Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-18, 12:16
  #1
Medlem
Fezos avatar
Hej jag har varit i alanya för ett par dagar sedan och jag kom hem med ett vacker solbrunn kropp! jättebrun och snygg! Men nu är det så att min solbruna börjar blekna till REDAN! och det är ingen direkt hingst! Bara efter tre dagar! Framförallt ansiktet. Finns det något sätt att bevara sin färg? Ganska tråkigt att det blir så efter två veckors Alanya-semester!
Dessa tråkiga prickar och stubb på ansiktet börjar synnas igen.. Usch
Citera
2010-07-18, 12:28
  #2
Medlem
Hnxs avatar
En bra solbränna kräver underhåll, så vill du fortsätta vara brun så går det utmärkt att sola i Sverige när det är fint väder. Annars finns det ju alltid solarium.
Citera
2010-07-18, 12:53
  #3
Medlem
Fezos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hnx
En bra solbränna kräver underhåll, så vill du fortsätta vara brun så går det utmärkt att sola i Sverige när det är fint väder. Annars finns det ju alltid solarium.
Jag vet.. solade nästan i princip varje dag, på ett bra sätt att jag inte fick direkt solbräna och fladder(vad det nu heter). Men nu är vädret här i sverige ganska dyster.
Citera
2010-07-18, 12:57
  #4
Medlem
Smörja in huden varje dag med fuktighetskräm också. Det bevarar färgen längre.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback