv.

En vis man sade en gång: Hat föder hat. Jag är benägen att hålla med.
Citera
2010-07-18, 14:06
Medlem
DanneKs avatar
Invandrare föder rasism
Citera
2010-07-18, 14:09
Medlem
arsamiluks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mujahid
Tidigare så kunde man knappast kalla mig för rasist. Jag var sekulär och drog mitt strå till stacken.
Men efter att ha hängt här på FB ett tag så har jag utvecklat fram en rasism mot just svenskar.
Och västerfolk i överlag. Er s.k kritik mot massinvandring(i själva verket dold rasism) har försatt mig i den här sitautionen. Er fientlighet är kontraproduktiv.

Vårt hat gentemot er människoliknande djur har inte uppkommit ur ett vakuum. De flesta har antagligen varit relativt schyssta mot invandrare men sedan möts med hat och förakt. Som sagt, hat föder hat, ert hat har fött vårt hat. Om du är rasist eller inte det skiter jag fullständigt i, du hör inte hemma i det här landet.
Citera
2010-07-18, 14:12
Medlem
Mujahids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanneK
Invandrare föder rasism
Du försöker bara provocera. Du måste vara lika dum som mannen i din avatar.
Citera
2010-07-18, 14:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arsamiluk
Vårt hat gentemot er människoliknande djur har inte uppkommit ur ett vakuum. De flesta har antagligen varit relativt schyssta mot invandrare men sedan möts med hat och förakt. Som sagt, hat föder hat, ert hat har fött vårt hat. Om du är rasist eller inte det skiter jag fullständigt i, du hör inte hemma i det här landet.

Du hade mått bra av att acceptera honom för han lär stanna väldigt, väldigt länge till.
Citera
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:

Vad kom då först?
Hönan eller ägget?
Citera
Medlem
M20s avatar
Citat:

Förväntar du dig att vi ska acceptera all skit ni ställer till med i det här landet?
Citera
2010-07-18, 14:14
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Du hade mått bra av att acceptera honom för han lär stanna väldigt, väldigt länge till.
Sure, han accepterar ju inte oss, men men....
Citera
2010-07-18, 14:14
Medlem
Rodolfuss avatar
Hat föder hat? Vilket löjligt citat, då kan man lika gärna säga "andra är barnsliga, därför är jag det". Du förvärrar ju bara till det hela med det tankesättet och det hjälper ju inte.
Citera
2010-07-18, 14:15
Medlem
Mujahids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arsamiluk
Att skylla i från sig är en egenskap som barn besitter. Jag hör hemma här för att jag har gjort mig hemma stagd. I mitt fall var det ert hat och inte hat från min sida. Jag kände inte förakt för svenskar tidigare. Det här är ni och enbart ni skyldiga för. Ta ansvar.
Citera
2010-07-18, 14:18
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Att skylla i från sig är en egenskap som barn besitter. Jag hör hemma här för att jag har gjort mig hemma stagd. I mitt fall var det ert hat och inte hat från min sida. Jag kände inte förakt för svenskar tidigare. Det här är ni och enbart ni skyldiga för. Ta ansvar.
Skyll på andra invandrare då istället.
Citera
2010-07-18, 14:19
Medlem
Mujahids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyanNyan
Vad kom då först?
Hönan eller ägget?
Gud

Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Exakt. Jag är ung och välutbildad. Dessa nazi-svenskar inser inte att deras handlingar/ord har sina konsekvenser. Jag är framtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in