2010-07-18, 17:34
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Substantial
Araber är ju ena hejare på matte. Deras civilisationer har nått, NÅTT, mycket längre än Sveriges. De kan återigen bli jäkla bra - så anta ingenting. Dessutom får du gärna svara på det där själv...Hur kommer det sig att Sverige har byggt det ena och det andra. Jag tvivlar på att DU personligen har gjort något extraordinärt. Gamla knegare har byggt upp Sverige. Merparten lever i deras skugga. Den gamla svensken var något att beundra, den som finns idag har mycket att jobba på.
Och själv är du mattesnille?
Vem bryr sig hur araberna var förr, idag är deras civilisationer i förfall, de rika arabländerna har sin olja att tacka.
Citera
2010-07-18, 17:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kosken-Pekka
Nu vet jag att ni semiter inte kan tänka er in i andras situationer eller känna nån form av empati eller medkänsla för folk utanför era egna led, ni är fabriksinställda psykopater och det finns forskning som bevisar det. Men försök iaf att tänka dig in i följande Scenario:

Jag och min stora fula familj flyttar till din stad nånstans i Syrien. Vi blir grannar. En vacker dag så kommer din syster hem gråtandes, hon har blivit våldtagen av en medlem i min familj. Din mor blir senare ihjälslagen på en parkeringsplats av en annan i min familj. Mina ouppfostrade barn driver omkring i gäng och kallar alla för syrierhora och kastar sten på folk och ambulanser. Våldtäkterna, rånen och skadegörelse eskalerar extremt mycket i den annars fridfulla staden.

Du blir nu arg och kallar mig för svennejävel, alternativt finnjävel. "Stick hem". Jag blir ledsen och går till syriens motsvarighet till DO och utkasserar runt 100,000 kronor för jag har blivit kränkt. Du blir stämplad som en rasist och blir gängmisshandlad av några från min klan.

Vi fortsätter att kasta sten på ditt fönster och skär sönder däcken på din bil. Din familj blir tvungna att flytta medans borgmästaren i staden lovprisar den nya spännande multikulturen. Ni har ju fått köttbullar trots allt.

Nu kokar ditt blod av ilska. Du skriker ut några rasistiska saker i all frustation som tyvärr snappas upp av omgivningen. Du får sparken från ditt jobb. Du är en dödsknarkarnazist och behöver vård. Nu är du utblottad, inget jobb, ingen inkomst, ingenting och när du traskar ner för stadens gator, sparkandes på några tomburkar, ser du mig med mina "bruuschor" fika på ett café på bästa arbetstid. Vi skrattar och mår bra, vi lever i lyx. Lyx av de bidrag du arbetat ihop innan du fick sparken.

Detta är dagens Sverige. Fattar du?
Exakt vad svensken tyckte om er finnar innan det blev blatten tur. så du pekka mekka kuka du ska tacka blattarna för att svenskarn inte är på er längre
Citera
2010-07-18, 17:36
Medlem
Sumsarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mujahid
S.k blatterna kan klara sig själva givetvis om du inte menar att sverieg har varit hela världens soc-kontor sedan tidernas begynnelse. Som sagt. Mycket arrogans från svenskarna. Vad har t.ex du bidragit till civilistationen? Den har fortgått utan din medverkan. Så kliv ner från den höga hästen och känn röv-svettet. Disktrasan är kastad på svenne och även en spottloska över dens böjde blick.

Eftersom att svenskarna mer eller mindre styr landet så är det ganska givet att vi bidrar mer än invandrarna till Sverige. Om vi sedan ska gå in på vad varje individ gör, som du tycks göra (fetstilt), så bidrar genomsnittssvensken mer än genomsnittsinvandraren.
Sluta leka med ord och kom med korta och koncisa svar istället.
Citera
2010-07-18, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wienerfritzl
Svensken begår inte de värsta sexualbrotten i Sverige, dessa står invandrare för. Dock blir dessa brott sällan lika uppmärksammade som de begångna av en svenska gärningsman då tidningarna inte vill piska upp "rasistiska stämningar".

