2004-04-29, 14:20
Administrator
admins avatar
Jag har nu kollat in ozze "brottsregister" och här räcker det inte med en varning kan jag se. Grabben har ju redan fått flera stycken, och fortsätter leva rövare.
Jag är ledsen ifall ni tycker att jag agerar långsamt, men jag försöker att kasta ut så få som möjligt. och målsättningen är ju att få bråkstakarna att förstå bättre.
Så har vi dessvärre inte lyckats med ozze, som nu är avstängd från forumet.
När jag gav honom en varning idag, så var det eftersom jag inte riktigt var 100% uppdaterad med hur hans historia var. Nu har jag dock läst på.

admin
2004-04-29, 14:24
Bannlyst
Mycket bra gjort. Det är sant det Du säger om att man inte ska behöva kasta ut någon, men det är även viktigt att användarna känner att någon form av "lika inför lagen" gäller.

// Roger P.
2004-04-29, 15:07
Bannlyst
det va fanimej på tiden att den runk gubben blev bannad..
2004-04-29, 16:45
Medlem
Germanias avatar
Goda nyheter. Bra.
2004-04-29, 18:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Mycket bra gjort. Det är sant det Du säger om att man inte ska behöva kasta ut någon, men det är även viktigt att användarna känner att någon form av "lika inför lagen" gäller.

// Roger P.

brun på tungan eller!!!

Citat:
Ursprungligen postat av .:Pimp:.
det va fanimej på tiden att den runk gubben blev bannad..
vad vet du

Citat:
Ursprungligen postat av Germania
Goda nyheter. Bra.
är 'alltid' bra

varför jag kör med ett fejkat namn å proxy e det att jag vill bara säga sista ordet, lite trist e det för jag har hängt på FB sen -98 å den enda som förlorar på min bann e fb! men jag tar det som en man - sen är inte många testare
under 30 så jag e ingen 'skitunge'.
ha det gôtt fb
//ozze
2004-04-29, 18:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av resol
brun på tungan eller!!!

vad vet du

är 'alltid' bra

varför jag kör med ett fejkat namn å proxy e det att jag vill bara säga sista ordet, lite trist e det för jag har hängt på FB sen -98 å den enda som förlorar på min bann e fb! men jag tar det som en man - sen är inte många testare
ha det gôtt fb
//ozze

Citat:
sen är inte många testare under 30 så jag e ingen 'skitunge'.

Jaja du har sagt det ett par ggr nu, även om du nu mot förmodan skulle vara det, Så kan du väl ändå försöka uppföra dig som om du vore äldre en elva.

Citat:
lite trist e det för jag har hängt på FB sen -98 å den enda som förlorar på min bann e fb!

Förlorar? Vad? Du har väl inte tillfört pass forumet så väldigt mycket den senaste tiden, mer än gnällt!?
2004-04-29, 18:07
Bannlyst
Citat:
ha det gôtt fb
//ozze
Jag förstår varför du valde det där nicket... (till de som inte förstår: segnälkab säl)
2004-04-29, 18:13
Bannlyst
Citat:

ha det gôtt fb
//ozze

Ja, jag sörjer redan att du är borta. Helt ärligt faktiskt...
Dina inlägg har alltid roat mig. Så som man skrattar åt en utvecklingsstörd vill säga.
Kommer att sakna att få ett gott hånskratt åt dina idiotier.

Jag tvivlar starkt på att du är äldre än tonåring, men skulle så vara fallet så är det frågan om du inte borde ha blivit omyndigförklarad, så efterblivet och omoget som du beter dig / har betett dig...
Fan, jag vet 11-åringar som beter sig mer vuxet än dig.

Dock tror jag inte att forumet kommer att lida av din frånvaro. Som sagt så är runknissarna en minoritet, och det finns andra kvar som beter sig bra mycket mognare.
Så du kommer knappast att vara saknad av majoriteten här - tvärtom faktiskt.
Tror de flesta är genuint (svårt ord, slå upp) glada att slippa dig.
Dina runkkompisar Snobben & Member lär gråta över din frånvaro, men knappast många fler än så.

För övrigt så är jag väldigt nöjd med Admins svar att så få som möjligt ska bannas. Det är ett steg i helt rätt riktning jämfört med hur det har varit här.
2004-04-29, 18:21
Bannlyst
jaha som jag har sagt gå här: www.oldcrackershome.com
å registrera dej 'thompa' , jävligt konstigt att inte du har blivit bannad på FB
2004-04-29, 18:22
Medlem
*snyft snyft* :mad:
Så han har slitit för att ge folk pass och vad får han? en spark i röven!
hoppas du kommer tillbaka i smyg! kommer bli kaos på "passwords" nu, men det värkar ni inte fatta. GO OZZE!!!
2004-04-29, 18:25
Bannlyst
Citat:
å registrera dej 'thompa' , jävligt konstigt att inte du har blivit bannad på FB

Och som jag har sagt, jag har inget behov av att registrera mig där.
Än mindre med tanke på att det är du som är admin på sidan.

Att du inte förstår vissa saker kan jag dock inte hjälpa. Pröva såna där "smart drugs" vetja. Det kan ju iallafall inte bli sämre på dig.
2004-04-29, 18:31
Bannlyst
Citat:

Det har han! Men en sån parasit é svår att bli av med - synd om stackar'n hela hans liv kretsar kring FB....

//Member

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in