• 2
  • 3
2010-07-25, 10:54
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xeloz
Nej fan det tror jag inte, testa p lite nya grejer ist bara engngsgrejer det dr
Men soft var det bara att man blev bra jvla skev!

Drfr man ska kra p lga doser, 10-20 mg helst, sprar bara ur annars.
2010-07-25, 15:39
Medlem
Illegals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Drfr man ska kra p lga doser, 10-20 mg helst, sprar bara ur annars.

10-20 mg tar man ju om man vill sova. Vill man prova att flumma p dem mste man ju i de allra flesta fall ta mer.
2010-07-25, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xeloz
Tjena jag hitta en karta i min mammas medicin skp konstiga piller som heter Zolpidem STADA 10mg som jag lst hr r som Stilnoct (?)

Jag undrade hur mnga ska man ta fr att knna sig skn p de ? Det r min frsta gng mste veta snabbt fr sitter hr med pillrena i handen och vill bara trycka i mig dom fr ska snart ut
Frklara grna lite fr er som vet.. Hr r bild p fram och baksida p kartan

http://img594.imageshack.us/i/dsc00184d.jpg/
http://img205.imageshack.us/i/dsc00183r.jpg/

Snabba svar tack drfr jag posta i drogakuten hoppas ingen blir grinig!

Bara jag som reagerar p
Hmm "mammas medicinskp" :-D r TS underrig men har nd ett konto hr p fb ? :-S
jag lgger d min rst p det iaf
2010-07-25, 20:16
Medlem
RMBKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D1drift
Bara jag som reagerar p

Kan man inte bo hos frldrarna nr man r ver 18 eller? Vilket klent stt att frska hvda sej i brjan av sin Flashback-karrir, en mnad gammal och brjan redan vara stddig. Skaffa en avatar, 1000 poster till och kom tillbaka om ett r s kommer ngon bry sej om vad du tror och skriver.

OnT: stilnoct r en kul tablett i brist p annat. Minns inte mycket frn mina eskapader dock
Senast redigerad av RMBKK 2010-07-25 kl. 20:24.
2010-07-25, 20:16
Medlem
Illegals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D1drift
Bara jag som reagerar p

TS kan ju faktiskt bo hemma ven om han r ver 18. Jag var 21 nr jag flyttade hemifrn s.
2010-07-25, 20:33
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illegal
10-20 mg tar man ju om man vill sova. Vill man prova att flumma p dem mste man ju i de allra flesta fall ta mer.

Jo men fr dom flesta rcker det, rcker att man tar 40 mg+ och risken fr att flippa ur r mkt strre, ibland gr det bra och ibland inte. Annars kan jag ta mkt stora doser benso utan problem ihop med alkohol utan att flippa men nr det gller Stilnoct s rcker det att jag ibland tar en ynka enstaka tablett fr mkt och sedan har jag kkat upp alla kartorna.
Senast redigerad av Slingshot 2010-07-25 kl. 20:35.
2010-07-25, 20:41
Medlem
Illegals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Jo men fr dom flesta rcker det, rcker att man tar 40 mg+ och risken fr att flippa ur r mkt strre, ibland gr det bra och ibland inte. Annars kan jag ta mkt stora doser benso utan problem ihop med alkohol utan att flippa men nr det gller Stilnoct s rcker det att jag ibland tar en ynka enstaka tablett fr mkt och sedan har jag kkat upp alla kartorna.

Jag bytte bort mina Stilnoct till Imovane fr jag blandade ihop Atarax och Zolpidem och gick inte och lade mig efter Zolpidemen s jag var tvungen och ta en till och gick och lade mig, sedan s trodde jag att jag sovit, men det hade jag tydligen inte gjort. D svor jag att aldrig ta Stilnoct igen.
Det var 1,5 r sedan och har inte tagit ngon. Men nu s har min tolerans gtt upp s mycket s jag skulle nd inte somna p Stilnoct nd.
Fast det hnde ju nr jag hade dem att jag t fr skojs skull och d brjade man med 4-5 st och det slutade med att man tit allihop
2025-04-29, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illegal
Fr att det skulle vara roligt att se vad han skriver att han hittat p ute, nr han kommer tillbaka

Har haft trekant p stilnoct. Var ingen hjdare. Kom aldrig ens. De andra kom.
2025-04-29, 23:17
Moderator
Morfar-52s avatar
Felplacerad gammal trd./lst
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in