2010-09-13, 19:56
Medlem
Intensivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W.O.A.D
Räcker väl med att glo på nåt klipp o dra i snorren. Kan väl inte ta sån jävla tid.
Tog väl tid att få upp skon?
Citera
2010-09-13, 19:57
Medlem
Pebless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smilun
Det tror jag också.

Å ja å!
Citera
2010-09-13, 19:58
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensiv
I ditt jävla äggrör ja!
(OT, internt)
Citera
2010-09-13, 19:58
Bannlyst
Citat:
Haha =)
Citera
2010-09-13, 19:59
Medlem
Intensivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
I ditt jävla äggrör ja!

Inte avslöja oss här nu
Citera
2010-09-13, 19:59
Moderator
Citat:
Inte avslöja oss här nu
Citera
2010-09-13, 20:01
Medlem
mercys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkerside
Jag var bara där 1,5 timme när Patric frågades ut, och då tyckte jag Z verkade väldigt samlad men ledsen och arg. Hon skakade på huvudet åt vissa saker Patric sa. För mig hade hon fått verka mer labil utan att jag skullt tycka det var konstigt för situationen.

Vet inte hur Patrics anhöriga ser ut, men försökte få syn på någon som skulle kunna vara föräldrar utan att hitta någon äldre kvinna och man som satt ihop. Dock var det någon där som tycktes heja på honom när han för en gångs skull lyckades komma undan på en fråga...
Hur var Patric då? I aftonbladet står det att han tittade ner i bordet hela tiden.Kan det stämma?
Citera
2010-09-13, 20:02
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av mercy
Hur var Patric då? I aftonbladet står det att han tittade ner i bordet hela tiden.Kan det stämma?
Hyggligt vanligt, så ja...
Citera
2010-09-13, 20:03
Medlem
mercys avatar
Citat:
Hyggligt vanligt, så ja...
Så du var oxå där? På rättegången alltså.
Citera
2010-09-13, 20:05
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av mercy
Så du var oxå där? På rättegången alltså.
Nä, men jag menar att det ofta är så att den anklagade tittar rakt fram eller ner i bänken. Har suttit av såå många rättegångar. Inte på de anklagedes bänk dock
Citera
2010-09-13, 20:14
Medlem
mercys avatar
Citat:
Nä, men jag menar att det ofta är så att den anklagade tittar rakt fram eller ner i bänken. Har suttit av såå många rättegångar. Inte på de anklagedes bänk dock
Tänkte att det har ju spekulerats i mer än 2000 inlägg, om än det ena än det andra. Kunde vara bra för oss som inte var där att få höra om Zanna verkade vara oinvigd om vad som hände under Patrics barnvaktspass. Även hur Patric ställer sig till det han gjort.
Ja, Gustaf73 och Darkside var ju på plats idag. Berätta
Citera
2010-09-13, 20:19
Medlem
Camdreas avatar
[quote=micro113]
Citat:
Ursprungligen postat av Camdrea

Menar du på full allvar att du vare sig ägnat pedagogiken en tanke eller gett personalen instruktioner gällande dina barn?

Jag har jobbat på kommunalt dagis under en period - och vill nog hävda att du då är ett undantag - tack och lov.
Det är bra stöd som personal att veta hur man skall hantera de enskilda barnen faktiskt - det är inte boskap man sköter på dagarna.

Ja, det menar jag. Det har inte funnits någon som helst anledning att lägga sig i det. Efter ett tag lär man ju känna personalen och om man då tycker dom är OK, så får man väl anta, att dom vet hur dom ska sköta jobbet.

En liten jämförelse: om du blir sjuk, ger du då instruktioner till läkaren vilken medicin du ska ha, hur h*n ska utföra operationen etc?

Det fetade: såklart att man informerar personalen om sitt barns speciella vanor och ev egenheter, men det betyder ju inte att de ska hanteras precis utifrån det. En del av pedagogiken på dagis - iaf som jag inbillar mig - ligger i "fostran" till att anpassa sig till andra.

Jag vill definitivt inte vara otrevlig mot dig; du har haft många kloka synpunkter i andra trådar, men här verkar det som du reser ragg mot allt. Varför? Jag tror inte att någon vill dig något illa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in