Förövrigt att en invandrare har mage att tala om svenska incest är ju bara löjligt.
skitsnack kolla all svenska pedofiler all incest, de ju fan en svensk folksjukdom. som när lilla engla mördad, falumannen och eran respekterade polischef och många fle kommer inte på alla men du har säkert bättre koll på dom än mig
Citera
2010-07-18, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sputnik76
skitsnack kolla all svenska pedofiler all incest, de ju fan en svensk folksjukdom. som när lilla engla mördad, falumannen och eran respekterade polischef och många fle kommer inte på alla men du har säkert bättre koll på dom än mig

Och hur många överfallsvåldtäkter och gruppvåldtäkter av invandrare mot svenska kvinnor/flickor varje år?
Citera
2010-07-18, 17:43
Medlem
Citat:

Det är undantagsfall. Exceptionella sådana. Världen är mer omfattande än det som medierna (med sin agenda) riktar in sig på. Anders Eklund var en seriemördare. Ett unikum. En sådan går det 1/1000000. Polischefhistorien är också en riktigt snaskig sensastionshistoria. Dessa enskilda händelser bygger inte en bra helhetsbild. Läser du våldtäktsstatistiken från BRÅ så ser du en grotesk överrepresentation från utländskt håll. Detta mönster går igen i alla vita länder där det finns en stor andel MENA-folk. Menar du att det är slumpen som spökat?
Citera
2010-07-18, 17:43
Medlem
M20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dnan0912
Och hur många överfallsvåldtäkter och gruppvåldtäkter av invandrare mot svenska kvinnor/flickor varje år?

Det har begåtts två nu helgen. Araberna ligger i som vanligt.
Citera
2010-07-18, 17:44
Medlem
sven.hedins avatar
Citat:
Du ljuger uppenbarligen och den här historien är en ren dikt eller kraftig överdriven. Var kan man läsa om den här tårdrypande historien om svennebanan?

Och du är riktigt korkad som inte förstår att det var en liknelse. Vad ser svenska kvinnor hos er inavel egentligen?
Citera
2010-07-18, 17:52
Medlem
Citat:
Exakt vad svensken tyckte om er finnar innan det blev blatten tur. så du pekka mekka kuka du ska tacka blattarna för att svenskarn inte är på er längre

Det har aldrig funnits ett utbrett finnhat i Sverige. Det har aldrig funnits finska problemområden med skottlossningar, upplopp, bränder, våldtäktsepidemier, rån, gäng och religiös fundamentalism. Det har aldrig funnits finska ungdomsgäng som stenar ambulanser och brandbilar. Det finns inget finskt Rinkeby eller Rosengård. Att jämföra några finska alkisar på parkbänkar med dagens blatteri går inte. Det är helt jävla absurdt. Däremot har det funnits och finns än idag problematiska finnar. Dessa är huvudsakligen zigenare.

Sverige leder våldtäktsligan i hela Europa. Sverige har dubbelt så många våldtäkter som nummer två, Storbrittanien. Detta beror inte på finnar. Och det vet du.
Citera
2010-07-18, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kosken-Pekka
Det har aldrig funnits ett utbrett finnhat i Sverige. Det har aldrig funnits finska problemområden med skottlossningar, upplopp, bränder, våldtäktsepidemier, rån, gäng och religiös fundamentalism. Det har aldrig funnits finska ungdomsgäng som stenar ambulanser och brandbilar. Det finns inget finskt Rinkeby eller Rosengård. Att jämföra några finska alkisar på parkbänkar med dagens blatteri går inte. Det är helt jävla absurdt. Däremot har det funnits och finns än idag problematiska finnar. Dessa är huvudsakligen zigenare.

Sverige leder våldtäktsligan i hela Europa. Sverige har dubbelt så många våldtäkter som nummer två, Storbrittanien. Detta beror inte på finnar. Och det vet du.
Men finnar i sverige är ju små parasiter dom med, dom sysn inte lika mycket som blatten det är skilnaden
Citera
2010-07-18, 18:19
Medlem
VVeeDs avatar
Citat:
Rån och misshandel kan jag köpa är fel saker. Men bygga mosker? Varför är detta fel? Mosker är otroligt vackra och fyller en funktion.
Men våldta går bra, det tycker ju alla muslimer

Nej! Svenskarna vill inte ha mosker i Sverige.
Citera
2010-07-18, 18:19
Medlem
Citat:
Men finnar i sverige är ju små parasiter dom med, dom sysn inte lika mycket som blatten det är skilnaden

Finnar är ökända för att jobba hårt och flitigt. Dina lögner går ingen på, inte ens du själv. Det finns en finntråd. Där kan du ventilera ditt finnhat. Judejävel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in