2010-12-10, 10:25
Medlem
Barathrum50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinger
Hej! Jag är i stort behov av pengar! Jag undrar hur man hittar kvinnliga kunder att ha vanligt sex med? Kan även slicka o så. Jag ser väl helt okej ut! Hur tror ni bästa sättet att hitta kvinnliga kunder är? Finns ingen åldersgräns. 15-70.

OBS Detta är ingen annons så jag inte får problem med flashback. Undrar bara hur ni tycker jag ska gå tillväga.

Tror att pompösa tanter från östermalm är din målgrupp
Citera
2010-12-10, 10:25
Medlem
anekis avatar
Tror tyvärr inte du kommer lyckas särskilt väl. Som jag har förstått det så är 80-90% av manliga eskorters kunder, just män.

För att nå ut till kvinnorna måste du nog vara välkänd och ha ett gott renommé redan.
Citera
2010-12-10, 11:05
Medlem
Kurt1s avatar
Jag tror att det faktum att det är olagligt att köpa sexuella tjänster här och den allmänna svenska moraliserande synen kring det här, gör att antalet kvinnor här som överhuvudtaget kan tänka sig att köpa sexuella tjänster är oerhört få, och framför allt inte av nån man som de inte känner. Utomlands finns helt andra förutsättningar.
Citera
2010-12-11, 01:36
Medlem
Dubyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harmanda
Kanske handikappade som har svårt att hitta män? Annars tror jag att det kan vara svårt att hitta kvinnliga kunder. Manliga lär dock vara mindre problem

Nja, finns ju flera manliga eskorter i Sverige med kvinnor som kunder. Mestadels "karriärskvinnor" runt 40. Har skrivits lite om det i tidningarna. Men generellt är det väl lättare utomlands.
Skulle tippa på Frankrike, Ryssland eller kanske till och med USA (trots att amerikanska lagar är väldigt hårda mot prostitution), om man nu bortser från sexturism-länder i tredje världen.

Lägg ut lite annonser o någon hemsida. Sedan efter några kunder så kommer ditt rykte att spridas till väninnor etc., vilket verkar vara den vanligaste marknadsföringen för män på denna marknad.
Citera
2010-12-11, 10:07
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Trådar sammanfogade

// Mod
Citera
2011-03-19, 12:21
Medlem
Bisexuell, vill sälja sex

Är en man som är bi och vill börja sälja sex till andra män.
Är det lätt att få kunder ? Hur går man till väga, finns det nån sajt där killar som säljer sig till andra som man kan kolla på ?

Inga homfob behöver skriva om du inte har nåt som kan hjälpa mig på vägen att få kunder eller nåt..
Citera
2011-03-19, 12:26
Bannlyst
Adoos är enkelt och populärt.
Citera
2011-03-19, 12:41
Medlem
kissflickans avatar
det beror alldeles på var du bor. kommersiellt sex mellan män finns där pengarna finns, dvs i stockholm, köpenhamn och i viss mån gbg och malmö.

det finns sidor på nätet där du kan annonsera, ja. www.gayromeo.com är en av dem, man kan även annonsera på gaydar.co.uk eller varför inte lägga upp din egen sida någonstans.
Citera
2011-03-19, 12:51
Medlem
BlueStars avatar
Tråden "Bisexuell, vill sälja sex" sammanfogad med befintlig tråd i ämnet.

/Mod
Citera
2011-04-06, 03:57
Medlem
jstNb3beers avatar
Manlig prostituerad. Hur gå tillväga?

Såg nyss denna artikel http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12834073.ab
Kommer dock inte betala aftonhoran för att få tillgång till PLUS, men inte själva artikeln jag vill diskutera.

Det jag undrar är, hur går manliga prostituerade tillväga för att skaffa sig kunder osv? Gör dom som kvinnliga horor?

Antar att det inte är topnotch brudar som är kunder, men det skulle ändå vara fint extraknäck
Citera
2011-04-06, 03:58
Medlem
Lundin89s avatar
De flesta manliga prostituerade har i stort sett bara manliga kunder.
Citera
2011-04-06, 04:00
Medlem
usefulidiots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jstNb3beer
Såg nyss denna artikel http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12834073.ab
Kommer dock inte betala aftonhoran för att få tillgång till PLUS, men inte själva artikeln jag vill diskutera.

Det jag undrar är, hur går manliga prostituerade tillväga för att skaffa sig kunder osv? Gör dom som kvinnliga horor?

Antar att det inte är topnotch brudar som är kunder, men det skulle ändå vara fint extraknäck
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in