2013-04-23, 17:04
Medlem
DELLAKGs avatar
Att du ser jäääääääävligt bra ut.

Alltså på en skala 1-10 ska du vara en 11.
Citera
2013-04-23, 17:06
Medlem
Zaloons avatar
Köp bedövande kräm för din penis så du inte kommer lätt eftersom du kan behöva hålla på i en timme eller mer. Använd alltid kondom.

Är du vältränad och ser bra ut så kan du ta ganska bra betalt.

Skriv upp vad du är villig att göra så det inte blir några problem, låt även dom som köper sex av dig betala för din resa dit.
Citera
2013-04-23, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DELLAKG
Att du ser jäääääääävligt bra ut.

Alltså på en skala 1-10 ska du vara en 11.
jaha okej
Citera
2013-04-23, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaloon
Köp bedövande kräm för din penis så du inte kommer lätt eftersom du kan behöva hålla på i en timme eller mer. Använd alltid kondom.

Är du vältränad och ser bra ut så kan du ta ganska bra betalt.

Skriv upp vad du är villig att göra så det inte blir några problem, låt även dom som köper sex av dig betala för din resa dit.
så ser man inte bra för man inte betald som man vill
Citera
2013-04-23, 17:11
Medlem
zaimans avatar
Lär ju vara hård konkurrens på den fronten så du måste vara modellsnygg för att lyckas bra
Citera
Medlem
Zaloons avatar
Nästan allt har med utseendet att göra tyvärr, ser du average ut så kan du fan inte ta mycket betalt, då blir det nästan slavjobb.

Riktigt snygga prostituerade tar runt 2500:- i timmen men då är dom även kvinnor. Visst finns det säkert lyxeskort som tar 100 gånger mer men om vi ska vara realistiska så är vi i Sverige, tror inte även gamla tanter har så mycket pengar.
Citera
Medlem
Krävs väl ingenting? Ut och hora dig!
Citera
2013-04-25, 11:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av labbe87
så ser man inte bra för man inte betald som man vill

Och kan man inte uttrycka sej på Svenska, vilket du verkar ha jävligt svårt för så försvinner en stor del av kunderna....
Citera
2013-05-05, 21:03
Medlem
JackSaloons avatar
Är snart 30 och i behov av pengar. Känns orealistiskt att ta betalt av kvinnor. Så jag antar att jag kan suga 60 åringars kukar. Är 1000 kr för en avsugning för mycket för en normal 30 åring?
Citera
2013-05-05, 21:38
Medlem
FE-ANALYSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackSaloon
Är snart 30 och i behov av pengar. Känns orealistiskt att ta betalt av kvinnor. Så jag antar att jag kan suga 60 åringars kukar. Är 1000 kr för en avsugning för mycket för en normal 30 åring?

Nu kan jag ingenting om normaltaxan för avsugningar på gay-sidan, inte för den delen särskilt mycket om vad det kostar att sälja eller köpa bj:s på hetro-sidan. Jag skulle dock tro att marknaden är relativt liten, då homosexuella män, eller män överhuvudtaget gärna har sex mer och oftare än kvinnor utan villkor. Det är alltså i regel gratis om man känner till rätt klubbar osv. Jag tror att du måste erbjuda något mer som trettioåring än bara avsugningar, vara transa, domina eller väldigt ung och vacker [vilket ju kan bli svårt]. Det är lite som om jag skulle erbjuda ett fitt- och rimjobb till kvinnor, få skulle nappa. Då det är tämligen gratis, för de flesta kvinnor. Jag tror att modden johanes kanske är mer lämpad att svara på denna fråga, då han kan gayvärlden.
Citera
2013-05-06, 11:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JackSaloon

Jag tror att det mer är så att det är killarna/gubbarna som vill suga av dej.
Kan du komma på beställning för pengar?
Citera
2013-05-06, 20:23
Medlem
JackSaloons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasbyxmannen
Jag tror att det mer är så att det är killarna/gubbarna som vill suga av dej.
Kan du komma på beställning för pengar?

Jag vet inte, är oskuld...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in