Jag har nu bestämt mig att jag ska vara gigolo vid sidan om pga att jag helt enkelt älskar sex.
Jag ska då rikta in mig då på tjejer/kvinnor på 18-65 år. Men frågan är hur jag ska börja och hur jag ska ta mig till! Jag har då funderat på skriva annonser på diversa sidor och ta tidigt telefon kontakt me personer i stockholms området till en början, sen köra resten av sverige me resor osv.
Nu undrar jag om tips och råd av er som kanske är inne i denna bransch! Jag vill även få lite tips och råd av er tjejer/kvinnor också på vad ni skulle vilja ha av en gigolo om ni skulle tex vända er till en, då menar jag egenskaper, fysik etc, va fantasi fulla men seriösa med era svar tack. Självklart är jag beredd att trimma kroppen
Lite kort fakta om mig då jag är 171-172, 68 kg, etnicitet: Latin amerikan, svart hår (ofta snaggad 4mm), bruna ögon, normal kropp och är 21 år.
Min personlighet är att jag är en ödmjuk, snäll men bestäm person och vet vad jag vill ha!
Over and out! (ni som undra, ja, jag är seriös) OBS! Jag skriver genom mobil, så bjuder på stavfel