Citat:
Ursprungligen postat av theunit
Förstår inte vad du menar med allmän hysteri och sexuell dekadens?
Har redan pratat med henne och förklarat läget. Idag fick hon veta att jag dejtar någon.
Och vi har inga gemensamma vänner, så det blir svårt att umgås i grupp då

Och nej, snuskhummer, vi har inga lesbiska saker för oss, vi har varit helt platoniska vänner. Inga pussar, enbart kramar.
Sexuell dekadens är det du ser idag. Tjejer intalas att de ska ha sex med tjejer, medan killar intalas att de ska ha sex med så mycket tjejer de kan för att slippa bli sedda som creepy freaks och lågstatus-losers.
Folk hyllar Big Brother och Paradise Hotel och ser deltagare i dessa som högstatus-människor och ser därmed upp till dessa. Ett bra sätt att kolla om någon är duglig är tydligen att kolla facebook. Har personen färre än 100 vänner är denne en loser.
Kvinnlig sexualitet är vacker medan manlig sexualitet är ful och snuskig (som du verkar ha fallit för då du kallade mig snuskhummer när du felaktigt antog att jag tänder på tjejsex vilket jag inte ens gör

).
Queersex ska normaliseras och vita manliga heterosexuella är det minst önskvärda i samhället. Killar ska ha enorma kukar och tjejer ska vara så trånga att de fan knappt kan få in halva...
Åh, Theunit...man kan fortsätta i all evighet...
Förstår du vad jag menar nu då?