2004-04-29, 21:32
Medlem
GlittrigaGullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av resol
eftersom jag inte orkar med mera ironi GG så....
För det första så finns det visst en annan användare som heter GG... för det andra, vari ligger ironin? Jag vet faktiskt inte vad passforumet tillhandahåller, något är det... och jag ber snällt om en förklaring
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg

Har aldrig och kommer aldrig att requesta nåt pass ifrån er.

Som sagt vi knäcker inte 'animal' siter..........

//Member
Medlem
sursomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Member
Ja du! Du e tamejfaan lika korkad som du ser ut på 'avataren'!!! Varför lägger du dig i om du inte begriper!!!!

Ledsen att göra dig besviken men det är inte jag på avataren. Det säger det mesta om dig att du verkar tro det.

Citat:
Nolla?? Nä du é inte äns värd det!!!

//Member

Som man känner sig själv känner man andra.

Flytta tråden till humor.
Bannlyst
Citat:
Ja! Det é jävligt svårt att förstå! Varför såna 'skäggbiffar' som du och co. Som inte vet ett skvatt om varken password eller bruteforce.
Lägger sig i!!
Förmodligen är ni så inkompetenta att ni måste skriva massa meningslösa inlägg i FB-forumet för att göra Er hörda!!

Och nej du! 'fjungpungen' vi kommer inte vara kvar.......Så du kan forsätta 'dikta' upp din tragiska uppväxt i diverse forum bäst du vill....

//Member

join us
2004-04-29, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Det som är så sorgligt är att han har reproducerat sig, det måste ha sänkt medelIQ med ett antal enheter. stackars avkomma och stackars samhälle.

Så hur känns det att dra det stora lasset då?!?

//Member
2004-04-29, 21:35
Awaiting Email Confirmation
CgiBinLadens avatar
Citat:
Och nej du! 'fjungpungen' vi kommer inte vara kvar.......Så du kan forsätta 'dikta' upp din tragiska uppväxt i diverse forum bäst du vill....
Jamen då är det slutsnackat då, du och dina polare pyser härifrån, jag fattar inte varför du tjafsar om FB:s passforum hit och dit när du ska sticka härifrån?

Håll flabben och dra, eller sluta gnälla.

Gäller både Lemmen och Förloraren.
2004-04-29, 21:35
Bannlyst
jag skriver igen VI SOM HÅLLER PÅ MED BF e inga hackkycklingar vi testar servrar
2004-04-29, 21:36
Bannlyst
Citat:
Som sagt vi knäcker inte 'animal' siter..........

//Member

Nja hörru. Jag blir inte arg på den infantila kommentaren heller. Konstaterar bara återigen att jag inte har något större behov att dra en tarzan framför skärmen, varför jag tycker ni lika gärna kan försvinna ifrån detta forum.

De eventuella runkisar som rimligen borde rycka ut till ert försvar om nu er gärning är så uppskattad som ni tycks anse, varför är de inte här och ber er på sina bara knän att stanna?

Ni överskattar er själva, är det enda rimliga svaret.
2004-04-29, 21:37
Bannlyst
sursomfan skaffa dig ett liv
2004-04-29, 21:40
Medlem
sursomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lopex
sursomfan skaffa dig ett liv

Du är nog inte riktigt rätt person att hävda sådant. Jag hoppas du och dina kompisar inte tänker sticka riktigt än. Jag tycker det är väldigt roligt att läsa era alster.
2004-04-29, 21:40
Bannlyst
Den här tråden är lite som en Engelsk fars av sämre snitt. Då den ene dåren lämnar scenen genom en av dörrarna dyker nästa galning omedelbart upp i en annan dörr och uttalar sin komiska replik...
2004-04-29, 21:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg

jag tycker ni lika gärna kan försvinna ifrån detta forum.

Ni överskattar er själva, är det enda rimliga svaret.

1. Va lugn det gör vi!
2. Nä!
3. Du gör bäst i att joina thompa & Töntares - gayhardcore/animalclub !!
Du skulle nog trivas!!

//Member

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in