Citat:
Ursprungligen postat av theunit
Synergy, har läst dina tidigare inlägg under min tid som medlem här o jag måste säga att jag hade högre tankar om dig. Du skulle väl inte kalla dig för människokännare hoppas jag?
Allvarligt talat luktar ditt inlägg troll lång väg, annars är det du som är både naiv, korkad och trångsynt.. Bevärdigar inte ens dina spekulationer med en kommentar, kan dock säga att du inte varit hjälpsam alls.
Åh, varför gör hemliga beundrare alltid sig tillkänna när det är för sent?
Nejdå, skojade bara.
Min förmåga att kunna läsa människor har inget med det här att göra. Jag är trött på den allmäna hysterin och sexuella dekadensen i samhället.
Det enda du kan göra är att förklara läget för henne, alltså hur du känner. Inte sant? Såna känslor lägger sig. Att ta en paus ifrån henne kanske inte hjälper med tanke på att distansierade killar verkar attrahera tjejer ytterliggare. Är troligtsvis likadant mellan lebbar.
Jag vet inte hur intima ni är (pussar på kinden, kortspel endast iklädda nattlinnen tills solen går upp, eller duschar medan den andre är i badrummet osv), men ta det lugnt med sånt i fortsättningen. Ge henne ingen anledning att bli helt såld. Tänk på hur du tittar och pratar med henne. Att umgås med henne oftare tillsammans med andra är kanske en bra idé, så att ni inte blir ensamma.