• 1
  • 2
2010-07-15, 20:14
Medlem
Xelozs avatar
Tjena jag hitta en karta i min mammas medicin skåp konstiga piller som heter Zolpidem STADA 10mg som jag läst här är som Stilnoct (?)

Jag undrade hur många ska man ta för att känna sig skön på de ? Det är min första gång måste veta snabbt för sitter här med pillrena i handen och vill bara trycka i mig dom för ska snart ut
Förklara gärna lite för er som vet.. Här är bild på fram och baksida på kartan

http://img594.imageshack.us/i/dsc00184d.jpg/
http://img205.imageshack.us/i/dsc00183r.jpg/

Snabba svar tack därför jag posta i drogakuten hoppas ingen blir grinig!
2010-07-15, 20:19
Medlem
Illegals avatar
Pröva med 3-4 st om du aldrig provat förut. Om du har ätit en del benzo skulle jag nog rekommendera att du tar 6 st. Men du somnar ju inte om du tar alla 10, men det kanske händer lite knäppa saker
2010-07-15, 20:22
Medlem
Xelozs avatar
Haha okej nej jag har inte käkat något skit förut bara snortat tjack, meph och oxy någon gång för länge sen och rökt tidigare

Nej jag vill inte somna men jag vill flumma lite på det eller testa hur de är men jag vill fan inte få några minnesluckor som många lyckas få
2010-07-15, 20:24
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Skön o skön, jag skulle säga skev.
2010-07-15, 20:32
Medlem
Xelozs avatar
Jaja, kul och testa nya grejer så... kan någon förklara hur de kan gå till?
2010-07-15, 20:35
Medlem
Illegals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xeloz
Haha okej nej jag har inte käkat något skit förut bara snortat tjack, meph och oxy någon gång för länge sen och rökt tidigare

Nej jag vill inte somna men jag vill flumma lite på det eller testa hur de är men jag vill fan inte få några minnesluckor som många lyckas få

Somnar gör du inte, om du inte går och lägger dig. Minnesluckor är nog ganska oundvikligt om du vill ha någon rolig effekt, men du kan ju bli lite lugn om du tar 2 st kanske. Sen kan du ju fylla på om du vill bli lugnare, men det är lätt hänt att man stoppar i sig alla ändå och blir skev istället
Senast redigerad av Illegal 2010-07-15 kl. 20:39.
2010-07-15, 20:41
Medlem
Xelozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illegal
Somnar gör du inte, om du inte går och lägger dig. Minnesluckor är nog ganska oundvikligt om du vill ha någon rolig effekt, men du kan ju bli lite lugn om du tar 2 st kanske. Sen kan du ju fylla på om du vill bli lugnare, men det är lätt hänt att man stoppar i sig alla ändå och blir skev istället

OKej, tror du jag kan trycka i mig lite kodein också? eller är de farligt kanske en öl också
2010-07-15, 20:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Illegal

He he, stilnocttomten" kommer och tar dig!

Jag passar mina föräldras hus och tar in deras post när de är bortresta. De har en 100 burk stilnockt i deras medecinskåp som jag brukar ta 5-10 stycken av ibland. De har hittills inte märkt något! Sen är det bara att invänta tomten och dagen efter har du ingen anning om vad du sysslat med!

Stilnockt lever sin egna lilla värld så länge man inte tar dem på sängkanten innan man går och lägger sig! Har sett sms jag skickat till polare när jag var påverkade och inte ensa jag förstår vad det står eller vad jag menar!

Nä, jag håller mig borta ifrån stilnoct om jag kan men komer det en 100burk till ett bra pris så är det klart man köper
2010-07-15, 21:00
Medlem
Illegals avatar
Citat:
OKej, tror du jag kan trycka i mig lite kodein också? eller är de farligt kanske en öl också

Det går bra att ta någon av delarna men jag avråder att blanda kodein och öl, då det kan ge andningsstillestånd. Fast det beror nog lite på hur mycket du tänker ta också. Fast jag ska väl inte vara den som klagar, jag åt 20 st citodon, 5 st 200 mg nobligan och drack öl till så
2010-07-15, 21:24
Medlem
SMD FBs avatar
Ta två stycken i början, inte mer. Jag själv tog 4 st en gång som nybörjare och jag gick runt och stammade som en neger. Du kommer själv få en uppfattning när du har provat, det är svårt att förklara.

Ang kodein och alkohol så bör du avstå dem båda om det är din första gång på zolpidem, använd definitivt inte något alkohol, om du nu inte vill balla ur totalt.

Svälj två stycken eller pumpa in dem i rumpan och invänta effekt. Tar väl ca 5min rektalt och 15-20min oralt.
2010-07-15, 21:30
Medlem
lompan_s avatar
Citat:
...vill bara trycka i mig dom för ska snart ut
Ska du ta Stilnoct och sen gå ut? Vad ska du göra ute?

Hade absolut inte rekomenderat det!

Att ingen har påpekat det innan är helt otroligt.
2010-07-15, 21:47
Medlem
Illegals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lompan_
Ska du ta Stilnoct och sen gå ut? Vad ska du göra ute?

Hade absolut inte rekomenderat det!

Att ingen har påpekat det innan är helt otroligt.

För att det skulle vara roligt att se vad han skriver att han hittat på ute, när han kommer tillbaka
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in