2010-07-16, 14:18
Medlem
lompan_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xeloz
...
Seså - hur gick det?
2010-07-16, 15:26
Medlem
Xelozs avatar
Fyfan vilken skum kväll...

Jag och min kompis poppa i oss vid 1 tiden på natten han tog 2st och jag 4, efter en stund börja man känna att de blev lite skum känsla att man blev lite "packad" som när man dricker alkohol sen hade vi luffat runt ute bara och träffat folk och efter en timme tröck jag i mig 2 till
Idag fick jag reda på att jag hade varit utanför mitt ex som jag höll på bli tillsammans med igen kl 4 på morgonen och pratat med henne som jag inte ens kommer ihåg, jag hade skrivit konstiga sms till henne.

Helt plötsligt var jag hemma och låg i min säng och jag vaknade 10 idag och fattade ingenting som en riktig jävla fylla kändes de lite som... Det första jag gjorde var att kolla mina sms när jag vakna, damn
Men lite kul var de faktiskt
2010-07-16, 16:51
Medlem
Slingshots avatar
Citat:

Jag och min kompis poppa i oss vid 1 tiden på natten han tog 2st och jag 4, efter en stund börja man känna att de blev lite skum känsla att man blev lite "packad" som när man dricker alkohol sen hade vi luffat runt ute bara och träffat folk och efter en timme tröck jag i mig 2 till
Idag fick jag reda på att jag hade varit utanför mitt ex som jag höll på bli tillsammans med igen kl 4 på morgonen och pratat med henne som jag inte ens kommer ihåg, jag hade skrivit konstiga sms till henne.

Helt plötsligt var jag hemma och låg i min säng och jag vaknade 10 idag och fattade ingenting som en riktig jävla fylla kändes de lite som... Det första jag gjorde var att kolla mina sms när jag vakna, damn

Fick du inga hallisar?
2010-07-16, 17:30
Medlem
Xelozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Fick du inga hallisar?

Jo glömde säga de, jag såg 3 dubbla av alla personer jag sa till min kompis ba de är fan tre av dig och fyra av cykeln du sitter på, så börja han fråga om jag mår bra sen satt jag och glodde på min lur i ungefär 1 timme bara utan att ta bort blicken när mitt ex smsade mig och jag bara stod och kollade för texten rörde sig och färgerna ändra sig asso de va riktigt skumt
2010-07-16, 17:55
Medlem
Xelozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lompan_
Ska du ta Stilnoct och sen gå ut? Vad ska du göra ute?

Hade absolut inte rekomenderat det!

Att ingen har påpekat det innan är helt otroligt.

Någon borde ha gett mig tipset tidigare förstörde mellan mig o mitt ex -.- haha
2010-07-16, 19:07
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Någon borde ha gett mig tipset tidigare förstörde mellan mig o mitt ex -.- haha
Du behöver inte överdosera så jävligt första gången heller.
2010-07-16, 19:22
Medlem
Illegals avatar
Ungefär som att jag hade förväntat mig att det skulle bli
2010-07-16, 19:43
Medlem
Citat:

Hahahah drog på smilebanden rejält när jag läste detta Typiskt stilnoct!!
2010-07-17, 01:46
Medlem
damnLFOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0el
Hahahah drog på smilebanden rejält när jag läste detta Typiskt stilnoct!!
fy fan vilken otäck avatar!

Stilnoct/Zolpidem är guds gåva till mänskligheten.
Dra i dig 4-6 st och blanda med alkohol. Jag fick för mig att gå till en krog och ta en öl mitt i ett stilnoct-rus. Gick därefter hem till kvinnan i mitt liv och det tog (i efterhand har hon berättat) fanimig 10 min att säga att jag "bara har druckit en öl".
2010-07-20, 19:11
Medlem
Xelozs avatar
https://www.flashback.org/t1247447

Här är båda mina tripp rapporter på Stilnocten både min första gång och min sista gång
2010-07-24, 17:47
Medlem
Illegals avatar
Citat:
https://www.flashback.org/t1247447

Här är båda mina tripp rapporter på Stilnocten både min första gång och min sista gång

Blir det någon mer gång efter de där då?
2010-07-25, 03:43
Medlem
Xelozs avatar
Nej fan det tror jag inte, testa på lite nya grejer ist bara engångsgrejer det där
Men soft var det bara att man blev bra jävla skev!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in