2010-07-18, 14:22
Medlem
Mujahids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M20
Förväntar du dig att vi ska acceptera all skit ni ställer till med i det här landet?
Rasism är inte iaf lösningen på dessa problem. Det är helt i sin ordning att kritisera ett system. Men att kalla invandrare för hundmat eller apor och människoliknande djur är inte konstruktiv. Tvärtom.
Citera
2010-07-18, 14:24
Medlem
Diseaseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mujahid
Rasism är inte iaf lösningen på dessa problem. Det är helt i sin ordning att kritisera ett system. Men att kalla invandrare för hundmat eller apor och människoliknande djur är inte konstruktiv. Tvärtom.

Men om somalierna de facto är människoliknande djur? Är det fel att kalla ting vid sina rätta namn?
Citera
2010-07-18, 14:25
Medlem
Evilone666s avatar
Det är dina kära landsmän du borde hata tack vare dom finns hatet idag, kan nog säga att majoriten av svenskarna som är emot massinvandring och islam har fått uppleva dom fina effekterna.
Citera
2010-07-18, 14:26
Medlem
Var själv övertygad vänsterperson i min ungdom. Antirasism och hela paketet. Demonstrationer och vänskap med medlemmar i diverse grupperingar på yttersta vänsterkanten.

Efter åtskilliga otrevliga incidenter där jag eller någon närstående attackerats av invandrare och kallade diverse nedsättande epitet pga att vi var och är svenskar så började jag svänga alltmer åt höger.

Så ja du har absolut rätt. Hade jag och mina nära och kära inte blivit kallade svennefittor, vita horor och fan vet allt och om vi inte blivit fysiskt attackerade, utsatta för rån eller rånförsök, våldtäktsförsök till och med och allt till synes motiverat av ett hat mot svenskar och vita personer, ja då hade jag troligen fortfarande befunnit mig långt ut till vänster på den politiska skalan.
Citera
2010-07-18, 14:27
Medlem
M20s avatar
Citat:

Du är ju själv rasist så vad gnäller du om?
Citera
2010-07-18, 14:28
Medlem
Mujahids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diseased
Men om somalierna de facto är människoliknande djur? Är det fel att kalla ting vid sina rätta namn?
Det är precis sådana som du som gör mitt hat växer explotionsartat. Det är fel att kalla människor för djur. Basta.
Citera
2010-07-18, 14:29
Medlem
Mujahids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M20
Du är ju själv rasist så vad gnäller du om?
I dagsläget så har jag blivit det. Tack vare individer som du.
Citera
2010-07-18, 14:30
Medlem
Diseaseds avatar
Citat:
Det är precis sådana som du som gör mitt hat växer explotionsartat. Det är fel att kalla människor för djur. Basta.

Kan tyvärr inte säga detsamma om dig, ledsamt att du är så fylld av hat. Vem är du att bestämma vad som är rätt och fel?
Citera
Medlem
VVeeDs avatar
Citat:
Du försöker bara provocera. Du måste vara lika dum som mannen i din avatar.
Nej varför skulle han göra det?

Sen när invandrarna kommer till Sverige bygger mosker, rånar, misshandlar, våldtar, lever på skattepengar och HATAR svenskar. (listan kan göras lång)

Vill man det?
Citera
Medlem
Mujahids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dnan0912
Så ja du har absolut rätt. .

Är du rasist i dagsläget? Har du invandrare-vänner? Eller är du bara kritisk mot systmet?
Citera
2010-07-18, 14:32
Medlem
Mujahids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVeeD
Nej varför skulle han göra det?

Sen när invandrarna kommer till Sverige bygger mosker, rånar, misshandlar, våldtar, lever på skattepengar och HATAR svenskar. (listan kan göras lång)

Vill man det?
Rån och misshandel kan jag köpa är fel saker. Men bygga mosker? Varför är detta fel? Mosker är otroligt vackra och fyller en funktion.
Citera
2010-07-18, 14:32
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
I dagsläget så har jag blivit det. Tack vare individer som du.
Ja du Muhajid, moment 22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in