Citat:
Ursprungligen postat av jstNb3beer
Jaha. Men nu undrar jag hur man får kvinnliga kunder....
?
Ser du bra ut så går du ut på ett av ställena på Stureplan (eller motsvarigheten till Stureplan) gärna tillsammans med några av dina polare och börja snacka med någon/några från ett brudgäng. Det ska inte vara raggrepliker eller så utan fråga tjejerna någoting för att på något sätt kunna inleda en konversation. När ni sedan kommer in på jobbfrågor så lär du få frågan vad du jobbar med. Säg då att du är prostituerad. De kommer att fråga om du jobbar just nu. Du säger nej, att du är ledig ikväll. Gå sedan och beställ en öl eller gå på toa. Jag lovar, snacket kommer att gå i gruppen och är du snygg så väcker du garanterat intresse. Men spela lite svårfångad.

De kommer att häpnas över att du är en prosti och inte vill ha sex med dem som alla andra killar på stället för det är ditt jobb och du är ledig ikväll. Sedan kan du ju alltid säga "okejdå, jag gör väl ett undantag".

Detta kräver att du är så pass smooth i käften så att dessa ladies vill snacka med dig.
En polare till mig körde samma femma ute på krogen nämligen, men han drev bara med brudarna. Han fick flera nummer till snygga tjejer under den kvällen som var jättenyfikna och ville testa ut han. Men det blev inge åk för dem. Måste säga att jag som tjej själv hade kunnat bli lite frestad om en sådan herre kommit fram till mig och mina polare. Det är inte ju trots allt inte varje dag man stöter på en manlig prostituerad!
Lycka till i ditt nya karriärsval!