2010-07-17, 23:48
Medlem
theunits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synergy
Åh, varför gör hemliga beundrare alltid sig tillkänna när det är för sent?

Nejdå, skojade bara.

Min förmåga att kunna läsa människor har inget med det här att göra. Jag är trött på den allmäna hysterin och sexuella dekadensen i samhället.

Det enda du kan göra är att förklara läget för henne, alltså hur du känner. Inte sant? Såna känslor lägger sig. Att ta en paus ifrån henne kanske inte hjälper med tanke på att distansierade killar verkar attrahera tjejer ytterliggare. Är troligtsvis likadant mellan lebbar.

Jag vet inte hur intima ni är (pussar på kinden, kortspel endast iklädda nattlinnen tills solen går upp, eller duschar medan den andre är i badrummet osv), men ta det lugnt med sånt i fortsättningen. Ge henne ingen anledning att bli helt såld. Tänk på hur du tittar och pratar med henne. Att umgås med henne oftare tillsammans med andra är kanske en bra idé, så att ni inte blir ensamma.

Förstår inte vad du menar med allmän hysteri och sexuell dekadens?

Har redan pratat med henne och förklarat läget. Idag fick hon veta att jag dejtar någon.
Och vi har inga gemensamma vänner, så det blir svårt att umgås i grupp då
Och nej, snuskhummer, vi har inga lesbiska saker för oss, vi har varit helt platoniska vänner. Inga pussar, enbart kramar.
Citera
2010-07-18, 00:23
Medlem
Synergys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theunit
Förstår inte vad du menar med allmän hysteri och sexuell dekadens?

Har redan pratat med henne och förklarat läget. Idag fick hon veta att jag dejtar någon.
Och vi har inga gemensamma vänner, så det blir svårt att umgås i grupp då
Och nej, snuskhummer, vi har inga lesbiska saker för oss, vi har varit helt platoniska vänner. Inga pussar, enbart kramar.

Sexuell dekadens är det du ser idag. Tjejer intalas att de ska ha sex med tjejer, medan killar intalas att de ska ha sex med så mycket tjejer de kan för att slippa bli sedda som creepy freaks och lågstatus-losers.

Folk hyllar Big Brother och Paradise Hotel och ser deltagare i dessa som högstatus-människor och ser därmed upp till dessa. Ett bra sätt att kolla om någon är duglig är tydligen att kolla facebook. Har personen färre än 100 vänner är denne en loser.

Kvinnlig sexualitet är vacker medan manlig sexualitet är ful och snuskig (som du verkar ha fallit för då du kallade mig snuskhummer när du felaktigt antog att jag tänder på tjejsex vilket jag inte ens gör ).

Queersex ska normaliseras och vita manliga heterosexuella är det minst önskvärda i samhället. Killar ska ha enorma kukar och tjejer ska vara så trånga att de fan knappt kan få in halva...

Åh, Theunit...man kan fortsätta i all evighet...

Förstår du vad jag menar nu då?
Citera
2010-07-26, 01:14
Medlem
theunits avatar
Ja Synergy, jag förstår nu vad du syftar på.. Håller inte med i allt, men jag ser din poäng.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in