• 2
  • 3
2010-07-25, 10:54
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xeloz
Nej fan det tror jag inte, testa på lite nya grejer ist bara engångsgrejer det där
Men soft var det bara att man blev bra jävla skev!

Därför man ska köra på låga doser, 10-20 mg helst, spårar bara ur annars.
2010-07-25, 15:39
Medlem
Illegals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Därför man ska köra på låga doser, 10-20 mg helst, spårar bara ur annars.

10-20 mg tar man ju om man vill sova. Vill man prova att flumma på dem måste man ju i de allra flesta fall ta mer.
2010-07-25, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xeloz
Tjena jag hitta en karta i min mammas medicin skåp konstiga piller som heter Zolpidem STADA 10mg som jag läst här är som Stilnoct (?)

Jag undrade hur många ska man ta för att känna sig skön på de ? Det är min första gång måste veta snabbt för sitter här med pillrena i handen och vill bara trycka i mig dom för ska snart ut
Förklara gärna lite för er som vet.. Här är bild på fram och baksida på kartan

http://img594.imageshack.us/i/dsc00184d.jpg/
http://img205.imageshack.us/i/dsc00183r.jpg/

Snabba svar tack därför jag posta i drogakuten hoppas ingen blir grinig!

Bara jag som reagerar på
Hmm "mammas medicinskåp" :-D är TS underårig men har ändå ett konto här på fb ? :-S
jag lägger då min röst på det iaf
2010-07-25, 20:16
Medlem
RMBKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D1drift
Bara jag som reagerar på
Hmm "mammas medicinskåp" :-D är TS underårig men har ändå ett konto här på fb ? :-S

Kan man inte bo hos föräldrarna när man är över 18 eller? Vilket klent sätt att försöka hävda sej i början av sin Flashback-karriär, en månad gammal och början redan vara stöddig. Skaffa en avatar, 1000 poster till och kom tillbaka om ett år så kommer någon bry sej om vad du tror och skriver.

OnT: stilnoct är en kul tablett i brist på annat. Minns inte mycket från mina eskapader dock
Senast redigerad av RMBKK 2010-07-25 kl. 20:24.
2010-07-25, 20:16
Medlem
Illegals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D1drift
Bara jag som reagerar på

TS kan ju faktiskt bo hemma även om han är över 18. Jag var 21 när jag flyttade hemifrån så.
2010-07-25, 20:33
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illegal
10-20 mg tar man ju om man vill sova. Vill man prova att flumma på dem måste man ju i de allra flesta fall ta mer.

Jo men för dom flesta räcker det, räcker att man tar 40 mg+ och risken för att flippa ur är mkt större, ibland går det bra och ibland inte. Annars kan jag ta mkt stora doser benso utan problem ihop med alkohol utan att flippa men när det gäller Stilnoct så räcker det att jag ibland tar en ynka enstaka tablett för mkt och sedan har jag käkat upp alla kartorna.
Senast redigerad av Slingshot 2010-07-25 kl. 20:35.
2010-07-25, 20:41
Medlem
Illegals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Jo men för dom flesta räcker det, räcker att man tar 40 mg+ och risken för att flippa ur är mkt större, ibland går det bra och ibland inte. Annars kan jag ta mkt stora doser benso utan problem ihop med alkohol utan att flippa men när det gäller Stilnoct så räcker det att jag ibland tar en ynka enstaka tablett för mkt och sedan har jag käkat upp alla kartorna.

Jag bytte bort mina Stilnoct till Imovane för jag blandade ihop Atarax och Zolpidem och gick inte och lade mig efter Zolpidemen så jag var tvungen och ta en till och gick och lade mig, sedan så trodde jag att jag sovit, men det hade jag tydligen inte gjort. Då svor jag att aldrig äta Stilnoct igen.
Det var 1,5 år sedan och har inte tagit någon. Men nu så har min tolerans gått upp så mycket så jag skulle ändå inte somna på Stilnoct ändå.
Fast det hände ju när jag hade dem att jag åt för skojs skull och då började man med 4-5 st och det slutade med att man ätit allihop
2025-04-29, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illegal
För att det skulle vara roligt att se vad han skriver att han hittat på ute, när han kommer tillbaka

Har haft trekant på stilnoct. Var ingen höjdare. Kom aldrig ens. De andra kom.
2025-04-29, 23:17
Moderator
Morfar-52s avatar
Felplacerad gammal tråd./låst
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in